نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال 1402 +فیلم آموزش کامل

نحوه استعلام دهک بندی خانوار با کد ملی در سال 1402 +فیلم آموزش

آموزش کامل نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در ادامه این اطلاعیه از هموطنانی که قبلا درخواست بررسی مجدد دهک‌بندی خانوار خود را ثبت نموده‌اند، دعوت کرده است برای مشاهده نتایج بررسی‌ها براساس اطلاعات به‌روزرسانی شده شناسنامه اقتصادی خانوار به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه نمایند.

برای استفاده از این روش باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرید. سپس کد ملی سرپرست خانوار و شماره تلفن‌شان را وارد کنید. به این ترتیب میتوانید از دهک خود مطلع شوید. توجه: به این نکته توجه داشته باشید استعلام دهک خانوار با کد ملی از طریق شماره گویا باید حتما با شماره همراهی باشد که به نام شخص سرپرست خانوار است.

لازم به زکر است که برای خدمت‌رسانی بهتر سرپرستان خانواری که رقم آخر کد ملی آنها عدد زوج است در روز‌های زوج و سرپرستان خانواری که رقم آخر کد ملی آنها عدد فرد است، در روز‌های فرد می‌توانند به این وبگاه مراجعه نمایند.

سایر هموطنان نیز از روز شنبه پنجم شهریور می‌توانند بدون محدودیت زمانی برای مشاهده اطلاعات دهک، شناسنامه اقتصادی و ثبت درخواست بررسی به سامانه حمایت مراجعه نمایند.

گفتنی است سامانه‌ای که قبلا فعال بود صرفا قابلیت دریافت یک درخواست بازبینی کلی به شناسنامه اقتصادی خانوار بدون ارجاع به زیربخش موردنظر را داشت.

آموزش استعلام دهک خانوار با کد ملی

✅ هموطنان می‌توانند برای استعلام وضعیت دهک‌بندی خود با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

✅ شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته شده است همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir  در اختیار مردم قرار گرفته است.

✅ هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند، می‌توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض کنند.»

به گزارش ایسنا، در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای و آغاز روند پرداخت یارانه جدید بر اساس دهک‌بندی انجام‌شده، مردم با ابهاماتی در مورد مشمول بودن یا نبودنِ خود بر اساس دهک‌های درآمدی مواجه شده‌اند.

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال 1402 +فیلم آموزش کامل

مجتبی سعادتی مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها  بعضی از مردم که اعلام کردند هنگام با صحبت های رئیس جمهور در باره افزایش مبلغ یارانه کالا‌های مورد نیاز و ضروری هیچگونه مبلغی به حساب‌شان نیامده گفت: طبق اعلام رئیس جمهور این مبلغ که یارانه جبرانی نام داردصرفا در جهت اصلاح یارانه اقلام ضروری برای دو ماه به شکل بلوکه شده واریز شده است و تا زمان اعلام رسمی از طرف دولت به حساب دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان واریز میشود و برای دهک‌های ۴ تا ۹ پردرآمدی به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان واریز شده که این مبالغ فعلاً قابل برداشت نیست.

وی افزود: چند روز دیگر خبرها و اطاعات بیشتری در اختیار مردم قرار میدهیم و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از طرف دولت در آینده اعلام میگردد اما تا این موقع مردم نمیتوانند پول را برداشت کنند.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است هموطنان می‌توانند برای اطلاع از دهک‌بندی خود از دو کانال اقدام کنند؛ راه نخست، شماره گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ است که بعد از تماس، با وارد کردند کد ملی سرپرست خانوار و همچنین وارد کردن یک شماره تلفن همراه که به نام سرپرست است، دهکی که در آن قرار دارند اعلام می‌شود.

سعادتی این را هم گفت: شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می‌شود. همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روز‌های آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سیدمرتضی موتورچی (رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در یک پیام توئیتری نوشت: «به اطلاع هم وطنان گرامی می‌رساند پیرو اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، هموطنانی که به هر دلیلی ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه اختصاص یافته دارند، می‌توانند به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت اعتراض کنند.»

اینکه چگونه بفهمیم که ما جزو کدام دهک خانوار هستیم کار دشواری است چرا این کار را دولت از طریق مختلف انجام میدهد و بستگی به شرایط بسیار خاصی دارد که کدام دهک محاسبه شوید.

بعد از پایان مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور، بر اساس اعلام بانک مرکزی واریز یارانه جدید آغاز شد. 30 درصد جمعیت کشور یارانه 400هزارتومانی را دریافت می‌کنند. 60 درصد جمعیت نیز یارانه 300هزارتومانی دریافت می‌کنند و 10 درصد نیز بی‌نیاز از دریافت یارانه هستند.

 

دسته بندی مردم از نظر مالی در دهک های مختلف جامعه در دولت رئیسی بر اساس اطلاعات گذشته است و هنوز هیچکس نمیداند دهک بندی بر چه اساس صورت گرفته است. این را زمانی میتوان فهمید که در بیست و دو بهمن 1400 برای عده ای از مردم که زمان روحانی جزو دهک اول بودند مبلغی واریز نشد و همین سبب شد بسیاری از مردم سردرگم شوند.

به هرحال برخی ها معتقد هستند که دهک بندی وجود ندارد  بر اساس نداشتن بیمه تامین اجتماعی است! برخی دیگر نیز معتقد هستند به صورت گلچین شده واریزی ها انجام میشود!!

به هرحال ساده بگوییم که در حال حاضر هی معیاری برای دهک بندی مردم جامعه از نظر مالی وجود ندارد و مشخص نیست دولت رئیسی بر چه اساس دهک بندی را انجام داده است.

به نقل از جماران، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: با دستور رئیس‌جمهور مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به‌ ازای هر نفر به حساب سرپرستان دهک‌های اول تا چهارم واریز می‌شود.

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال 1402 +فیلم آموزش کامل

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی

دولت برای هدفمندی یارانه‌ها و میزان پرداختی به مردم سعی کرده که میزان پرداختی به آنها را بر اساس وضعیت مالی شان در نظر بگیرد از همین نظر مردم می‌توانند با شماره 300000 از اینکه در کدام دهک از خانوار قرار گرفتند آگاهی پیدا کنند.

افراد می‌توانند با ارسال کد ملی خود به شماره 300 هزار از قرارگرفتن در دهک مورد نظر اطلاع پیدا کنند .

البته توجه داشته باشید که کد ملی سرپرست خانواده را باید به این شماره ارسال کنید.

سپس پیامکی از سوی مرکز آمار ایران برای شما ارسال می شود و دهک دسته بندی شما را اعلام خواهد کرد همچنین می توانید با مراجعه سایت مرکز آمار اعتراض خود را به قرارگیری در دهک دسته بندی اعلام کنید.

گفتنی است که با توجه به حذف شدن ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومان که به ارز جهانگیری معروف بود دولت جدید سعی دارد که یارانه ها را افزایش بدهد و برای دهک‌های مختلف مبلغ متفاوتی واریز کند تا از این طریق مردم بتوانند که برای خرید کمک خرجی داشته باشند.

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال 1402 +فیلم آموزش کامل

سال آینده شرایط پرداخت یارانه‌ها تغییر می‌کند؛ این را می‌شود هم در لایحه بودجه ۱۴۰۱ و هم در اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه مشاهده کرد. دولت در لایحه بودجه سال آینده، تغییر مکانیزم تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی را پیش‌بینی کرده است. بر این اساس، در لایحه بودجه در خصوص هدفمندی یارانه‌ها پیشنهاد پرداخت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه جدید در سال آینده به مردم در ازای اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی و جبران اصلاح نرخ کالاهای اساسی، دارو، یارانه نان و خرید تضمینی گندم آمده است.

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال 1402 +فیلم آموزش کامل

به این ترتیب، کل یارانه پرداختی در سال آینده طبق این لایحه ۳۳۶ هزار میلیارد تومان پیشنهاد شده که ۷۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آن یارانه نقدی و معیشتی است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، اشخاصي که اطلاعات نادرست و ناقص به مراجع مزبور ارايه دهند، متخلف محسوب شده و طبق ماده (10) قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، دولت مکلف است ضمن جلوگيري از ادامه پرداخت، در خصوص استرداد وجوه پرداختي اقدامات قانوني لازم را به عمل آورد. در ضمن، به منظور حمايت بر صحت و سقم اطلاعات ارايه شده، سازمان هدفمند کردن يارانه‌ها مي‌تواند عنداللزوم کنترل‌هاي لازم را با استفاده از بانک‌هاي اطلاعات آماري کشور و يا از طريق انجام تحقيقات ميداني به عمل آورد. وزارت رفاه و تامين اجتماعي نيز موظف است تا با استفاده از پايگاه اطلاعات اقتصادي خانوار نسبت به گروه‌بندي خانوارهاي جامعه هدف با توجه به ميزان درآمد خانوارها اقدام کند.

بدين ترتيب، گروه‌هاي درآمدي مشمول دريافت‌هاي نقدي و غيرنقدي موضوع اين آيين‌نامه به صورت سالانه با پيشنهاد وزارت رفاه و تامين اجتماعي و تصويب مجمع عمومي سازمان هدفمند کردن يارانه‌ها تعيين مي‌شود.

همچنين سهم پرداخت نقدي، غيرنقدي و نظام جامع تامين اجتماعي به پيشنهاد سازمان هدفمند کردن يارانه‌ها به تصويب مجمع عمومي اين سازمان خواهد رسيد. بر اساس اين آيين نامه، پرداخت‌هاي نقدي و غيرنقدي در قالب دو گروه «خانوارهاي با درآمد متوسط و بالا» و «خانوارهاي کم‌درآمد» صورت مي‌گيرد. خانوارهاي با درآمد متوسط و بالا شامل کليه خانوارهاي کشور (به استثناي خانوارهاي کم‌درآمد) که پرسشنامه اطلاعات اقتصادي را تکميل کرده و متقاضي دريافت يارانه هستند مي‌شود و خانوارهاي کم‌درآمد نيز شامل افراد شناسايي شده توسط وزارت رفاه و تامين اجتماعي و يا مورد تاييد وزارت کشور مي‌شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، بر اين اساس خانوارهاي کم درآمد موضوع اين آيين‌نامه شامل اقشار آسيب‌پذير تحت پوشش نهادهاي حمايتي، ساکنان مناطق محروم کشور و ساير اقشار نيازمند حسب مورد مي‌شود. در ضمن سازمان هدفمند کردن يارانه‌ها موظف است، حداقل شش ماه پس از اجرايي شدن قانون هدفمند کردن يارانه‌ها، نسبت به شناسايي خانوارهاي با درآمد بالا اقدام كند. متعاقبا ميزان پرداخت نقدي و غيرنقدي به هر يک از دريافت کنندگان يارانه به تفکيک خانوارهاي کم‌درآمد، درآمد متوسط و درآمد بالا (پس از شناسايي ) و در نظر گرفتن سقف شش نفر به ازاي هر خانوار به پيشنهاد سازمان هدفمند کردن يارانه‌ها به تصويب مجمع عمومي سازمان مزبور خواهد رسيد.

 از روز قبل که این مباحث گفته شد پشتیبانی های فنی از سایت به عمل آمد. مسئله این می‌باشد که شهروندان جا مانده یارانه باید در سامانه ای که سازمان هدفمندی برپا و معرفی می نماید نام نویسی کنند تا پیگیری بشود.
همکاران ما در سازمان هدفمند سازی شبانه روزی در سعی وتلاش برای حاضر نمودن سامانه می‌باشند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اما ماجرایی که در عمل پیش افتاده این می باشد که به خاطر آن سامانه هنوز حاضر نشده بود آن ۷ میلیون فردی که جامانده می‌باشند به سامانه ما آمده اند و حجم مراجعه‌کننده ها خیلی بالا بود.
ما سامانه را برای حاضر شدن همزمان یک میلیون فرد حاضر نموده بودیم، ولی حجم بالای مراجعه‌کنندگان سبب به وجود آمدن اختلال شد که در حال حاضر با سعی و تلاش های بسیار انجام شده اختلالات رفع شده است.

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال 1402 +فیلم آموزش کامل

چطور تشخیص دهیم در کدام دهک درآمدی هستیم؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول شناسایی دهک‌ها و دهک‌بندی افراد جامعه است. این وزارتخانه جدول جدید دهک‌بندی درآمدی را هنوز منتشر نکرده است. اما پیش از این جدولی منتشر شد که نشان می‌داد هر کدام از افراد جامعه در کدام دهک درآمدی قرار دارند.

مبنای این دهک‌بندی، درآمد ماهانه خانوارها بود که آنها را به ۱۰ دهک تقسیم می‌کرد.

بر این اساس افرادی که بین یک تا ۲ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان درآمد دارند، جزو دهک اول تا سوم هستند. افرادی که درآمد ماهانه آنها بالای ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، جزو دهک دهم هستند. درآمد افرادی که بین ۳ تا ۱۰ میلیون است، جزو دهک‌های چهارم تا نهم محسوب می‌شوند.

البته این جدول درآمدی که مبنای دهک‍‌بندی است سال ۹۹ منتشر شده و هنوز جدول و اطلاعات جدید در دسترس نیست.

پرداخت یارانه نقدی را بهترین گزینه برای اصلاح سیاست ارز ترجیحی دانست و افزود: با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، بهترین شیوه پرداخت یارانه مستقیم به مردم است، اما میزان پرداخت فعلی کافی نیست؛ چراکه بسیاری از مردم مشکل معیشتی دارند و باید میزان یارانه پرداختی افزایش پیدا کند.

وی افزود: اکنون بیشترین یارانه غیرمستقیم به گاز و برق کارخانجات، صنایع و خانوارها پرداخت می‌شود که دولت ابتدا از حذف یارانه گندم و غذا شروع کرد، درحالی‌که چند برابر آن یارانه به افراد ثروتمند پرداخت می‌شود.

آگاه با تاکید بر حذف یارانه گاز و برق و کمک مستقیم به مردم بیان کرد: شناسایی دهک‌ها با ریسک و اشتباه همراه است، دولت با آزادسازی قیمت به هر ۸۵ میلیون ایرانی که خواستار دریافت یارانه هستند به‌جای دهک بندی باید یارانه به همه افراد و به نحوه مساوی پرداخت می‌کرد تا از ریسک شناسایی دهک‌ها فارغ می‌شد. یک اشتباه در دهک بندی ممکن است مشکلات زیادی برای یک خانواده ضعیف ایجاد کند که بسیار خطرناک است اما پرداخت به همه این مشکلات را نخواهد داشت.

این مقام مسوول با بیان اینکه با آزادسازی قیمت نیازی به مداخله دولت در امر بازار نیست، گفت: سیاست اخیر دولت به معنای آزادسازی قیمت نبوده، بلکه قیمت از یک سطحی به سطح جدیدی تغییر کرده است؛ به‌طورکلی سیاست دخالت دولت در امر قیمت‌گذاری باید اصلاح شود و قیمت‌گذاری تنها بر مبنای مکانیسم عرضه و تقاضا باید صورت گیرد.

وی کنترل تورم، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر از طریق پرداخت یارانه مستقیم و آزادسازی تجارت کالاها به‌منظور رونق اقتصادی را از دیگر اقدامات ضروری آزادسازی قیمت و حذف ارز ترجیحی اعلام کرد.

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی

یکی از راه‌های استعلام دهک خانوار، استعلام با کد ملی است. برای این کار افراد باید با شماره تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرند.

در این مرحله افراد با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار می‌توانند دهک درآمدی خانوار خود را تشخیص دهند و بدانند در کدام یک از دهک‌های اول تا دهم درآمدی قرار دارند.

با این شماره همه افراد می‌توانند دهک خانوار خود را با کمک کد ملی سرپرست استعلام کنند. جز افرادی که سپرست یا یکی از اعضای خانواده آنها جزو نیروهای مسلح باشد. این گروه برای اطلاع از دهک درآمدی خانواده خود باید با ستاد نیروهای مسلح تماس بگیرند.

علاوه بر این، شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که برای پاسخگویی به سوالات در اختیار مردم است.

نحوه استعلام دهک خانوار با کد ملی در سال 1402 +فیلم آموزش کامل

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

104 نظر

  1. سلام به همه دوستان فکر کنم بیشترین افرادی که یارانه ۲۲بهمن رو گرفتن تمام کسانی بودن که از یارانه بگیران بودن و بیمه نداشتن..چون منم بیمه نبودم برای منم ریختن که همون موقع دو بسته پوشک برای بچم خریدم.اما برای بقیه اطرافیان که شاغل بودن و بیمه داشتن ریخته نشده بود.

    • من بیمه نیستم چرا برای من نریختن

      • سلام من نزدیک ۵ و ۶ سال یارانه نگرفتم برای ثبت نام هم رفتم ولی میگن سایتی باز نیست تا ثبت انجام بشه خواهشا خواهشا خواهشا و خواهشا برای این مورد پیگیری کنین ممنون امیری از گلستان

    • من هیچی ندارم برام نیومد همش الکیه

  2. قبلا این سامانه فعال بود یعنی چند سال پیش، الان جواب نمیده، دهک خانواده همش کشکه، بطور گلچین به بعضی خانوارها داده، به حیلی ها هم که بیچاره تر از اونها بودن نداده، نه ماشین و نه سندی به نامش وون هست

  3. دوستان همشهری آنلاین نوشته: براساس پیگیری‌های صورت گرفته اطلاعات مشمولین یارانه معیشتی ۲۲ بهمن ماه توسط وزارت کار تهیه و به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ارائه شده است اما مدت‌ها است که این اطلاعات به روزرسانی نشده و وزارت کار نیز پاسخگوی ابهامات موجود در این زمینه نیست.

    در مورد یارانه معیشتی که در روز ۲۲ بهمن ماه پرداخت شد نیز یکی از دفاتر وزارت تعاون لیستی را توسط وزیر تعاون به رئیس جمهور ارائه کردند و این یارانه به ۳۲ میلیون نفر تعلق گرفت. سازمان هدفمندسازی صرفا مجری پرداخت این یارانه‌ها بوده است.

    این در حالی است که دولت در هر ماه از جمعیت ۷۸ میلیونی یارانه بگیران با حذف سه دهک اول، برای ۶۰ میلیون نفر دیگر یارانه معیشتی پرداخت می کند که ظاهرا از بین همین تعداد هم برای چهار دهک، پرداخت ۱۰۰ هزار تومانی انجام شده است.

    هزینه پرداخت کمک معیشتی در سال حدود ۳۲ هزار میلیارد تومان است که ماهانه به حدود ۲۷۰۰ میلیارد تومان می‌رسد و مبلغی متغیر بین ۵۰ تا ۲۰۵ هزار تومان برای خانوارها است. همچنین هزینه پرداخت یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی برای ۷۸ میلیون نفر در هر ماه، حدود ۳۵۰۰ میلیارد تومان است، بر این اساس دولت در بهمن ماه فقط برای این دو یارانه به همراه یارانه ۱۰۰ هزار تومانی اخیر، حدود ۹۰۰۰ میلیارد تومانی پرداخت نقدی داشته است.

    • دمت گرم 👍

      • یارانه کلمه ای متقلبانه است

        بیت المال طبیق سیره نبوی باید بالسویه و فوری تقسیم شود

        بنابراین حقانه درست است

        • خوب شد اسم درست یارانه رو گفتی دمت گرم خدایش من شبا خابم نمیبرد به خاطر این که مردم اسم درسته یارانه رو نمیدونستن والان به لطف حضرت عالی متوجه شدیم اسم درستش حقانه بوده واین مسولان غرب زده اسمشو به ما دروغ گفته بودن دمت گرم برادر دیگه خیالم راحت شد

        • با عرض سلام 🌙
          👈 اگر بنا است افزایش یارانه ای(به دلیل افزایش قیمتها) صورت گیرد
          🔴اولا به همه ۸۵ میلیون ایرانی پرداخت گردد(بیت المال عمومی) و به دهکهای ۱تا ۴ یارانه بیشتری پرداخت گردد
          🔴در ثانی برای هر سرپرست خانوار یک حساب جدید بانکی به نام طلا باز گردد و اعتبار ریالی افزایش یارانه معادل اعتباری آن و به ارزش حال به طلا تبدیل گردیده و واریز گردد در آن صورت مردم می توانند به بانک مراجعه کرده و هر گرم طلای واریزی را دریافت، یا از پوزهای طلا نصب شده در فروشگاههای معتبر، و در آینده در سراسر کشور به قیمت روز طلا ، خرید جاری انجام دهند، یا پس انداز طلا انجام دهند و ارزش یارانه شان طی سالهای متمادی حفظ شود، چون معادل خود طلا است
          👈نه مانند سال ۱۳۹۱ که یارانه ۴۵۰،۰۰۰ ریالی واریز شده و ارزش طلا آن موقع ۳،۶۰۰،۰۰۰ ریال بوده و معادل یارانه ۴۵۰،۰۰۰ ریالی آن موقع، با ارزش طلای امروز برابر ۱۶،۰۰۰،۰۰۰ ریال است
          ولی متأسفانه غیر عادلانه هنوز همان ۴۵۰،۰۰۰ ریال واریز می گردد

          👈این مقدمه ای برای چشاندن حلاوت اقتصاد اسلامی و تشکیل بانکداری اسلامی به جای بانکداری ربایی کنونی و جایگزینی طلا به جای پولهای کثیف ریال و تومان و دلار خواهد شد
          🤲ان شاءالله با اراده و همت مسئولین و حمایت مردم🤲

  4. سامانه جواب نمیده
    من کد ملی را ارسال کردم ولی جواب نداده

  5. سلام کد ملی رو ارسال کردم جوابی نیومد پیگیری

  6. باید کد ملی سرپرست خانوار رو ارسال کنی البته این سامانه هنوز فعال نشده

  7. این sms کار نمی کند مثل اینکه مردم سرکار گذاشته آمد با این دروغ

  8. خدا ازتون نگذره ، خدا لعنتتون کنه، مردم بدبخت کردید، با اینقدر ذخائر گازی و نفتی بازهم فقیر هستیم. بازهم عصبانی ترین مردم دنیا شدیم. بخدا قسم آه مردم و جوانان شمارا میگیره ، لعنت بر شما

  9. آخه چقدر دروغ بسه دیگه…

    • خدایا تو را قرآن یک نادر شاه افشار برسان تا ملت ایران نجات پیدا کنند سران مملکت خودشان و اطرآفیانشان در ناز و نعمت ب سر میبرن سه شیفته هم کار میکنم اجاره خونه کمرم را خم کرده غلط کردیم غلط کردیم

    • امین الا رحمانی

      پس چطور باید بفهمم که کدوم دهک هستم خدایی ۱۰۰تومن هم بهم ندادن ای خدا ما که به نون شب محتاج شدیم چه باید کنیم با این شرایط بد اجاره نشینی بیچارگی کارگری ی روز هست ده روز نیست

  10. انشااله چنین عدالتی که برای ملت درنظر دارید را درزندگی شما دولت مردان خداوند بنا نهد

    • واقعا ايشالله به بدترين روز دچار بشن كه مردم رو به خاك سياه نشوندن نه يارانه ميگيريم نه چيزي همه چيزم داريم چند برابر ميخريم

  11. سلام ما از خانواده های ناجایی هستیم… و همه ی همکاران شوهرم که رده بالایی هستند شامل طرح ۲۲ بهمن شدن یارانه ۱۰۰ هزار تومانی شدن ولی ما نگرفتیم میشه توضیح بدین دلیلش چی هست یعنی ما از دهک های بالا هستیم؟؟

    • سلام چون افسران ارشد گشنه تر هستند و اگر به اینها پول خوب و یارانه ندهند خوب کار نمیکنند،خواهر نگران نباش،از قدیم گفتن از نخورده بگیر بده به خورده، به امید خدا که اینها و تمام کسانیکه تا الان حق خوری کردند به زودیه زود تاوان پس خواهند داد،ماهم مثل شما هستیم و نگران نباشید چون تنها نیستید…!

  12. به نظرم اگر می‌خواهند تغییر دهک بدهند باید اطلاع رسانی شود ناحق وناحق نشود درگذشته خیلی‌ها بودند که اصلا استحقاق نداشتند ولی حتی معیشتی راهمدریافت کرده اندهدف اجرای عدالت است

  13. سلام
    اولا دهک دهم نیاز به دارو ندارم
    ثانیا این دهک ها باعث میشه جیب دولت پر سه
    یارانه پدر ملت را در آورده از زمان احمدی نژاد شروع شده تا به الان ادامه داره

  14. مردم چقدر ذلیل و فقیر و ناتوان شده که مثل پیر زنها افتادن به نفرین کردن، اگه این نفرین ها کارساز بود ۴۰ ساله می‌گیم مرگ بر آمریکا ، هیچ اثری هم نداره هیچ، تازه آقایان می فرمایند مشکلات تقصیر آمریکاست ولی هیچ غلطی نمی تواند بکند چون مسیولین ما همه غلط ها رو کردن، ، منابع ایران نسبت به جهان ۹برابر جمعیت ۱برابر ، یعنی ما ۹ برابر مردم دنیا باید ثروتمند باشیم ، متاسفانه مثل گداها افتادیم دنبال حکومت یه تیکه استخونی جلو ما پرت کنه، چگورا فرموده اگه خواستی ببینی ملتی زنده هست نبضش رو نگاه نکن به شرفش نگاه کن ، این سخن پاسخ همه دردهاست .

  15. درباره این مسکن ملی واریزی آورده ها،متراژها،تحویلها،وامها،سود وام ها که سر به فلک داره،بخصوص درباره آورده که گفتن ی سری بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است و حالا جدیدا امروز اعلام شده بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیونشده،،،،،،بگو از درد دل کارگر مستأجری که تمام سرمایه اش رو هم ۵۰ میلیون نمی‌شه،بگو از ابهامات این طرح،بگو از قیمت تمام شده مسکن ملی به زبون کوچه بازاری با حساب اون وام و نزولش و واریزی ها +تاریخ هاشون+مبلغاشون،بجو از درد دل قشر پایین،

    • شما فقط بشین تو خونت وچوس ناله کردن وتوی مجازی مثل پیر زنا نفرین کردن ادامه بده تا وضعیت مملکت درست بشه 😏😏😏

  16. ابوطالب طالبي پورموري ابادي

    سلام اینجانب ازایثارگران جنگ تحمیلی هستم و24ماه سابقه جبهه دارم ودارای یک فرزند بیماری می باشم که از مادرزادی تحت درمان طولانی مدت قرار گرفته است هنوز یک ریال بنیاد شهید کمکم نکرده درمنطقه زلزله خیز کوهبنان کرمان درخانه خشت وگلی پراز ترک که بااولین باران مختصر زندگیم خیس آب باران می شود کارت ایثار را بنیاد شهید بردم چون سرباز ارتش جمهوری اسلامی ایران بودم گفتند هیچ ارزشی ندارد فقط به سپاه پاسداران خدمت رسانی می شود خودتان قضاوت کنید این چه عدالتی است

    • برادر من اون حرفای قشنگ قشنگ که تو مراسم ها و مناسبت ها میزنند همش تبلیغاته، من جانباز تحت حمایت بنیاد شهید هستم مثلا خانه های ما بیمه شده الان دو ماهه تندباد طوفان خانه ام را تخریب کرده همه آمدند با یک سروصدای تبلیغی بازدید کردند تا امروز یک ریال به من ندادند حتی بیمه دی که مسولیت داره حق بیمه شو گرفته یک تماس نگرفته لااقل چار تا فحش به من بده، بله فقط حرفه و تبلیغات والسلام

    • ای لعنت به این قانون های من درآوردی و بنیانگذار کبیرشان

  17. اطلاعات خودتان را به هرجایی نفرستید

  18. اینا همش دروغه میخوان بگن یعنی اون 100 تومن که به ما ندادن تخسیر سامانه بوده نه اشتباه خودشون برید خجالت بکشید معلوم نیست حق مارو به خودتون دادین ماکه راضی نیستیم

  19. من نه خانه به نام است نه ماشین به نام است
    صد هزار تومن 22بهممنو به منو بچه هام ندادن بزار دزدا بخورن سیرشن
    از خدا بترسین قیامت همین دنیا ست

    • خدابهت ملت بی وجودی که خایه ندارن در برابر ظلم وبی عدالتی اعتراض کنن نه کاری باهاشون داره و نه کمکی میکنه الکی دلتو به این …….سشعرای قیامت اوون دنیا تقاص دادن خوش نکن

  20. تا وقتی مدیران و مسولین نالایق و فاسد و بیکفایت هستن روز به روز فشار به مردم زیادتر میشه و اقتصاد کشور بدترمیشه این افراد نالایق از هر دشمن خارجی برای مملکت بدتر هستن دستگاه قضایی باید با این مدیران و مسولین فاسد و نالایق برخورد شدید کند تا مملکت به روی خوش برگرده

  21. من ۳۲ سالم هست بیکارم مجردم وبیکار یارانه پدرم قطع شده من باید چکار کنم یارانه بگیرم برادرم هم مستاجرمتاهل وکارگر است یارانه نمی گیرد چه باید کرد که یارانه بگیرد؟

    • ما چون شهرمون کوچیک هس میگن از فرمان داری اقدام کنین،گاهی جواب میگیرن گاهی نه

  22. ما هم همینطور هستیم. کارت ایثار هیجا بدردمان نخورد. و پشیزی براش ارزش قاعل نشدن. و هیچ حق و حقوقی نداریم. و زندگی فقیرانه ای داریم.

  23. اسی طلایی هستم

    این سامانه دروغه من پیامک کردم جواب ندادآخه لعنتامن کل سرمایه ام شده 200خوردی پول معیشت ویارانه چجوری به من تعلق نگرفت به بعضیاهفته ای1ملیون مگیرن تعلق گرفت ای خدایابزن کمرشکنشون کن تاملت راحت بشن ازدست این دزدوزخداب خبرا

  24. فقط تف به زات وزیرکارکه آمارغلط داده اخه احمق تونمیتونی حقوق کارگرتنظیم کنی به تومیگن وزیرکارتوبایدبدی گوسفندبچرونی

  25. خانه خراب

    ۴۳ساله دارین مملکتومیخورین هنوز سیر نشدین

  26. ازماست که برماست حقمان همین استخوان پرت کردنها تاحالا نفهمیدید تقاص چی روپس میدیم.وقتی نیاکان ما کورکورانه بامشت گره کرده فریادمیزنندوبعدش جفتک میپرونند.حاصلش میشه الان که با مشت های باز همه به گدایی افتادیم وقتی جلوظالم واینستی حاصلش میشه این.امام حسین تمام زندگی وکس وکارش رودادکه زیربارظلم نره.حالا توماه محرم هی بریدبزنید به سروسینه تان هه

  27. چرا به این راحتی میشه توی این کشور دروغ گفت من هیچ درآمدی ندارم جز دهک صفر وقتی دیدیم شما یه شماره اعلام کردید که کد ملی … مثل آدمای خر دارم یکسره پیام میدم و جواب هم نمیاد . لعنت بر دروغگو

  28. غفور جمالی

    این دهک بندی رو چه حسابیه یعنی دولت محترم تمام جیک و پیک زندگی مردم را درآورده وزارت تعاون با اجازه چه کسی حساب شخصی مردم را سرک کشیده حالا فرض کن یک بدبختی خانه اش را فروخته پولشو گذاشته به حساب دنبال یک لانه ارزان قیمت میگرده یا یک بدبختی با هزار زحمت و بدبختی یک وامی گرفته تا لانه ایی واسه خودش دست و پا کنه و امثالهم اینها پولدار حساب میشن!؟

  29. من هم کارگری هستم که نه تحت پوشش هیچ بیمه ای هستم ونه از جایی حقوق میگیرم و با دو تا بچه و خانه اجاره ای و با این زندگی روز به روز سخت تر به من هم یارانه 22 بهمن تعلق نگرفت . خواهشمندم پیگیری کنید تا حق من و امثال من نسوزه

  30. حهعاننهبد

  31. سل تا اسم دیدگاه میادش مردم کشتند خودشونو که چخبره دلار پخش میکند نه بابا خبری نیست از دلار چه بدبختهایی ذلیل شما هستید کشتین خودتونواز فرستادن دیدگاه

  32. من نه بیمه ام و هم بیکارم چطور شده که برای خیلیا ریختن اما من نه. جالب‌تر اینه که برای کسانی ریختن که پولشون از پارو بالا میره . به طور مثال باجناقهای من که هم بیمه هستن و هم همسرانشون دبیر آموزش و پرورش

  33. خاک برسر ما ایرانیا ک دلمون به این چندغازهای دروغ خوش میکنیم

  34. همش دروغ مردم مسخره شما که نیستن

  35. سلام ازطریق آزمون وسع همیشه مشخص میشه جزوکدوم دهک هستین

  36. فقط به فکر نیروهای مسلح هستند ۲۲ بهمن پانصد هزار تومان به حساب بنیاد جانبازان وزارت دفاع وزارت کشور وزارت اطلاعات به هر نفر واریز کردند لعنت بر ظالمان

  37. محمدم باافتخار

    خاک بر سرتون .اینه عدالت عدل علی(علیه سلام) من بخدا نه بیمه هستم دوتا بچه هم دارم بیکارم هستم چطوره که نصف مردم گرفتن نصف مردم نه اخه چقدر دزدی ا×قای رییسی

  38. سلام انشاالله خدا همشون رو لعنت کنه من نه کاری دارم نه مسکنی نه زمینی نه بیمه ایی نه ملکی نه درامدی اخه این چه نوع عدالتی هستش مثال من زیاد هستن کی میخواد به فریاد ما برسه چرا برای امسال مثل من واریز نشود خدا میدونه اکثر شبها ؟
    ۲ تا بچه هام شب با شکم خالی میخوابن چرا یکی به داد ما نمیرسه.ولا خسته شدم میخوام خودمو بکشم دیگه تحمل اینو ندارم بچه هام با شکم گرسنه بخوابن

  39. به ما هم ندادن یارانه ۲۲بهمن’خدا ازتون نگذره خدا ایشالله تو همین دنیا حقتونو بزاره کف دستتون بسه دیگه کمتر چپاول کنید یه چیزی تهش برای ما بدبخت بیچاره ها هم بزارین یک ماهه هرکاری میکنم نمیتونم یه مرغ بخرم

  40. سلام. از چند قبل که اون نامرد روحانی یارانه مارو قطع کرد و به هر سایت و اداره مربوط و نا مربوط هم تماس گرفتم، فقط وعده سرخرمن دادن و حرف مفت تحویلمون دادن. خدا شاهده 3 ساله بیکارم و خونه نشین. نه از جایی حمایت میشم و نه از جایی هم پول و هرگونه حمایتی دریافت کنم. هیچ. زن و یک بچه 4.5 ساله و یک خونه بدون امکانات برق و گاز دارم زندگی میکنم. بخدا اگر هر کدوم ما بیماری بگیره، کارمون بدجور گره تو گره میشه، آقای رئیسی هم خوب ما و امثال مارو دورمون خط کشید و انداختمون کنار. از کارگر و کارمند راه وام گرفتن و جور بجور عیدی گرفتن رو براشون هموار کرد الا ماها که بسختی داریم شکم خانواده رو توی این تورم روز افزون مثلا سیر میکنیم

  41. سلام من ۶۲ سال دارم کارت ایثار هم دارم یکسال هم جبهه تو کوههای میشداغ بودم واز اولین نفراتی بودم که به صف تظاهرات سال ۵۶ و ۵۷ پیوستم زمانی که دانش آموز بودم بعلت مخالفت با رژیم شاه جهت نرفتن به فرودگاه برای پیشواز رئیس جمهور وقت آمریکا و زنش بدست ساواک کتک مفصلی خوردم در هر کلاس ۱۰۰ ضربه شلاق زدن اما هیچ ناراحت نشدم اما العان آنقدر در فشار هستم و کسی هم نیست به فریاد برسد فقط توکل به خدا کردم به من هم یارانه ۲۲ بهمن تعلق نگرفت ولی این روزها واقعا پشیمانم از اينهمه زجری که برای این انقلاب کشیدم من و امثال من خانه نشین شدیم و عده ای از خدا بی خبر در مسند ریاست هر اسبی دارن می تازونند از دروغ و دروغگویی ابای ندارند وحتی از خداوند متعال هم ترسي ندارند بترسید از آه مظلوم اگر بگیره هم این دنیا و هم اون دنیاتونو یکجا میسوزونه من فقط موندم که آیا اينهمه دیدگاه‌های که این ملت فقير مینویسند از مسئولان و یا خود ریاست جمهوری محترم و یا رهبر معظم انقلاب ویا کسی که این متن ها را به آنها برساند تو این مملکت پیدا نمیشه تو را بخدا قسمتان میدم بداد این ملت برسید نگذارید بیش از این مردم دلسوز هم از این دین و انقلاب اسلامی سیر و زده بشوند بیشتر از این ِلعنت خدا بر کسانی که به این مردم ظلم و ستم میکنه و درود خدا به آنان که شبانه‌روز در فکر رفاه این مردم مملکت هستند.

  42. اشتباه نکن افرادی رو میشناسم که خونه میلیاردی دارن بهش یارانه ۲۲ بهمن رو دادن ولی من که مستاجرم این یارانه رو ندادن

    • سلام من شش ساله تصادف کردم تو خونه هستم نه خونه دارم نه ماشین مستاجر هم هستم حقوق بگیر هم نیستم فقط دیه که گرفتم گذاشتم بانک برای خرج ومخارج ولی متاسفانه یاران 22بهمن برای من هم واریز نکردن

  43. سلام چطوری از وضعیت دهک با خبر بشیم

  44. باید چکار کنیم با این گرونی کرایه نتونستیم بدیم صاحبخانه جوابمون کرده . پول نون نداریم .اگر مدرسه بچها نبود همین اینترنت هم نمیگرفتیم .بدادمون برسید

  45. سلام .همسر من کارگر ساختمانیه حقوق پایین میگیره ویارانه هم میگیریم ولی یارانه ۲۲بهمن برابعضیا واریز شد برا بعضیا هم نه
    که ماهم برامون واریز نشد .میشه بگید از روی چه مدرک وسندی واریز کردید

  46. خدا لعنت تون کنه، یارانه 100 هزار تومانی رو دادین به پولدارا
    این است عدالت علی

  47. سلام نه خیر من هم بیمه نداشتم و واریز نکردند تازه مستاجر هم هستم پس بی انصافی کردن در واریز

  48. سید مرتضی

    منم مستاجرم بخدا حتی ی جوراب دم عیدی برای زن و بچه نگرفتم اما دیدم کسایی ک اصلا نیاز نداشتن یارانه صد تومنی و حالا هم صدو پنجاهی را گرفتن ولی من نه…

  49. الهام افروز

    سلام همسرم چند سال پیش تصادف کرد الان رانندگی نمیکنه چون از رانندگی میترسه و خونه نشین شده نه بیمه داریم نه حقوق خونواده پدرش کمکمون میکنن شوهر خواهرم پولشون از پارو بالا میره و یارانه یارانه 150 رو گرفتن و سهام عدالتشون از همه بالاتر بود به پدرم کا مستمری بگیره و 5 دختر و یه پسر داره و همه هم تو سن ازدواجن یارانه 100 تومنز تعلق نگرفت همسر خواهرم امسال 1 میلیارد پول در اورده میگه به ما دوبل یارانه میدن

  50. اینقدر بدبختیم آرزو و دلخوشی مون شده ۱۰۰ هزار تومان یارانه
    این مقدار یارانه ای که دارن به ما میدن از هزار تا فحش هم بدتره

  51. خوب ملت رو سر کار گذاشتین.ای ول.سامانه پیامکی استعلام دهککککک… پشمکککک

  52. سلام من بیکارم چند ماه کار ندارم نه حقوق دارم نه بیمه هیچی به من نمی‌ریزن .به اونی کا حقوق داره خونه داره ماشین داره میریزن چجوری قانونه انصاف هم خوب چیزی والا .

  53. سرباز بی پلاک

    من مددجوی کمیته امداد هستم، پریروز از تحت پوشش حذف شدم، میگن شما جزو دهک هشتم یعنی مرفه هستین، دلیلش اینه که سهام عدالت دارید و بیمه دارین (خودم بیمه کردم خودمو)(خونه ندارم ماشین ندارم حساب بانکی خالی) به اینا کاری ندارن فقط چون سهام عدالت دارم وضع مالی من خوبه، من که مریضم تمام مدارک پزشکی بردم که نمیتونم کار کنم
    من چطور میتونم به دهک خانواده اعتراض کنم؟؟؟

  54. سلام من الا سه سال است بیکار هیچ درامدی ندارم ناراحتی قلبی دارم نه بیمه هستم نه شقل دارم نمی دانم چراهیچ معیشتی به من تعلق نمی گیردوهیچ سرمای هم ندارم فقظ ازمال دنیا یک ماشین مدل پاین دارم ان هم جواب گونیست هرروزخراب است خواهشن رسیدگی کنین

  55. مهدی رجبی

    همش تقصیر خودمونه هر کشوری هرچی لایقش باشه همون نصیبش میشه ما هم اینو خواستیم که تو سری بخوریم دیگه گلایه وشکایت نداره

  56. ما هم کدملی سرپرست رو به سامانه استعلام فرستادیم، جوابی نیومد. چرا؟؟؟؟

  57. محمود سلطانی تاج ابادی

    سلام العدواساس الملک .
    ماملت انقلاب کردیم و خودمان خواستیم هیچ مشکلی باانقلاب نداریم و باچنگ ودندان ازش دفاع میکنیم .
    مشکل مردم بی مدیریتی کشورهست که عده ای زدانقلاب نتوانستند به هرشکل ضربه ای به انقلاب بزنند به طورنقشه کشیدن بهترین راه را گفتند به هرطورکه شده وارد حکومت می شویم به عنوان شغل. درگوش کنارکشوروادارات کم. کم با بخشنامه های نابجا و تصویب هرکارنابجا و پاین بالا کدن قیمت ها هرطورشده مردم را برعلیهه حکومت عصبانی. میکنیم و بیچاره را پول دارو پول دارا بیچاره تقسیم بسته معیشتی ثروت مند. را بسته می دهیم نیازمند را نمی دهیم و تقریبا جنگ نرم و نرم وای وای وای کسی متوجه نمی شود من یک کلاس پنجی قدیم هستم ای اقایان دکتر و لیسانس

  58. محسن سعیدی

    سلام نه یارانه ۲۲بهمن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ونه یارانه معیشت رمضان برای ما پرداخت نشد مگه ما ایرانی نیستیم من تنها در آمدم یارانه است

  59. بنده معلم بازنشسته سال1385هستم باتعداد20نفرفرزند-عروس-دامادبنظرشمابزرگواران بابیماری قلبی خودم وهمسرم میشه چندرغازحقوق زندگی کردحقوق بنده فقط وزیت وداروی ماهانه منوعیالم میشه.کسانی هستن چندمغازه وکانتین بین المللی دارندوچقدرملک واملاک حتی دوستان ودایی خودم به بنده که یک خانواده4 نفره هستم 45500تومان میدهند ولی به مراتب بالا یارانه معیشتی واعیادهمه چیزپرداخت میکنند این چه عدالتی هست

  60. ممنون یک ملیون ششصد برای ما واریز شد

  61. دانش عبدالهی جم

    من سرویس مدرسه سواری داشتم کار میکردم کرونا اومد سرویس تعطیل شد خدا شاهده دو سال بیکارم وهیچ درآمدی ندارم خونه الان باید پول پیش اضافه کنم ندارم من اصلا درآمد ندارم که من و معلوم نیست تو چه دهکی قرار دادن بیمه هم خودم مشاغل آزاد کردم که اونم زیرش زاییدم چرا آنقدر بی عدالتی میکنید اونایی که تو دولت ورزیم استخدامی هم حقوق بالا وهم یارانه وهم بن بهشون میدم و هیچ هنری ندارن من که متخصص هستم وار من تو ایران انگشت شمارند باید کار نداشته باشم ولرم مسافر کشی دوران شاه هم سرمایه دار را میپرستیدن الان بدتر شده .انتقام طبیعت گریبانتون را میگیره واون موقع دیگه راه جبران ندارید

  62. آخه تو اسم دولتتو گذاشتی دو دولت خدمتگذار کدوم خدمت رو برای فقراانجام میدی؟آخه آقای رئیس جمهور منی که نه ماشین دارم نه خونه دارم وهیچ کدوم ازاعضای خونوادمم خون وماشین ندارن پول وحساب بانکی هم نداریم من با۴۹ سال عمر الان ۸ماهه بیکارم زنم داره میره سرکار برای اجاره خونه وخرج خونه قصه خودم کم نیست تو هم ما رو تو چه دهکی قرار دادی که یا ۲۲بهمن واریزی برای خیلی از پول دارها که من میشناسم واریز کردی و دولتای قبل تو هم سبدکالا بهشون دادن وکمکهای دیگه ولی ما رو حذف کردن از این درآمدها والانم به گفته خودت باید ۳۰۰ یا۴۰۰هزار واریز بشه ولی برای ما۲۹۱۲۵۰واریز کردی کجای حرفی که میزنی هی تکرار میکنی دولت ماراستگویه درست بود

  63. یارانه ۲۲بهمن ویارانه رمضان و سبد کالاهای دلت قبلیو دولت قبلی هم به ما تعلق نگرفت.اینست دولت سلطه.بیخود نیست میگن رهبر تنهایه ومظلوم واقعأ درسته.البته مقصر این قضیه ما مردمیم که خیلی سادهایم وزود گول میخوریم

  64. ماهم نه بیمه داشتیم نه شاغل بودم برام نریختن همش کشکه شغلم هم دستفروشیه توسامانه دستفروشان هم کد دارم بهم ندادن

  65. آقا قدری از خودتون خجالت بکشید الان هشت سال هستش که یارانه منو قطع کردید نه ماشین دارم نه خونه دارم و فقط دارم با حقوق بازنشستگی روزگار کثیفی رو میگذرونم. ونه به اعتراض جواب میدین . لطفا مردم رو گول نزنید اینقدر به این مردم بدبخت خیانت نکنید .

  66. من مادرم سرپرست خانواره .از دار دنیا یک پراید داریم .چرا ما را حذف کردن نمیدانم.کلا هم دروغ میگویند میشه اعتراض کرد

  67. رحیم شهبازی ظفرابادی

    سلام بقران ما نه ماشین داریم ن خونه نه کاری یه کارگرساده هستم که خرج خونوادمونمیتونم بدم توروجان آقای علی خامنه ای قسمتون میدم ک رسیدگی کنیدچرا یارانه 22بهمن رابه ماندادیدچرجزدهک یک تا سه نیستم ما

  68. در روستای ما در جنوب برای همه اهالی ۴۰۰ تومانی واریز کردن.
    خدا خیرتان بدهد.تشکر میکنیم.ممنون از شما.

  69. عزیزانی که یا خوشحال از دریافت پیامک یارانه هستید یا ناراحت بابت عدم دریافت، آیا امروز شما هم مثل من احساس شکست نمی‌کنید؟ آیا حق شما این است که هست یا شما و خانوادتان لایق خیلی بیشتر هستید.
    آیا آذرماه 1389 که احمدی نژاد، اولین یارانه 45 هزار تومنی را به حسابتان ریخت را فراموش کردید؟ آیا طی 11 سال قدرت آن مبلغ حفظ شد؟
    یقین بدانید با شرایط فعلی، ارزش یارانه 400 تومنی تا پایان امسال معادل همان 45 تومن ابتدای سال خواهد بود.
    این است نتایج عدم درک علم اقتصاد توسط مسئولین. این است نتیجه دشمن فرض کردن همه کشورهای دنیا جز، اریتره و ونزوئلا .
    عزیزان اگر تحریم نبود، اگر چرخ اقتصاد مملکت به درستی می چرخید، همه بی نیاز از این مختصر صدقه ای که دولت انقلابی بینمان تقسیم کرده بودیم.
    ایجاد اشتغال در سایه تحریم بدلیل دشمن انگاشتن همه دنیا غیر ممکن است.
    وقتی دغدغه مسئول مملکت ناهار دادن به حاضرین در گردهمایی باشد، نه تولید، نه امنیت، نه ارتباطات بین‌المللی، انتظار دارید وضع بهتر شود؟
    آیا ما به دنیا آمدیم که شاهد رفاه ساکنان قاره اروپا و آمریکا باشیم و در مقابل خرد شدن استخوان های هم وطنانمان زیر بار فشارهای اقتصادی؟
    آیا تا بحال با خود فکر کرده اید هزینه ای که می پردازیم بابت چیست؟
    سهم ما از انرژی هسته‌ای که اینقدر بابت نداشتنش، در فشار بودیم چیست؟
    هیچ، هیچ و هیچ
    التماس تفکر

  70. آقایونی که به حمایت از روحانی از یارانه انصراف دادن حالا چی شده زمان رییسی دنبال یارانه شون افتادن. عجب جماعتی هستن. نه رای دادن به رییسی حالا توقع هم دارن

  71. شماره هاچرته

  72. سلام من یه خانم۶۷ ساله هستم با این سن وسال خانه های مردم کار میکنم از شوهرم هم جدا شدم چند ساله ،ن خونه دارم ن زندگی دارم ن پسندازی ،از کمیته پول میکیرم و جایی که کار میکنم میمونم شما دولتین به درد ما پیرها برسین تو کمیته میگن براخانه ثبت نام میکنن میرم میگن پیری میخوای چیکار خونه خواهشن به ماها یه نگاهی بکنین1581222580

  73. متاسفانه قرار دادن در دهک ها کاملا نادرسته توی اداره ما همه مثل همیم برخی که حقوقشون بیشتره و سمت بالا دارند یارانه بگیرند و برخی پایینترند و نمی گیرند . تمام چیزاشون دروغه خیلی از پزشکان و متخصصان و اساتید دانشگاه یارانه میگیرند و خیلی از بدبختها که همسرشون مردن و بچه یتیم دارند یارانه نمیگیرند . ظلم میکنند به حق اونها . مسلما باید اینها درست بشه ولی نمیشه . بی برنامه ای و عدم اصلاح سالها و سالها بوده و هست و کاری بس دشوار است که درست بشه

  74. احمد روحی

    واقعا متاسفم که ملیون ها نفر با شماره چند بار تماس میگیرند ومتحمل هزینه تماس میشوند و نتیجه نمیگیرند چشمان ککتان نمی‌گزد.میتوانید مردم را توجیه کنید ولی خدا را نه.نانی که می‌خورید ………

  75. هم وطنای عزیزم بیاییدصبور باشیم که پایان رود دریاست.دریایی زیبا به وسعت دنیا.ایرانی مسلمان لایق بهترینهاست…

  76. خط فقر ۱۲ میلیون اونوقت ۱۰ میلیون بگیری دهک ده میشی
    ثروتمندی نیاز به یارانه نداری🤔🤔🤔

  77. سلام عدالت یعنی اینکه کسی که 11 میلیون می گیرد و چند تا بچه بیکار دارد و وسایل فرسوده با کسی که 100 میلیون یا بیشتر درآمد دارد و امکانات پیشرفته هیچ فرقی ندارد . عجب عدالتی !!!

  78. گوسفند چروندن هم لیاقت میخاد کار هرکسی نیست چ فکرکردی

  79. حمیدابراهیمی ازاستان مرزی ایلام شهرستان چوار روستای بهمن آباد

    من نمیدونم چرا کسی که دروغگو و خيانت کاراست بیشتر موردحمایت وتوجه مسولان این مملکت قرار میگیرد۸سال انواع موشک وبمبهای مختلف مثل موش آزمایشگاهی تحمل کردیم چه عزیزانی وچه کسانی ازدست دادیم شب و روز دردل کوهازیرچادرتوسرماوگرمازندگی کردیم واقعا سختی کشیدیم امادلخوش بودیم که درجنگی نابرابرهستیم دیریازودبه اتمام میرسد صداقت بودمسولین دلسوزانه درخدمت اقشارملت ومردم بودنداماالان فقط دروغ به مردم تحویل میدهندمسولین امروزی چراکه مردم قول دروغین ميدهيد بخدا قسم من يارانه ۲۲بهمن نگرفتم اصلا بحسابم واريز نشده‌ چندبارمراجعت کردم به سازمان هدفمندی یارانه‌هاجوابهای بیخودی وسرکاری تحویلم دادان لطفا رسیدگی کنيد

  80. شماره تماس ک داده الکیه – سایت هم نمیشه ثبت نام کرد –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *