https://dehkhodaedu.com/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%A8%D8%AA%D8%AF%DB%8C-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA/

چرا باید زبان آلمانی یاد بگیریم؟

چرا باید زبان آلمانی یاد بگیریم؟

چرا باید زبان آلمانی یاد بگیریم؟ اینکه یادگیری یک زبان دیگر به عنوان زبان دوم چرا مهم و ضروری است بر کسی پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، فناوری های متنوع و نزدیکی ارتباطات با استفاده ا…

اینکه یادگیری یک زبان دیگر به عنوان زبان دوم چرا مهم و ضروری است بر کسی پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، فناوری های متنوع و نزدیکی ارتباطات با استفاده از ابزارهای مختلف دانستن یک زبان دیگر جز الزامات زندگی می باشد که برای پیشرفت و کار و تحصیل و آینده ای بهتر به آن نیاز داریم.

یکی از زبان هایی که بسیاری از افراد مایل به یادگیری آن می باشند زبان آلمانی است. این زبان، زبان رسمی کشور آلمان و چند کشور دیگر در اروپا می باشد.

البته آلمانی زبانان زیادی در دنیا وجود دارند که باعث شده یادگیری این زبان تنها برای کسانی که می خواهند به آلمان بروند ضروری نباشد و برای کار یا ارتباط در نقاط دیگر جهان نیز یادگیری آلمانی می تواند مفید باشد.

زبان آلمانی یکی از زبان های اصلی و پرمخاطب در دنیای اینترنت و وب می باشد که اهمیت این زبان را دوچندان کرده است. در نتیجه اینجا می خواهیم بیشتر با این زبان و نحوه و دلایل یادگیری آن آشنا شویم.

اهمیت زبان آلمانی در اروپا

یکی از کشورهای اروپایی که این روزها متقاضیان زیادی برای سفر و به خصوص برای ادامه تحصیل دارد، کشور آلمان است.

چرا که این کشور از نظر صنعت و علم بسیار قوی و دقیق است. تعدادی از افراد هم قصد مهاجرت به آلمان برای زندگی دائم و یا کار در آلمان را دارند. از آنجایی که زبان رسمی کشور آلمان، زبان آلمانی است بنابراین برای اینکه بتوانید بهتر و راحت تر با مردم کشور آلمان ارتباط برقرار نمایید و از سفر و اقامت خود در آلمان بیشتر لذت ببرید، بهتر است با زبان آلمانی آشنا شوید و زبان آلمانی را همانند زبان انگلیسی فرا بگیرید.

مردم بیشتر از هر زبان دیگری در اروپا، آلمانی را به عنوان زبان مادری خود صحبت می کنند. جای تعجب نیست، زیرا 83 میلیون نفر جمعیت آلمان را به پرجمعیت ترین کشور اروپایی تبدیل کرده است. اما نه تنها ساکنان آلمان به زبان آلمانی صحبت می کنند بلکه زبان رسمی اتریش، سوئیس، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین نیز است و همچنین زبان مادری بخش قابل توجهی از جمعیت در شمال ایتالیا، شرق بلژیک، هلند، دانمارک، شرق فرانسه، بخش‌هایی از لهستان، جمهوری چک، روسیه و رومانی و همچنین سایر بخش‌های اروپا است.

در حالی که یادگیری آلمانی می تواند شما را به 120 میلیون نفر که به زبان آلمانی صحبت می کنند در سراسر جهان متصل کند، به یاد داشته باشید که بسیاری از مردم نیز آلمانی را به عنوان زبان دوم یاد می گیرند. این سومین زبان خارجی پرطرفدار است که در سراسر جهان تدریس می شود و پس از انگلیسی، دومین زبان پرطرفدار در اروپا و ژاپن است.

برخی از مزیت های یادگیری زبان آلمانی

پیشرفت فوق العاده چشمگیر کشورهای آلمانی زبان به ویژه آلمان پس از جنگ جهانی دوم از یک سو و تمایل این کشورها به جذب دانشجو، نیروی کار و همچنین مهاجر از خارج به دلیل اغلب رشد جمعیتی منفی شان از سویی دیگر باعث شده است که دانستن زبان آلمانی به عنوان امتیازی ارزشمند برای یک شخص در هنگام گرفتن انواع ویزا شامل توریستی، دانشجویی، کاری و اقامتی به حساب آید. همچنین تسلط یک فرد به زبان آلمانی در هنگام یافتن شغلی مناسب در اغلب این کشورها او را از خیل افراد خارجی جویای کار متمایز میسازد.

اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در یکی از دانشگاه های کشورهای آلمانی زبان را دارید، باید بدانید که تعداد زیادی از برنامه های تحصیلی در این مقطع به زبان آلمانی است. به عبارت دیگر، تسلط به زبان آلمانی دست شما در انتخاب برنامه تحصیلی مناسب تان در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری را بسیار بازتر میکند.

زبان آلمانی جز ده زبان اولیست که در اینترنت استفاده میشود.

یادگیری زبان آلمانی شما را قادر میسازد بسیاری از منابع علمی نظیر کتاب ها یا مقالات و فنون بسیاری که هنوز از زبان آلمانی به انگلیسی ترجمه نشده¬اند را بیاموزید و در دنیای تحصیلی و کاری خود از بسیاری دیگر پیش بیافتید.
آلمانی زبان دوم علم در دنیا محسوب میشود. تقریبا از میان هر ۱۰ کتابی که در دنیا چاپ می¬شود، یکی به زبان آلمانی است. همچنین از میان ۷۶/۱ میلیون صفحه مدارکی که سالانه در اتحادیه اروپا ترجمه میشود، تعداد قابل توجهی به این زبان اختصاص دارد.

آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان دهخدا

به دلیل اهمیت یادگیری زبان آلمانی و موارد گفته شده در بالا، آموزشگاه زبان دهخدا به برگزاری کلاس آموزش زبان آلمانی به صورت آنلاین و حضوری به شکل گروهی و خصوصی پرداخته است.

این کلاس ها مکالمه محور با بهترین و بروزترین متدهای آموزشی برگزار می شوند و برای برگزاری این کلاس ها از بهترین و مجرب ترین اساتید زبان آلمانی و امکانات کمک آموزشی بهره گرفته شده است.

کلاس های آنلاین موسسه در پلتفرم اختصاصی موسسه با امکانات لازم که یک شبیه ساز مناسب و خوب از کلاس حضوری می باشد تشکیل می شوند و همچنین در تمام مدت زمان کلاس شما از پشتیبانی فنی برخوردار خواهید بود.

شما براحتی با انجام یک مشاوره و تعیین سطح رایگان می توانید این زبان را در آموزشگاه زبان دهخدا فرابگیرید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *