3 کلیپ مداحی وفات حضرت معصومه برای وضعیت واتساپ

3 کلیپ مداحی وفات حضرت معصومه برای وضعیت واتساپ

کلیپ مداحی وفات حضرت معصومه برای وضعیت واتساپ و استوری اینستاگرام را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

3 کلیپ مداحی وفات حضرت معصومه برای وضعیت واتساپ

کلیپ مداحی وفات حضرت معصومه برای وضعیت واتساپ

حضرت معصومه یکی از چهره‌های مهم در تاریخ اسلامی باشد ایشان فرزند امام موسی کاظم و خواهر امام رضا علیه السلام است که در اول ذیقعده سال ۱۷۳ هجری شمسی در مدینه متولد شد

این حبه دلیل دلبستگی شدید حضرت فاطمه معصومه(س) به برادرش امام رضا (علیه السلام) که او را دوست می داشت.
با محبت فراوان و آن عزیزی که در کنارش احساس امنیت و آرامش می کرد، تصمیم گرفت در خراسان به آن حضرت (علیه السلام) ملحق شود، پس با چند تن از برادران و برادرزاده های امام آماده حرکت شد.

کلیپ اول

دانلود

پنج تن از برادرانش به نام‌های فضل، جعفر، هارون، قاسم و زید به همراه تعدادی از برادرزاده‌های آن بانوی معصوم و چند تن از غلامان و کنیزان در کاروان حضرت معصومه (سلام الله علیها) بیرون رفتند. و آن در سال (201 هجری قمری) بود.

و چون کاروان به ساوه رسید، عمال بنی‌عباس به آنان حمله کردند و گروهی از کاروان را کشتند و عده‌ای را زخمی کردند تا اینکه گفته شد (23 نفر از علوی‌ها) را از قافله کشته‌اند و در نتیجه او. مریض شد و ناتوان شد و بدنش سست شد و گفته شد که علت ضعف و مرض او سمی است که در صوا به او تزریق کرده بود .

کلیپ دوم

دانلود

پس موسی با اصحابش بیرون آمد و مردم زیادی را برای پذیرایی از او جمع کرد و چون موسی به سیاه چال حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رسید، دست امام را به سوی شتر او گرفت و بوسید و از او خواست که دستش بدهد. او افسار شتر را به دست او ببرد و به آن شرفیاب شد در خانه او ماند (17 روز) و بیمار و معلول بود تا اینکه در دهم ربیع الثانی همان سال از دنیا رفت و در قم به خاک سپرده شد و امروز مکانش مشهور و معروف است. شناخته می شود و مردم او را به نماز می خوانند و از هر مسیر عمیقی به سوی او می آیند تا با زیارت او به خداوند متعال تقرب پیدا کنند و او برای آنان کرامات بسیار و بزرگی به دست آورده است. سلام بر آن بانوی معصوم در روزی که به دنیا آمد و روزی که رسالت خود را انجام داد و روزی که از دنیا رفت و روزی که زنده برانگیخته می شود.

کلیپ سوم

 

دانلود

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *