کلیپ جنجالی ملی پوشان زن و مرد شنای ایران و کشف حجاب زنان شناگر ایران

کلیپ جنجالی ملی پوشان زن و مرد

فیلم لو رفته از زنان تیم ملی شنای ایران کلیپ جنجالی ملی پوشان شنای ایران زن و مرد شنای ایران و کلیپ جنجالی فدراسیون شنا را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

 

انتشار کلیپ ملی پوشان شنای ایران در اینستاگرام فدراسیون جهانی شنا صدای یک سریا از جمله باشگاه خبرنگاران جوان وابسته به صدا و سیما رو در آورده که شناگران دختر و پسر شئونات اسلامی رو رعایت نکردن!
واکنش رئیس فدراسیون شنا: فدراسیون در حال بررسی ویدیو منتشر شده بانوان شناگر در اینستاگرام فینا است. ما به فینا ایمیل زده ایم و اعلام کردیم که این ویدیو‌ها باید از درگاه ما به فینا ارسال شود. گویا فینا هر ویدیوای را که شناگران ارسال کنند پخش می‌کند و این ویدیو ارتباطی به فدراسیون ندارد. مطمئن باشید که فدراسیون پیگیر این موضوع است.

کلیپ جنجالی ملی پوشان زن و مرد شنای ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، گروهی از ملی‌پوشان شنای کشورمان با ساخت کلیپ با لباس نامتعارف و ارسال آن برای فدراسیون جهانی شنا مورد توجه فدراسیون جهانی شنا قرار گرفتند و این در حالی است که محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای کشورمان از این اتفاق بی‌اطلاع بود.

رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در واکنش به این موضوع گفت: فدراسیون در حال بررسی ویدئوی منتشر شده بانوان شنای ایران در اینستاگرام فینا است.

وی افزود: ما به فینا ایمیل می‌زنیم و اعلام می‌کنیم که این ویدئوها باید از درگاه ما ارسال شود. گویا فدراسیون جهانی هر ویدئویی را که شناگران ارسال کند پخش می‌کند و ارتباطی به فدراسیون ندارد.

رئیس فدراسیون شنای ایران گفت: مطمئن باشید این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

در پی جنجال انتشار فیلم شناگران دختر و پسر ملی پوش ایرانی ،رئیس فدراسیون شنا به انتشار کلیپ ملی‌پوشان شنای ایران در فضای مجازی سایت فدراسیون جهانی شنا واکنش نشان داد.

رئیس فدراسیون شنا در این باره گفت: فدراسیون در حال بررسی ویدیو منتشر شده در اینستاگرام فینا است. ما به فینا ایمیل زده ایم و اعلام کردیم که این ویدیو‌ها باید از درگاه ما به فینا ارسال شود. گویا فینا هر ویدیویی را که شناگران ارسال کنند پخش می‌کند و این ویدیو ارتباطی به فدراسیون ندارد. مطمئن باشید که فدراسیون پیگیر این موضوع است.

شایعه فیلم لو رفته از زنان تیم ملی شنای ایران

لازم به ذکر است که برخی از کانالهای تلگرامی و پیج های اینستاگرامی برای جذب ممبر و فالوئرهای بیشتر اقدام به چهل کلاغ کردین این خبر کردند و با تیترهای جعلی مبنی بر اینکه فیلم لو رفته از شنای تیم ملی زنان ایران بوده سعی کردند حسابی از آب گلالود ماهی بگیرند.

در پی انتشار این کلیپ در صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی شنا باشگاه خبرنگاران جوان پیگیر این مسئله شد و پس از تماس ما با رضوانی، ریاست فدراسیون شنا، وی گفت: “در سریعترین زمان ممکن این اتفاق را پیگیری خواهیم کرد.”

پس از پیگیری فدراسیون شنای ایران فدراسیون جهانی شنا این ویدئو را از صفحه اینستاگرام خود حذف کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

6 نظر

  1. دمشون گرم ! منکه گلی کیف کردم ! هیچ بی عفتس هم توش نبود ! ای ولا به همشون

  2. افرین به این دختر و پسرای ایرانی موفق باشید

  3. سلام
    مگه دزدی کردن، یا خدای ناکرده اختلاس کردن و بیت المال رو خوردن، یا تورم تو مملکت راه انداختن …
    جای ناراحتی و مذمت نیست، بنظرم جوانی کردن
    مبادا دچار برخورد اشتباه و قهرآمیز شود…..جبرانش سخت خواهد بود.
    «درود بر جوانان ایران زمین»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *