فیلم کامل کشف نوزاد رها شده در صحرای زینلی گراش فارس +خبر جدید

فیلم کامل کشف نوزاد رها شده در صحرای زینلی گراش فارس +خبر جدید

فیلم کامل کشف نوزاد رها شده در صحرای زینلی گراش فارس +خبر جدید

فیلم کامل کشف نوزاد رها شده در صحرای زینلی گراش فارس شیراز و خبر جدید از پیدا شد نوزاد رها شده صحرای زینلی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل کشف نوزاد رها شده در صحرای زینلی

خبرهای پیدا شدن نوزادان سرراهی و رها شده در خیابان ها یکی از بحث هایی بوده که در چند روز اخیر حسابی داغ شده است بعد از پیدا شدن یک نوزاد درون سطل زباله در نازی آباد و همچنین پیدا شدن یک نوزاد دیگر در خیابان ونک تهران حساسیت های زیادی را در بین مردم به وجود آورده است.

حالا خبر رسیده که یک نوزاد دیگر در صحرای زینعلی گراش توسط پدر و مادرش رها شده که با توجه به وضعیت آب و هوایی بسیار گرم تاثیر بسیار بدی به روی سلامتی این نوزاد گذاشته است گرمای هوا و وجود سگ‌های ولگرد در بیابان یکی از تهدیداتی بوده که این نوزاد را دنبال می کرده است.

چندی پیش رئیس انجمن علمی مددکاری اجتماعی ایران با اشاره به آسیب شناسی موضوع گفت اکثر کودکانی که رها می شوند حاصل روابط نامشروع می باشند معمولاً دختر و پسر هایی که ناخواسته بچه دار شده اند برای اینکه آبرویشان در خطر نیفتد سعی می کنند جنین یا کودک خود را درون سطل زباله و یا کنار خیابان بگذارند و رها کنند اگر کودک حاصل رابطه مشروع باشد مادر در بیمارستان می تواند اعلام کند کودکان می‌خواهد تا مسئولان بیمارستان نوزاد و تغییر جنسیت میدهند اما معمولاً روابط نامشروع که حاصل آن نوزادی ناخواسته می باشد مادران ها برای حفظ آبرو نوزاد را کنار خیابان و یا درون سطل آشغال رها میکند.

✅ همچنین ببینید ماجرای رها کردن نوزاد در سطل زباله شهرک

یکی از بزرگترین آسیب‌هایی که این شکل جمع آوری به همراه دارد این است معلوم نیست چه کسی کودک را برمی‌دارد و با خود می‌برد بنابراین این روش شیوه مناسبی نیست و قابلیت اجرا در کشور ما را ندارد.

با وجود اینکه همه به کودکان رها شده ترحم می‌کنند اما باید به خانواده و مادری هم که مجبور شده این کار را انجام دهد نگاه کرد و دید چه عاملی باعث شده این مادر بتواند فرزند خود را در خیابان رها کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *