3 کلیپ شاد تبریک ولادت امام زمان (عج) برای وضعیت واتساپ و استوری

3 کلیپ شاد تبریک ولادت امام زمان (عج) برای وضعیت واتساپ و استوری

 کلیپ های مخصوص نیمه شهبان و ولادت حضرت مهدی

حس میکنم این دنیا و لذت های دنیوی مانند مرداب هستند و ما انسان ها روز به روز بیشتر و بیشتر در این مرداب در حال غرق شدنیم. کمی که فکر میکنم میبینم تنها راهی که می توانیم از این مرداب خارج شویم ظهور امام زمان است. اوست که با ظهورش می تواند دست تمام ما را بگیر و از این مرداب خارج سازد. ما هر چقدر هم که دست و پا بزنیم بیشتر در این مرداب غرق می شویم و فقط حضور امام زمان است که می تواند ما را از شر آن خلاص کن.

یا امام زمان، دنیا مانند خانه ای تاریک شده و می دانی این خانه تاریک چه موقع روشن می شود؟ زمانی که تو ظهور کنی. ظهور تو نور چراغ این خانه است. یا صاحب الزمان ما را از بودنت محروم نکن، ما را از نور چراغ این خانه محروم نکن، دنیا را تاریکی فرا گرفته، دنیا را ظلمت گناه فرا گرفته و هر کسی به نوع خود در این ظلمت غوطه ور است، یا امام زمان بیا و چراغ این خانه تاریک شو و مردم را از گمراهی نجات ده.

3 کلیپ زیبا تبریک ولادت امام زمان (عج)

امام زمان تنها فرزند امام حسن عسکری علیه السلام یازدهمین امام مسلمانان می باشد. ایشان در تاریخ ۱۵ شعبان ۲۵۵ هجری قمری در شهر سامرا به دنیا آمده است. پدر ایشان امام حسن عسکری و نام مادرش بانو نرجس نیز می‌باشد. حضرت مهدی در سن بچگی زمانی که پنج سال بیشتر نداشت منصب امامت شیعیان را برعهده گرفت . ایشان بعد از گذراندن دوران غیبت با متشکل شدن حکومت عدل جهانی احکام الهی را در کل جهان حاکمیت خواهد بخشید.

کلیپ اول ولادت حضرت مهدی برای استوری

دانلود

می‌توان گفت یکی از فعالیت‌های مهم و با اهمیت امام حسن عسکری(ع) در این زمان معرفی امام زمان (عج)یه بزرگان شیعه بود تا در آینده در مسائل امامت به اختلاف و مشکل بر نخورد. بعد از شهید شدن امام حسن عسکری(ع) در سال ۳۶۰ هجری قمری_ زمان غیبت امام زمان آغاز شد و تا سال ۳۲۹ هجری قمری ادامه داشت. در این دوران امام زمان( عج) از طریق چهار نایب خودش امور مردم را ادامه داد و با مردم ارتباط برقرار می‌کرد. این دوره از سال ۳۲۹ هجری قمری آغاز شد و تا وقتی که پروردگار بخواهد ادامه خواهد داشت. روز ۱۵ شعبان مردم با همه وجودشان با قلبی پر از سرور این روز را جشن می‌گیرند، تا عشق خودشان را به امام زمان (عج) نشان دهند.

کلیپ دوم ولادت حضرت مهدی برای استوری

دانلود

ویژگی های منتظران حضرت مهدی (عج): مسلمانان از آغاز اسلام تا عصر حاضر به حقیقت پیام احیاگر پیامبرشان ایمان راسخ داشته و در آرزوی روزی هستند که عدالت و مساوات برقرار شود. متوجه شد.

در ادامه سعی خواهیم کرد رسالت و وظیفه همه مومنان را برای تحقق چنین امید بزرگی معرفی کنیم. بدیهی است که به دلیل کوتاهی آن تنها می توان به چند ویژگی منتظران و جامعه آرمانی آنها اشاره کرد. امید است که این مقاله بتواند درهای جدیدی را برای پژوهشگران و خوانندگان باز کند.

کلیپ سوم ولادت امام زمان برای استوری

دانلود

مدینه فاضله منتظران مؤلفه های بسیاری دارد که یکی از آنها دانش است. برای اهمیت دانش کافی است که به عنوان معیار تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی ارزشمند یا بی ارزش است به حساب می آید. با علم می توان برتری یافت و بدون آن برتری نخواهد داشت یا بهتر است بگوییم ممکن است به سوی بدی و انحطاط سوق داده شود.
«آیا کسانی که می دانند با کسانی که نمی دانند برابرند؟» 1 امام علی (ع) می فرماید:
«ارزش و برتری هر فرد به نسبت علم اوست.» (2) با این حال، حوزه معرفتی که در اینجا مطرح می‌شود، البته به جای غیر دینی، یک حوزه معرفتی است.

3 کلیپ شاد تبریک ولادت امام زمان (عج) برای وضعیت واتساپ و استوری

3 کلیپ شاد تبریک ولادت امام زمان (عج) برای وضعیت واتساپ و استوری

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *