گریه ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی در بیمارستان (فیلم)

گریه ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی در بیمارستان (فیلم)

ستاره سعیدی همسر بیِزن مرتضوی امروز فوت کرد متاسفانه این زن جوان بعد از چند روز حالت اغما در نهایت درگذشت او تحت عمل جراحی مغز باز قرار گرفته بود و پزشکان گفته بودند که او بعد از 5 روز به هوش می اید اما این اتفاق رخ نداد و هیچگاه از حالت بی هوشی خارج نشد و هوشیاری او روز به روز کاهش پیدا میکرد و در نهایت فوت کرد.

ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی طی روزهای گذشته، پس از عملی که بر روی مغزش انجام شده بود، در حالت اغما بود. چندی پیش بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده ایرانی با انتشار یک فیلم از مردم ایران خواسته بود برای همسرش دعا کنند..همسر بیژن مرتضوی فعالیت زیادی در حوزه اینستاگرام داشت و همین امر باعث شده بود که در بین طرفداران بیژن مرتضی بسیار محبوب باشد. همسر بیژن مرتضوی درگیر بیماری تومور مغزی بود و این بیماری باعث شد تا میزان علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی لو برود. در دو هفته اخیر ویدئو های بیژن مرتضوی که از مردم برای شفای همسرش درخواست دعا کرده بود بسیار وایرال شد و پرده از علاقه شدید بیژن مرتضوی به ستاره برداشت.

بیژن مرتوضی خواننده و نوازنده و آهنگساز ایرانی مقیم لس انجلس به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در وضعیت وخیمی قرار داشت و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت گفته شد که اکسیژن خون او به شدت پایین آمده بود و ممنوع الملاقات شد.

گریه ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی در بیمارستان (فیلم)

همسر جوان مرتضوی در اینستاگرامش ویدئویی را از خود به اشتراک گذاشت و با گریه و بغض از مردم خواهش کرد که برای همسرش دعا کنند.

فیلم گریه ستاره سعیدی همسر بیژن مرتوضی

گفتنیست بیژن مرتضوی متولد 25 ابان سال 1336 در بابل است او موسیقی دان، آهنگساز، تنظیم کننده، نوازنده ویولن و خواننده ایرانی است. سبک اثار بی کلام بیژن مرتضوی، ترکیبی از موسیقی سنتی و موسیقی پاپ ایرانی است. با اینکه آلبوم ها بیژن مرتضوی حق پخش در ایران ندارند و به اصطلاح غیرمجاز هستند ولی آهنگ های بی کلام او بارها از تلویزیون ایران پخش شده است.

او بعد از جدایی از همسر اولش با خانم جوانی به نام ستاره سعیدی ازدواج کرده که بیش از 26 ساله اختلاف سنی دارند

بیشتر بخوانید:

ستاره سعیدی همسر جوان بیژن مرتضوی کیست؟ بیوگرافی و اینستاگرم ستاره سعيديبیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی که در ابتدا مدیر برنامه های بیژن مرتضوی بود ، پس از مدتی به همسری او درآمد. اختلاف سنی 26 ساله آنها به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و برخی بیژن مرتضوی را متهم به کودک همسری کرده اند!

خانوم سعیدی در رشته مدیریت فارغ التحصیل شده است و همسرش آهنگساز ، نوازنده و خواننده مشهور ایران است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *