دانلود کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خواهر +متن و عکس

دانلود کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خواهر +متن و عکس

دانلود کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خواهرم +متن و عکس تبریک سال نو و عید نوروز 1401 به خواهر را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خواهر +متن و عکس

عید نوروز یکی از آیین‌های دیرباز در کشور ایران می باشد.

همه ی مردم هر ساله این روز خجسته را جشن می‌گیرند و آداب و رسومات در رابطه با آن را در ایران و همچنین ایرانیانی که در کشورهای گوناگون زندگی می‌کنند را انجام می‌دهند.

دانلود کلیپ زیبا تبریک سال نو و عید نوروز ۱۴۰۱ به خواهرم

دانلود

ولی هر یک از شهرهای ایران رسم و رسومات خودشان را دارند، که در این ایام اجرا می‌کنند.

در دیرباز آخرین چهارشنبه ماه صفر بود که بیشتر مردم به امامزاده‌ها می‌رفتند و در ایام عید هم دید و بازدید نیز انجام می‌دادند و در آخر در روز سیزدهم فروردین ماه به بیرون از خانه به صحرا و دشت ویا در کنار رودخانه‌ها این روز را سپری می کردند.

مردم معتقد بودند که این روز را نباید در خانه ماند، به خاطر اینکه این روز را روز نحس می دانند، ولی حالا از چند دهه گذشته و به دنبال آن پیشرفت ارتباطات وهمچنین آگاه شدن مردم از رسومات وآیین های قدیم ایرانی ها،
این را می بینیم که آداب و رسوم نوروز در نقطه های گوناگون کشور ایران بیشتر شدن، که خیلی از اینها در نقطه‌های ایران برابر می باشد.

یکی از رسومات مهم و اصلی نوروز خانه تکانی می باشد.

مردم برای عید نوروز تمام وسایل خانه خودشان را شستشو می کنند، برای مثال : فرش ها، پتوها و دیگر چیزها…..

نظافت و خانه تکانی چند هفته قبل از آغاز عید صورت می‌گیرد و در کل مردم خانه هایشان را برای پذیرایی از مهمان ها حاضر می کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *