7 کلیپ زیبا و کوتاه شب قدر برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

7 کلیپ زیبا و کوتاه شب قدر 23 رمضان برای وضعیت واتساپ و استوری امشب 3 فروردین 1401 و عکس نوشته و متن و کلیپ های زیبا و عارفانه درباره شبهای قدر برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام و پروفایل همراه پیام ها زیبا و متن و دلنوشته برای استوری و واستاپ را در این صفحه ببینید.

بدون شک شب قدر یکی از شب های مهم سال بوده که در بین مسلمانان از اهمیت و احترام بسیار زیادی برخوردار می باشد شبی که درباره آن روایات بسیار زیادی نقل شده و از فضیلت ها و اهمیت این شب تاکید شده است بسیاری از مسلمانان جهان امشب ن بر سر گرفته و شب زنده داری می‌کنند و سعی می‌کنند از فضایل این شب ها استفاده کنند در این صفحه مجموعه ای از ویدیو ها و کلیپ های کوتاه برای قرار دادن بر روی استوری و وضعیت واتساپ را آماده نموده ایم

از رسول خدا نقل شده است خداوند جمعه را بر همه روزها، ماه رمضان را بر همه ماه ها، و شب قدر را بر همه شب ها برتری داده است و خداوند قرآن کریم را بر همه کتابهایی که نازل کرده برتری داده است. از ابراهیم از اصحاب امام اباعبدالله الصادق (علیه السلام) نقل شده است.

7 کلیپ زیبا و کوتاه شب قدر برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

شب قدر یکی از مهمترین شب مناسبت های مسلمانان است در ماه رمضان قرار دارد و بنا به گفته قرآن از هزار ماه بهتر است و شبی است که قرآن در آن نازل شده است. اما یکی از دیگر از مناسبت های مهم در شب ها قدر شهادت حضرت علی امام اول ما شیعیان در ۲۱ ماه رمضان می باشد. شب های ۱۹ و ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان به نام شب قدر معرفی شدند که در این شب ها آداب و نماز و ادعیه و شب زنده داری توصیه شده است و یکی از این شب ها شب است، اما مشخص نشده که کدام شب از بین ۱۹ و ۲۱ و ۲۳ دقیقا شب قدر است.

5 کلیپ زیبا و کوتاه شب قدر برای وضعیت واتساپ و استوری

شب قدر در سنت اسلام یکی از بزرگترین و مهمترین شب میسباشد بر اساس برخی برآوردها، بیش از یک میلیارد مسلمان در سراسر جهان وجود دارد که جمعیت عمده آن در خاورمیانه میباشد کلمه اسلام کلمه ای عربی به معنای تسلیم در برابر خداست. از دیگر معانی آن می توان به آرامش، ایمنی و سلامت اشاره کرد. لیله القدر، (به عربی: «شب قدر») جشن اسلامی که یادآور شبی است که خداوند برای اولین بار قرآن را از طریق فرشته جبرئیل بر پیامبر نازل کرد. اعتقاد بر این است که در یکی از 10 شب پایانی ماه مبارک رمضان در سال 610 پس از میلاد رخ داده است، اگرچه شب دقیق آن مشخص نیست.

دانلود کلیپ شب قدر شماره 1

دانلود

بنابراین تاریخ بزرگداشت سالانه در سراسر جهان اسلام متفاوت است، اما بیشتر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان برای مسلمانان شیعه و در روز بیست و هفتم برای مسلمانان سنی برگزار می شود.

دانلود کلیپ شب قدر شماره 2

دانلود

طبق سنت اسلامی، قرآن برای اولین بار پس از یک دوره مراقبه معمولی در انزوا بر محمد نازل شد. در یکی از غار نشینی هایش در شب قدر، فرشته جبرئیل بر او ظاهر شد و به او دستور داد: «اقرا»! (“از بر خواندن!”)

دانلود کلیپ شب قدر شماره 3

دانلود

گذشته از جشن نزول قرآن، برگزاری سالانه شب قدر به عنوان شبی که در آن فرشتگان با کارهای بی‌شماری به زمین فرود می‌آیند، اهمیت بیشتری دارد که منجر به شب صلح، برکت و هدایت الهی (قدر) می‌شود. تا سپیده دم. به این ترتیب با تشریفات، عبادت و نیایش گرامی داشته می شود و برخی از ناظران جشن را در یک مسجد در خلوت (اعتکاف) می گذرانند.

دانلود کلیپ شب قدر شماره 4

دانلود

 

شب قدر است و قدرش را شناسیم

غُبار از خانة دل‌ ها زداییم

اگر فیضی دهد امشب خداوند

دعا بر یکدیگر از دل نماییم

متن زیبا شب قدر

شب قدر، آواي ايمان را در گوش جان مؤمنان به غيب نجوا مي كند.

برای دیدن همه پیامک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

شب قدر، شب شناخت قدر خويش است!

کلیپ شماره 5

دانلود

ﻋﻠﯽ ﺭﺍﻫﺶ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ

ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺟﺪﺍ ﺑﻮﺩﻩ

ﻋﻠﯽ ﺗﺨﺘﺶ ﺣﺼﯿﺮﺵ ﺑﻮﺩ

ﻋﻠﯽ ﮐﺎﺧﺶ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩﻩ؟؟؟
ﻋﻠﯽ ﺩﺭﯾﺎﺳﺖ

ﺩﺭﯾﺎ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎ ﺳﻢ ﮐﺸﺖ
ﻋﻠﯽ ﺭﻭ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻣﺤﺮﺍﺏ

ﯾﻪ ﻟﺸﮑﺮ ﺍﺑﻦ ﻣﻠﺠﻢ ﮐﺸﺖ

این منم در میزنم بگشا در کاشانه را

آمدم پیش تو با فرط گناهم ربّنا

لیلة القدر است و من نامه سیاهم ربّنا

……..

کلیپ شماره  6 شب قدر

دانلود

 

………

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند
واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند
بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند
باده از جام تجلی صفاتم دادند
چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی
آن شب قدر که این تازه براتم دادند
بعد از این روی من و آینه وصف جمال
که در آن جا خبر از جلوه ذاتم دادند
من اگر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب
مستحق بودم و این‌ها به زکاتم دادند
هاتف آن روز به من مژده این دولت داد
که بدان جور و جفا صبر و ثباتم دادند
این همه شهد و شکر کز سخنم می‌ریزد
اجر صبریست کز آن شاخ نباتم دادند
همت حافظ و انفاس سحرخیزان بود
که ز بند غم ایام نجاتم دادند

کلیپ شماره 7

دانلود

7 کلیپ زیبا و کوتاه شب قدر برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام7 کلیپ زیبا و کوتاه شب قدر برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام7 کلیپ زیبا و کوتاه شب قدر برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام7 کلیپ زیبا و کوتاه شب قدر برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا