فیلم کامل کشتی کج رویال رامبل رومن رینز 2023 بین غول های کشتی کج

فیلم کامل کشتی کج رویال رامبل رومن رینز 2023 بین غول های کشتی کج

فیلم کامل کشتی کج رویال رامبل رومن رینز 2023 بین غول های کشتی کج

کشتی کج رویال رامبل رومن رینز مبارزه ای بین غول های کشتی کج در رینگ مبارزه برگزار شد مبارزه ای که خیلی ها منتظر آن بودند.

کشتی کج رویال رامبل رومن رینز

رینز گفت که امشب برای زین بسیار مهم خواهد بود و قصد دارد از سامی علیه بهترین دوست سابقش استفاده کند.

در اواخر مسابقه، زین در کنار رینگ نگران به نظر می‌رسید که رینز بر آن مسلط بود. اونز تلو تلو خورد و در کنار رینگ افتاد و به سمت سامی خزید. زین سر اوونز فریاد زد که پایین بماند و مسابقه را تمام کند. اوونز سعی کرد خود را به سمت زین بکشد، اما رینز دوید و با نیزه به او ضربه زد.

رینز در نهایت اوونز را به پایان رساند، همانطور که زین نگران آن را تماشا می کرد. بعد از مسابقه، یک زاویه بعد از بازی وجود داشت که باعث شد The Bloodline اوونز را به طناب ها دستبند بزند. Usos و Sikoa اوونز را نابود کردند در حالی که زین و رینز تماشا می‌کردند، با ادامه حمله زین بیشتر و بیشتر نگران به نظر می‌رسید.

رینز رفت تا اوونز را با یک ضربه صندلی سرنگون کند اما سامی در راه پرید و به او گفت که بایستد. سامی سعی کرد با رینز از روی صندلی صحبت کند و به او گفت که او شکست خورده و نیازی نیست که بیشتر از این پیش برود زیرا اوونز تمام شده است.

این برای رینز خوشایند نبود، او سپس به زین دستور داد تا اوونز را با صندلی بزند. سامی در نهایت رینز را با شلیک صندلی از پشت به زمین انداخت و همه را شوکه کرد.

سپس زین صندلی را رها کرد و برای عذرخواهی به طرف Usos برگشت. جیمی اوسو به زین حمله کرد اما جی این کار را نکرد و این باعث شد جی از خانواده اش بیرون بیاید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *