کلیپ استوری تبریک کریسمس 2021 (جدید) برای وضعیت واتساپ

کلیپ استوری تبریک کریسمس 2021 (جدید) برای وضعیت واتساپ

کلیپ استوری تبریک کریسمس 2021 (جدید) برای وضعیت واتساپ و پیام تبریک را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کلیپ استوری تبریک کریسمس 2021 (جدید)

در سالهای اولیه مسیحیت، عید پاک جشن اصلی بود. تولد عیسی جشن گرفته نشد. در قرن چهارم، مقامات کلیسا تصمیم گرفتند تولد عیسی را به عنوان تعطیلات در نظر بگیرند. متأسفانه، کتاب مقدس تاریخ تولد او را ذکر نکرده است (این واقعیتی است که پیوریتن ها بعداً برای انکار مشروعیت جشن به آن اشاره کردند).

دانلود

اگرچه برخی شواهد حاکی از آن است که تولد او ممکن است در بهار اتفاق افتاده باشد (چرا چوپانان در وسط زمستان گله می‌کنند؟)، پاپ ژولیوس اول 25 دسامبر را انتخاب کرد. معمولاً اعتقاد بر این است که کلیسا این تاریخ را در تلاش برای اتخاذ و انتخاب کرد.  این رسم که ابتدا جشن میلاد مسیح نامیده شد، در سال 432 به مصر و در پایان قرن ششم به انگلستان گسترش یافت.

با برگزاری کریسمس همزمان با جشنواره‌های سنتی انقلاب زمستانی، رهبران کلیسا شانس استقبال عمومی از کریسمس را افزایش دادند، اما از توانایی دیکته کردن نحوه برگزاری آن صرف نظر کردند. در قرون وسطی، مسیحیت، در بیشتر موارد، جایگزین دین بت پرستی شده بود.

دانلود

در روزگاری که هیرودیس پادشاه یهودا بود، خداوند فرشته جبرئیل را به ناصره در جلیل فرستاد تا به باکره ای به نام مریم که نامزد مردی به نام یوسف بود، خبر دهد که برای او فرزندی به دنیا خواهد آمد و نام او را خواهد گذاشت. عیسی، زیرا او پسر خدا خواهد بود و برای همیشه بر اسرائیل حکومت خواهد کرد.

هنگامی که زمان تولد نزدیک شد، سزار آگوستوس دستور سرشماری قلمروهای رومی را صادر کرد و یوسف مریم را به بیت لحم، شهر باستانی داوود، همانطور که از خاندان داوود بود، برد. چنین گذشت که عیسی در بیت لحم به دنیا آمد. چون جایی برای ماندن در شهر وجود نداشت، نوزاد را در آخور گذاشتند، در حالی که فرشتگان تولد او را به گروهی از شبانان که او را به عنوان مسیح و خداوند می پرستیدند، اعلام کردند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *