آموزش نحوه ثبت نام دامدار کارت 200 میلیونی در بانک کشاورزی

آدرس و لینک سامانه صدور دامدار کارت 200 میلیونی بانک کشاورزی سال 1401

آدرس و لینک سامانه صدور دامدار کارت 200 میلیونی بانک کشاورزی در سال 1401 و اموزش ثبت نام در سامانه دامدار کارت را در این صفحه ببینید.

آموزش نحوه ثبت نام دامدار کارت 200 میلیونی در بانک کشاورزی

آدرس و لینک سامانه صدور دامدار کارت

دولت برای حمایت از دامداران و افزایش تولیدات لبنی و کشاورزی تسهیلاتی را برای آنها در نظر گرفته است و قرار است در سال ۱۴۰۱ کارتی به نام دامدار کارت برای دامداران تولید شود که در آن مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان قرار دارد که این مبلغ صرفاً جهت حمایت از دامداران می باشد .

در این باره آقای مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی گفت روز گذشته به همه شعبه های بانک کشاورزی اعلام کردیم که اقدامات لازم را برای دامداران عزیز انجام دهند.

✅ همچنین ببینید آموزش نحوه ثبت نام دامدار کارت

ایشان همچنین گفت که در راستای سیاستهای وزارت جهاد کشاورزی برای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از جوامع ارزشمند دامداران کشور دامدار کارت تولید شده و به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای هر دامدار در نظر گرفته شده است نرخ سود ترجیحی برای این خدمت را ۱۱ درصد اعلام کرده‌اند.

ثبت نام در وزارت جهاد کشاوری

.

ثبت نام در بانک کشاوری

وزیر کشاورزی اعلام نکرده که شراط دریافت کارت اعتباری دامداران چیست و آیا مبلغ وامی که به دامداران داده می‌شود وابسته به تعداد دام آنهاست و یا فاکتور دیگری در این میان مهم است.

هنوز هیچ اطلاعاتی از نقدی یا غیرنقدی بودن کارت اعتباری دامداران منتشر نشده است. اما با توجه به اینکه گفته شده این تسهیلات در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شود، می‌توان گفت که احتمالا این تسهیلات به صورت نقدی نیست و فقط امکان خرید از طریق این کارت اعتباری از فروشگاه‌های مشخص وجود دارد.

از طرف دیگر، مشابه کارت اعتباری دامداران پیش از این به کشاورزان هم پرداخت شده بود. مهرماه سال جاری، مدیر عامل بانک کشاورزی از پرداخت کارت اعتباری کشاورزان خبر داده و گفته بود به ۵۰ هزار نفر از کشاورزان کارت اعتباری با سود ۱۲ درصد پرداخت شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *