ببینید گل دوم ایران (حاج صفی) به سوریه مقدماتی جام جهانی سه شنبه 25 آبان

ببینید گل دوم ایران (حاج صفی) به سوریه مقدماتی جام جهانی سه شنبه 25 آبان

تاریخ انتشار 25 آبان 1400 – Study time 2 minutes

ببینید گل دوم ایران (حاج صفی) به سوریه مقدماتی جام جهانی سه شنبه 25 آبان را در این  صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ببینید گل دوم ایران (حاج صفی) به سوریه مقدماتی جام جهانی سه شنبه 25 آبان

تیم ملی کشورمان در ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در مقابل تیم ملی سوریه قرار گرفت که در نیمه اول موفق شدند با نتیجه دو بر صفر از حریف خود سوریه پیش بیافتند.

گل اول ایران را سردار آزمون در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند در گل دوم را در دقیقه ۴۰ احسان حاج صفی در نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ببینید گل دوم ایران (حاج صفی) به سوریه

احسان حاجی صفی با ضربه بسیار دقیق سمت چپ دروازه توانست گل دوم ایران را به ثمر برساند تیم ملی کشورمان با برد مقابل سوریه خواهند توانست به ۱۶ امتیاز دست یابند و در صدر جدول باقی بمانند امروز اگر تیم ملی لبنان می توانست امارات را شکست دهد با این پیروزی که تیم ملی کشورمان به دست آمد می‌توانست به جام جهانی صعود کند.

سوری‌ها همیشه رقیب سرسختی برای ایران بوده‌اند و در آزادی نیز ایران به سختی و با گل جهانبخش که در این بازی محروم است از سد آنها گذشت و سه امتیاز گرفت. با توجه به پیش افتادن کره جنوبی از عراق و احتمال کسب سه امتیاز کامل توسط کره‌ای‌ها پیروزی در این مسابقه برای ایران اهمیت ویژه‌ای دارد و منجر به تداوم صدرنشینی ایران خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *