فیلم برهنه و عریان شدن زن جوان در مترو شوش تهران

فیلم بدون سانسور برهنه و عریان شدن زن جوان در مترو شوش تهران

انتشار 25 آذر 1400 – Study time 3 minutes

فیلم زن برهنه در مترو در فضای مجازی منتشر شد و فیلم زن برهنه در مترو در فضای مجازی جنجال ساز شد. فیلم زن برهنه در مترو واکنش های زیادی را درپی داشت و زنی که در فیلم زن برهنه در مترو حضور داشت بازداشت شد. خبرنگار رکنا از ماجرای فیلم زن برهنه در مترو تحقیقات کرد که در ادامه می خوانید.

صبح دوشنبه ۲۲ آذرماه، زنی تهرانی که سوار مترو شده بود در ایستگاه میدان شوش جلوی چشمان وحشت زده مردم در واگن آقایان لباس هایش را در آورد و برهنه شد.

فیلم برهنه و عریان شدن زن جوان در مترو شوش تهران جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم برهنه و عریان شدن زن جوان در مترو شوش تهران

فیلم برهنه و عریان شدن زن جوان در مترو شوش

دو روز پیش ۲۲ آذر ۱۴۰۰ اتفاق جنجالی در یکی از واگن های مترو تهران (ایستگاه شوش) رخ داد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشته است.

دختر جوانی که در مترو ایستگاه شوش اقدام به بیرون آوردن لباس‌های خود کرده و به صورت کامل خود را عریان کرد.

برخی از حاضران در قطار از این اتفاقی فیلمبرداری کرده و در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند این زن بعد از این اقدام خود از شلوغی مترو استفاده کرده و فرار کرد.

به گزارش خبرگزاری رکنا زن جوانی که در کوپه آقایان در مترو شوش جاضر بود ناگهان لباس‌های خود را از تن خارج کرد و به صورت کامل جریان شد بعد از این اتفاق مهم برخی از افراد حاضر در قطار به اعتراض کردند اما این زن با آن‌ها پرخاشگری کرده و به کار خود ادامه داد تا این که قطار ایستاد و ماموران پلیس پلیس برای دستگیری و اقدام کردند اما این زن توانست با استفاده از ازدحام جمعیت از مترو فرار کند.

بعد از ایستادن قطار در ایستگاه میدان شوش ماموران انتظامی بلافاصله وارد عمل شدند و لباس‌های این زن جوان را در اختیار او قرار دادند تا لباسها را بپوشد در این بین زن جوان که مشاهده می شد به لحاظ مشکلات روحی و روانی در ایستگاه مترو میدان شوش برهنه شده قبل از حضور ماموران نیروی انتظامی با استفاده از شلوغی ازدحام در مترو اقدام به فرار کرد و تحقیقات برای شناسایی او ادامه دارد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. چرا جلو این کارها و هنجار شکنی ها گرفته نمیشه انوقت زنها زیر سوال می روند اینها دیوانه هستند و متاسفانه الان دیوانه ها خیلی هم زیاد شده و پراکنده شده اند نباید در سطح شهر راحت بگردند چه زن و چه مرد باید به هنجارهای حامعه احترام بگذارند و حتی در کشورهای غربی و لائیک هم یک سری قوانیین پوشش وجود دارد .

  2. اینهایی که دست به این قبیل کارهای زننده می‌زنند، یادچار فقر فرهنگی هستند. ویا عوامل دشمن هستند که با گرفتن پول، از این قبیل پرده دری ها وبی افتی هارا انجام می‌دهند. افراد بی اصل ونسبی هستند که با پول دست به هرکاری می‌زنند. که اغلب از زنان هرزه کنار خیابونی استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *