اینستاگرام و فیلم اجرای گروه ستاره هشتم (مشهد) در عصر جدید

بیوگرافی گروه ستاره هشتم (مشهد) در عصر جدید

زنگ طلایی سوم رویا نونهالی و فیلم اجرای گروه ستاره هشتم (مشهد) در عصر جدید نونهالی) را به همراه جزئیات در  این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اینستاگرام و فیلم اجرای گروه ستاره هشتم (مشهد) در عصر جدید

گروهی تشکیل شده از چند دختر خردسال و نوجوان و جوان که با ترکیب چند رشته ورزشی سبک جدیدی از رشته های ورزشی را ابداع کرده اند و موفق شدند با حضورشان در مسابقه عصر جدید نمایشی جذاب را به اجرا دراورند.

درخشش انها آنقدر مورد قبول داوران قرار گرفت که خانم رویا نونهالی از جای خود بلند شد و به سمت احسان علیخانی رفت و زنگ طلایی را به صدا دراورد تا این گروه به صورت مستقیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

بیوگرافی گروه ستاره هشتم (مشهد) در عصر جدید (زنگ طلایی رویا نونهالی)

این گروه دختران خیلی خوب با یکدیگر هماهنگ بودند و موفق شدند نظر داوران و تماشاگران را به خود جلب کنند.

خانم رویا نونهالی از اجرای انها کاملا به وجد آمده بود و برای همین زنگ طلایی را برای آنها به صدا دراود.

این گروه را میتوان به عنوان منظم ترین گروه دوره جدید عصر جدید نام  برد که هیچ نقص و ایرادی نداشتند و هماهنگی آنها با زنگ طلایی همراه شد.

علت نامگذاری گروه انها نیت امام هشتم میباشد.

دختران این گروه در فصل دوم عصر جدید در قسمت یازدهم ۱۰ خرداد ۹۹ شرکت کردند، این گروه ابتدا با طناب بازی کار خود را شروع کردند و سپس با حرکات نمایشی بسیار جذاب سیرک مانند و حرکات ووشو و عبور از حلقه و حرکات خاص تحسین تماشاگران و داوران عصر جدید را به خود جلب کردند.

اجرای اول عصر جدید، اجرای گروه رزمی کار مشهدی بودن که یاد گروه دختران نینجا را زنده کرد. نظم، تنوع، دقت و هیجان و انرژی در اجرای دختران رزمی کار این گروه بسیار بالا بود و تحسین و تشویق داوران و تماشاچیان را برانگیخت.

فیلم اجرا

 

زنگ طلایی سوم و فیلم اجرای گروه ستاره هشتم (مشهد) در عصر جدید+اینستاگرام

این گروه در مرحله دوم نیز توانستند 4 چراغ سفید را از آن خود کنند سر گروه انها در این مرحله به داوران گفت که ما نماینده دختران ایران هستیم و میخواهیم به همه بگوییم که دختران میتوانند به صورت گروهی هم موفق باشند هرچند با امکانات کم و با شرایط سخت که امیدواریم بتوانیم تا فینال جلو بروید و نماینده خوبی برای خانم های ایرانی باشیم.

زنگ طلایی سوم و فیلم اجرای گروه ستاره هشتم (مشهد) در عصر جدید+اینستاگرام

خانم نونهالی نیز به انها گفت که خوشحالم که برای شما زنگ طلایی را در مرحله قبل به صدا دراوردم و به من ثابت کردید که لیاقت این زنگ طلایی را داشتید

اینستاگرام و فیلم اجرای گروه ستاره هشتم (مشهد) در عصر جدید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *