فیلم کامل گریه یوسف تیموری در جوکر برای علی انصاریان در فصل ششم

فیلم کامل گریه یوسف تیموری در جوکر برای علی انصاریان

بغض گریه و اشک های یوسف تیموری در جوکر برای علی انصاریان و مهرداد میناوند که منجر به کناره گیری و سوختن عمدی یوسف تیموری شد و خنده یوسف تیموری به افتخار علی انصاریان و مهرداد میناوند را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل گریه یوسف تیموری در جوکر برای علی انصاریان در فصل ششم

گریه یوسف تیموری در جوکر برای علی انصاریان

در فصل ششم مسابقه جوکر یوسف تیموری به صورت عمد به احترام علی انصاریان خندید و از مسابقه خود را حذف کرد او که خودش باعث حذف تعدادی از مهمامان بود تصمیم گرفت که به احترام علی انصاریان بخندد این در حالی بود که وقتی نام انصاریان آمد گریه کرد و بعد برای اینکه فضیای برنامه عوض شود به احترام انصاریان خندید و خود را حذف کرد.

 

سریال جوکر یکی از مهمترین آثار فیلیمو است که در 16 ساعت ابتدایی اکران خود به رکورد ده میلیون و دویست و چهل و نه هزار و سیصدوهشتاد دقیقه رسید. در هر فصل از این مسابقه مهیج 8 مهمان دور هم جمع می شوند و شش ساعت فرصت دارند تا به هم بخندند و در این بین کسانی برنده می شوند که نخندند و حتی لبخند نزنند. در ادامه با این خبر همراه باشید تا با مهمانان فصل ششم و فینال جوکر آشنا شوید.

✅ همچنین ببینید دانلود کامل سریال جوکر قسمت آخر

این مسابقه طنز در اتاقی در بسته و مجهز به سی و شش دوربین برگزار می شود و تمامی حرکات مهمانان رصد می شود و با کوچکترین لبخند به آنها تذکر داده می شود. بازیکن بار اول کارت زرد و بار دوم کارت قرمز دریافت می کند که در اخطار دوم از مسابقه حذف می شود. در نهایت برنده آخرین نفری است که نخندد و موفق شود سایر شرکت کنندگان را حذف کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. اخی😭🫀❤️

  2. کارم گیر میکنه دست ب دامن ی خوب میشم ،خوب تر از سلطان جواد (ع) کسی میشناسه ب مام بگه

  3. آخی ،روح علی انصاریان شاد و یادش گرامی
    ناراحت شدم گریه آقای تیموری را دیدم 😢😢😢😢😢

  4. انیل خوشابیان

    ده بار دیدم ده بارشم گریم گرفت ای خدااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *