یارانه معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۱ کی واریز میشود +تاریخ دقیق

یارانه معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۱ کی واریز میشود +تاریخ دقیق

یارانه معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۱ کی واریز میشود تاریخ دقیق واریز یارانه 120 هزار تومانی اردیبهشت ماه به حساب خانوارها همراه با جزییات را در این صفحه ببینید.

یارانه معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۱ کی واریز میشود +تاریخ دقیق

یارانه معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۱ کی واریز میشود

یارانه معیشتی یکی از راهکارهای دولت برای کمک به خانواده های کم درآمد در مقابل موج تورم اقتصادی در کشور می باشد در یکی دو سال اخیر افزایش قیمتهای کالاهای اساسی سفره‌های مردم را بسیار کوچک کرده است و بدون شک مردم با مشکلات اقتصادی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

قیمت گوشت و مرغ و برنج و تخم مرغ در یک سال اخیر افزایش چشمگیری داشته است و دولت سعی کرده با واریز کردن یارانه معیشتی کمک کوچکی به اقتصاد خانواده ها کند برای همین منظور یارانه ۱۲۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده و کمکی به آنها میکند هر چند که این مبلغ کوچک کمک آنچنانی به اقتصاد خانواده ها نمی کند و حتی برای خرید گوشت و مرغ مشکلی راه حلی نخواهد بود.

به هر حال برخی از خانواده ها چشم انتظار دریافت این مبلغ بوده تا به حساب شما واریز شود.

کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور، برای محاسبه مبلغ یارانه اردیبهشت 1401 ، از مخارج کل یا مخارج خوراکی‌ها به عنوان مبنا استفاده کرده‌اند. از آنجایی که پرداخت مبلغ یارانه بر حسب مخارج کل، رقم بالایی به نظر می‌رسید، از این‌رو مخارج خوراکی‌ها با در نظر گرفتن افزایش قیمت خوراکی‌ها به عنوان مبلغ پایه استفاده شده است. بنابر محاسبات کارشناسان مبلغ قابل پرداخت، به عنوان یارانه معیشتی بر اساس مخارج خوراکی‌ها از 70 هزار و 697 تومان برای دهک اول جامعه شروع شده و تا به مبلغ 120 هزار تومان برای دهک نهم نیز می‌رسد؛ پس می‌توان مبلغ پرداختی به عنوان یارانه را عددی با کف 70 هزار تومان و حداکثر مبلغ 110 هزار تومان در نظر گرفت

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. حیدر ریاحی

    بچه من ۲۵فروردین بدنیا اومده یارانه اردیبهشت وخردادش واریز نشده است به کجا بایدمراجعه کردممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *