چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران

چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران چهره واقعی ننه آشوب جادوگر جیران

بهناز نازی در سریال ننه آشوب چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران بیوگرای بهناز نازی بازیگر سریال جیران را در این صفحه ببینید.

چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران

سریال جیران یکی از جذابترین سریالهای نمایش خانگی بوده که این روزها مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران

یکی از بازیگران این سریال بهناز نازی بوده که در نقش ننه آشوب جادوگر ایفای نقش پرداخته است گریم سنگینی که بر روی چهره این بازیگر انجام شده توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

خانم به بهناز نازی متولد ۱۲ دی ۱۳۴۶ در تهران بوده و با کاراکتر ننه عاشور در سریال جیران به ایفای نقش پرداخته است

این خانم هنرمند در نمایشگاه های متعددی بازی کرده و سابقه زیادی دارد تئاتر دارد .

چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران

بهناز نازی کیست؟

بهناز نازی در سریال های مسیر زاینده رود و فیلم های خانه ای در خیابان چهل و یکم و قطار آن شب و سریال‌ملکاوان بازی کرده است و از بازیگران با سابقه کشورمان محسوب می شود .

چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران

او فعالیت حرفه ای خود را در بازیگری با تئاتر آغاز کرده است نمایش های سیگار خیس و یک شاخه گل با بوی وارتان از جمله مهمترین کارهای نمایش تئاتر می باشد او با فیلم خیابان چهل و یکم توانست اولین گام خود را در سینما بردارد و با سریال مسیر زاینده رود اولین بار تصویر در قاب تلویزیون نقش بست

خانم نازی از رعایت پروتکل ها در شرایط کرونایی در سالن تئاتر شهر برایمان توضیح دهید:

تمامی پروتوکول های بهداشتی توسط پرسنل مجموعه تئاتر شهر رعایت می شود. حتی برای اینکه تعداد نفرات در اتاق گریم کمتر شود ، بعد از طراحی گریم ها توسط خانم حاجیان در شروع نمایش ، خودمان در شب های بعدی گریم مان را انجام می دهیم تا به اندازه کافی مسئله فاصله گذاری رعایت شود.

چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران

اصرار فتحی به بازی دادن به پسرش و سپردن نقش‌های اصلی به او در چنین مواقعی کار خودش را می‌کند و به سریال ضربه می‌زند. امیرحسین فتحی بازیگر سطح بالایی نیست و با آن نحوه‌ی دیالوگ‌‌گویی نباید هر نقشی را به او سپرد، ولی خب او پسر کارگردان است و باید نقش‌های اصلی را تصاحب کند!

امیدواریم فتحی و پسرش پس از دیدن دوباره‌ی «جیران» متوجه این نکته شوند که هر نقشی را نباید به خاطر نسبت‌های خانوادگی به همدیگر بدهند. بازی فتحیِ پسر در «شهرزاد» تا حدودی قابل قبول است و او این بار هم سعی کرده همان تیپ را بار دیگر اینجا پیاده کند.

امیرحسین فتحی راه زیادی برای پختگی در بازیگری دارد و این راه بازی در سریال‌های پدر و استفاده را رانت کارگردانی پدر او را بازیگر حرفه‌ای نمی‌کند. او برای پیشرفت بازیگری‌اش باید با کارگردانان دیگر کار کند و نقش‌های دیگری را تست بزند، در غیر این صورت همچنان یک بازیگر آماتور و متوسط خواهد ماند.

چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران چهره اصلی ننه آشوب در سریال جیران ؛ چهره واقعی ننه آشوب جادوگر سریال جیران

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *