فیلم کامل کمتریل پاشی در آسمان عسلویه واقعیت دارد؟ کمتریل پاشی چیست

فیلم کامل کمتریل پاشی در آسمان عسلویه واقعیت دارد؟ کمتریل پاشی چیست

فیلم کامل کمتریل پاشی در آسمان عسلویه واقعیت دارد؟ آیا خطر دارد؟ کمتریل پاشی چیست جزئیات را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل کمتریل پاشی در آسمان عسلویه واقعیت دارد؟ کمتریل پاشی چیست

فیلم کامل کمتریل پاشی در آسمان عسلویه

ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که درباره آن نوشته شده در اسمان عسلویه کمتریل پاشی شده است که منجر به مرگ مردم میشود!

این درحالیست که این خبر واقعیت ندارد و ابرهایی که در آسمان به صورت خطی وجود دارد پدیده طبیعی بوده که به ابرهای سیروس معروف است.

ابرهای سیروس دارای اشکال مختلفی میباشد که میتواند به شکل خطی نیز باشد این ابرها به شکلهای استوانه ای ، صخره ای و دایره ای نیز دیده میشود.

کمتریل پاشی چیست

کمتریل یا پس دمه، ابر خطی و مسیرها و رد ماندگار سفیدرنگ در آسمان توسط هواپیماهای بلند پرواز است که بنا به ادعای افراد مطرح کننده تئوری توطئه پس دمه برای رهاسازی مواد شیمیایی یا بیولوژیکی ایجاد می شود.

همچنین ببینید: فیلم کامل ورود جنگنده ناشناس به آسمان ایران و انهدام آن

خط‌های سفیدی که بعد از عبور هواپیماها در آسمان به‌جا می‌مانند، بخار آب هستند اما بعضی‌ها آن را نشانه توطئه‌ای مرموز می‌دانند. آن‌ها می‌گویند “این خط‌های سفید دلیلی برای اثبات برنامه‌ای سری است که قصدش کنترل تغییرات جوی و مسموم کردن محیط زیست است.” نام این برداشت بدبینانه و بدون پشتوانه علمی، تئوری توطئه پس‌دمه، یا نام انگلیسی آن Chemtrail کمتریل (رد شیمیایی) است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. ضد تجزیه چی

    اسکلها تموم عمرمون این رد ها رو دیدیم خیلی هاشم برای تشخیص سرعت و جهت باد تو هواشناسیه . خریت تا کجا

  2. محمد رضا حسینی

    متاسفانه از بس دروغ گفتین هیچکس باور نمیکنه …. یاد داستان چوپان دروغگو افتادم…. البته الان جای کلمه چوپان واژه دیگری باید نوشت ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *