کمک نیروی دریایی ارتش امریکا به کشتی ایرانی

کمک نیروی دریایی ارتش امریکا به کشتی ایرانی

کمک نیروی دریایی ارتش امریکا به کشتی ایرانی همراه فیلم کامل و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کمک نیروی دریایی ارتش امریکا به کشتی ایرانی

لنج ایرانی که در دریای عرب (شمال اقیانوس هند) به دلیل خراب شدن باطری گرفتار شده بودند در وسط اقیانوس سرگردان بودند تا اینکه نیروی ارتش امریکا به کمک انها امده و به ایرانیها آب و غذا دادند و سپس تلاش کردند که باتری لنج را نیز تعویض کنند .

لنج ایرانی ابتدا با چراغ دادن درخواست کمک کرده بود. آنها سپس با استفاده از تماس رادیویی با ناوشکن آمریکایی گفتند که باتری‌شان از کار افتاده است. در گزارش ائتلاف آمده: «بازرسی اولیه توسط نیروها صورت گرفت و غذا و آب در اختیار دریانوردان قرار داده شد.»

از داخل ناوشکن آمریکایی صدایی به زبان فارسی از دریانوردان ایرانی می‌خواست تا به جلوی لنج بروند تا آنها بتوانند باتری شناور را ببینند. دریانوردان ایرانی نیز به آنها می‌گوید: «بفرمایید، بیایید داخل، مشکلی نیست.»
از آنجا که باتری مورد نیاز کشتی ایرانی در دسترس نیروهای ائتلاف نبود آنها از گارد ساحلی عمان درخواست کمک کردند. آنها باتری نیاز را در اختیار شناور ایرانی قرار دادند.

کمک نیروی دریایی ارتش امریکا به کشتی ایرانی

بر اساس آنچه در قوانین کنوانسیون بین‌المللی دریایی آمده باید به هر کشتی و قایقی که دچار مشکل شده صرف نظر از ملیت شناور کمک‌رسانی شود.
حوزه ماموریت ناوگان پنجم ایالات متحده خلیج فارس و دریای عمان است. این ناوگان در بحرین مستقر است.

ائتلاف بین‌المللی دریایی متشکل از ۳۳ کشور است و به رهبری آمریکا اداره می‌شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *