گروه قیام سپید کیست بیوگرافی و دستگیری اعضای گروهقیام سپید +عکس

گروه قیام سپید کیست بیوگرافی و دستگیری اعضای گروه قیام سپید +عکس

تاریخ انتشار 15 آبان 1400 – Study time 2 minutes

گروه قیام سپید کیست بیوگرافی و دستگیری اعضای گروهقیام سپید +عکس و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

گروه قیام سپید کیست بیوگرافی و دستگیری اعضای گروه قیام سپید +عکس

گروه قیام سپید کیست

این گروه ضدانقلاب بوده و از طریق فضای مجازی سعی در تحریک مردم داشت و از انها میخواست که به خیابان ها بیایند و دست به شورش بزنند. این گروه که با پیام های تحریک امیز و دست گذاشتن روی نقاط ضعف اقتصادی و اشاره کردن به مشکلات معیشتی مردم از کاربران میخواست که به خیابان ها بیایند و دست به شورش بزنند.

درباره اینکه این گروه چگونه شکل گرفته و یا از طریق چه کسی اداره میشد مشخص نیست .

دستگیری سرگروه ها توسط سپاه پاسداران

بعد از فراگیر شدن تبلیغات این گروه در فضای مجازی در نهایت سپاه پاسداران دست به کار شد و اقدام به رصد این ماجرا کرد که مشخص شد هدف این گروه بر هم زدن امنیت عمومی و تشویش افکار عمومی میباشد و در نهایت اقدام به پیگیری و دستگیری عوامل این گروه کرد که گویا سرکرده های این گروه ساکن استان البرز بودند.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در این اطلاعیه آمده است : شب گذشته تعدادی از سرشاخه های اصلی تهدیدکنندگان امنیت مردم و جامعه دریک عملیات غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بازداشت شدند.

این افراد با عنوان جنبش قیام سپید با توزیع شب نامه هایی در کوچه و خیابان ها و فراخوان های متعدد و فریب برخی ساده لوحان و اجیر نمودن اراذل و اوباش ، برنامه ریزی گسترده ای برای برهم زدن امنیت و نظم عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور را داشتند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *