گلهای حسین طیبی بازیکن تیم بنفیکا را ببینید (فیلم)

گلهای حسین طیبی بازیکن تیم بنفیکا پرتغال را ببینید (فیلم)

تاریخ انتشار 11 آذر 1400 – Study time 3 minutes

گلهای حسین طیبی بازیکن تیم بنفیکا را ببینید (فیلم) جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

گلهای حسین طیبی بازیکن تیم بنفیکا را ببینید (فیلم)

گلهای حسین طیبی

حسین طیبی بازیکن ملی پوش کشورمان که این روزها برای تیم بنفیکا در لیگ پرتغال بازی می‌کند توانسته عملکرد قابل قبولی را داشته باشد و مورد توجه قرار بگیرد

حسین طیبی بازیکن باشگاه بنفیکا در لیگ فوتسال پرتغال بازی می کند با عملکرد درخشان و گلزنی های پی در پی مورد توجه رسانه های خارجی و داخلی ایران قرار گرفته است.

حسین طیبی متولد ۲۹ سپتامبر ۱۹۸۸ بوده و در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به عنوان پنجمین فوتبالیست برتر جهان انتخاب شد و از خانواده مشهدی می باشد ولی در حال حاضر ساکن پرتغال است به غیر از او برادر بزرگتر از حمید میر در فوتبال بازی می کند.

دیدار رده‌بندی فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بین دو تیم تای‌سون‌نام و الریان قطر برگزار شد که در نهایت تیم تای‌سون‌نام که میزبان این دوره از مسابقات است، با نتیجه پرگل ۶ بر یک مقابل حریفش پیروز شد. به این ترتیب نماینده ویتنام عنوان سومی را از آن خود کرد.

در دیدار رده‌بندی، غیرت قزاقستان، مقابل گازپروم روسیه قرار گرفت و با نتیجه مساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *