کلیپ رقص سیزده بدر 1402 به صورت گروهی در جنگل های شمال را ببینید

کلیپ رقص سیزده بدر 1402 به صورت گروهی در جنگل های شمال را ببینید

کلیپ رقص سیزده بدر 1402 به صورت گروهی در جنگل های شمال را ببینید به مناسبت سیزده بدر ۱۴۰۲ برخی از کاربران ویدیو هایی از خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند که یکی از جالب‌ترین آنها ررقص گروهی تعدادی از هموطنان شمالی بوده که در جنگل رقص شمالی را انجام دادند و مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

کلیپ رقص سیزده بدر 1402 به صورت گروهی در جنگل های شمال را ببینید

روز گذشته به مناسبت روز طبیعت و سیزده بدر بسیاری از مردم راهی طبیعت شده و سعی کردند که برای ساعتی هم که شده در طبیعت به سر ببرند.

کلیپ رقص سیزده بدر 1402 به صورت گروهی

امسال به دلیل تداخل با ماه مبارک رمضان باعث شد که بسیاری از مردم زمانی را به طبیعت بروند که بتوانند در طبیعت افطار کنند با این حال در طول ساعات روزه‌داری همه بوستان ها و پارک های شهر های کشور تعطیل شده بود.

جالب است بدانید ایرانیان باستان اعتقاد داشتند که عدد 13 نحس می باشد ، از نظر علمی عقیده ی آنها کاملا درست می باشد ! البته در رسانه های امروزی هیچ اشاره ای به اینگونه مسائل نمی شود و دلیل آن هم ترس از خرافی شدن عقاید و همچنین کم بودن سطح علمی جامعه می باشد .

همچنین ببینید:

تجمع حجاب در رامسر علیه بی حجابی / برخی ها در ساحل کاملا لخت هستند

قطع درخت جنگل شمال در سیزده بدر 1402 توسط دو مرد بی شعور

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *