فیلم کامل کشتی دانیال سهرابی با گزارش هادی عامل

فیلم کامل کشتی دانیال سهرابی با گزارش هادی عامل

مبارزه کشتی بین دانیال سهرابی و حریف آذربایجانی در شهر باکو برگزار که در فینال دانیال سهرابی با امتیاز 5 بر 1 شکست خورد و نتوانست به مدال طلا دست یابد .

دانیال سهرابی در این مبارزه که در مقابل حریف آذربایجانی اش به نام حسرت جعفروف قرار گرفته بود شکست خورد حریف آذربایجانی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ بود که دانیال سهرابی در یک کشتی ضعیف شکست خورد.

فیلم کامل کشتی دانیال سهرابی با گزارش هادی عامل

اولین امتیاز به دلیل عدم کم کاری جعفروف به سهرابی  اهدا گردید نیمه نخست این مبارزه با پیروزی یک بر صفر سهرابی تمام شد اما  در شروع نیمه دوم سهرابی تلاش به کمرگیری کرد اما نتوانست فن خود را به خوبی اجرا کند و در نهایت این جعفروف بود که  توانست فن ۴ امتیازی را به خوبی روی سهرابی اجرا کند با اینکه کادر فنی ایران برای بازبینی ویدیویی تلاش کرد تا امتیازی را برای سهرابی به دست آورد اما این اتفاق رخ نداد و یک امتیاز دیگر نیز به جعفروف داده شد تا نتیجه بازی با حساب ۵ بر ۱ به سود نماینده آذربایجان پیگیری شود. کشتی دانیال سهرابی و حسرت جعفروف در نهایت با برتری ۵ بر ۱ کشتی گیر آذربایجانی/ایرانی به پایان رسید.

همچنین ببینید:

فیلم کشتی کج زنان در عربستان + دانلود فیلم مسابقه کشتی کج زنان

مسابقات فینال کشتی جام جهانی ۲۰۲۲ امروز امروز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ بین تیم های ملی ایران و آذربایجان در حال برگزاری است و چهارمین کشتی بین دانیال سهرابی و حسرت جعفروف در وزن ۶۷ کیلوگرم انجام شد. با این نتیجه در مجموع تا کنون نتایج ۴ کشتی برگزار شده با تساوی دو بر دو تیم های ملی کشتی فرنگی ایران و آذربایجان دنبال می شود تا این رقابت ها به اوج حساسیت برسد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *