بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش +عکس و ماجرای طلاق

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش +عکس و ماجرای طلاق

محمود قربانی کیست

محمود قربانی متولد 3 اردیبهشت 1322 در تهران همسر اول گوگوش خواننده مشهور ایرانی می باشد که در آن زمان صاحب کاباره میامی بزرگترین و مهمترین کاباره ایران بود محمود قربانی تحصیلات هتل داری را در کشور آمریکا گذرانده و یکی از قهرمانان رشته بوکس نیز میباشد حاصل ازدواج محمود قربانی و گوگوش یک فرزند پسر به نام کامبیز میباشد. سرمایه دار و کاباره دار قبل از انقلاب می باشد. او نه چهره معروفی بود، نه وزیر، نه دستی در اقتصاد دوران پهلوی داشت، اما به واسطه ازدواج با گوگوش (فائقه آتشین) یکی از خوانندگان قبل از انقلاب شهرت خوبی به دست آورد. وی هم اکنون در لس آنجلس امریکا زندگی می کند.

محمود قربانی از گوگوش به عنوان یک “کثافت بد کاره” یاد میکند که در دوران زناشویی به او خیانت کرد و با بهروز وثوقی وارد رابطه شد و منجر به طلاق آنها گردید.

در ادامه به بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش و ناگفته های زندگی انها میپردازیم.

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش +عکس و ماجرای طلاق

بیوگرافی محمود قربانی

محمود قربانی متولد 3 اردیبهشت 1322 در تهران میباشد او صاحب کاباره تهران از بزرگترین کاباره های خاورمیانه بوده کاباره ای که بسیاری از مسئولان وقت ایران مهمان این کاباره بودند و حتی رئیس جمهور امریکا وقتی به ایران می امد به این کاباره میرفت.

محمود قربانی در خانواده ای ۸ نفره در تهران به دنیا امد. او ۲ برادر و ۳ خواهر دارد و پدرش ابوالقاسم زغال فروش بود. پدرش عائله مند بود و دو همسر داشت. او با وجود داشتن ۶ فرزند، همسر جوان اختیار کرد و برای او در خیابان ۲۹ فروردین خانه ای اجاره کرد.

این کاباره همچنین پاتوق بسیاری از خواننده های سرشناس ایران بود که توانسته بود که آرزو داشتند در این کارباره بخوانند.

ماجرای ازدواج با مادر شهرام کاشانی

او در سال 1335 با یکی از رقاص های کاباره اش ازدواج کرد که حاصل ازدواجشان یک پسر به نام شهرام بود اما بعد از مدتی از او جدا شد. همسرش نام خانوادگی فرزندش را از قربانی به کاشانی تغییر داد (شهرام کاشانی خواننده) که بعدها این پسر به یکی از خواننده ها تبدیل شد.

بیوگرافی محمود قربانی (پدر شهرام کاشانی) و همسر سابق گوگوش +عکس

ازدواج محمود قربانی با گوگوش

محمود قربانی بعد از جدایی از همسرش با گوگوش ازدواج کرد در سال 1346 ازدواج انها صورت گرفت و فرزند پسری به نام کامبیز حاصل ازدواج انها شد اما آنها در سال 1351 از هم جدا شدند.

مادر شهرام کاشانی بعد از جدایی از محمود تصمیم گرفت که نام خانوادگی پسرش را هم عوض کند و نام و نشانی از محمود قربانی به همراه نداشته باشد بعد از مهاجرت مادر شهرام کاشانی به دبی به همراه پسرش شهرام به تحصیل پرداخت گوگوش تلاش می‌کرد که او را هم وارد خوانندگی کند دانلود آهنگ نازی جون و دختر بندری با تلاش گوگوش تولید شد و توانست این خواننده را به شهرت بسیاری برساند

بعد از ازدواجم با گوگوش با وی به فرانسه و پاریس رفتیم یا یک کمپانی خارجی تحت عنوان آر – سی – ای برای اجرای گوگوش در خارج از کشور قرارداد بستیم

گوگوش در اوج محبوبیت خود در خارج و رقابت نزدیک با خوانندگان مشهور آن زمان بود

طی یک برنامه ریزی کاری من در پاریس بودم و گوگوش باید به رم میرفت وقتی به رم رفت در آسانسور با بهروز وثوقی ملاقات می کند و همانجا فکرهایی در ذهن می پروراند!!!؟

ماجرای جدایی از زبان گوگوش

«وقتی من و محمود قربانی از هم جدا شدیم، من دیگه در کاباره میامی هیچ فعالیتی نداشتم. و پسرم کامبیز توی اون دوران خیلی بچه بود. حدودا سه چهار سالش بیشتر نبود و مونده بود زیر دست و پا. پدرش محمود که همیشه کار داشت و درگیر کارهای کاباره بود و خب من هم که درگیر کارهای خودم بودم. و خب مجلات و روزنامه ها هم کامبیز رو همه ش میبردن و ازش عکس می گرفتن و تو همون دوران کودکی باهاش مصاحبه میکردن و می گفتن دلت برای مامانت تنگ نشده، مامانت کجاست و بچه مو خیلی اذیت میکردن. طفلی بچه م خیلی عذاب کشید. من از این قضیه خیلی قلبم به درد اومد. چند سالی گذشت. من دیگه دیدم طفلی بچه م کامبیز خیلی عذاب میکشه و منم وقت ندارم بهش برسم. همین طور پدرش هم زیاد براش وقت نمیگذاشت. به فکر این افتادم که بالاخره باید برای این بچه کاری بکنم. خلاصه تصمیم گرفتم این بچه رو بفرستمش سوییس. و تقریبا کامبیز کلاس سوم ابتدایی رو که خوند، چهارم ابتدایی بود که فرستادمش سوییس و یه سال اونجا درس خوند و بعد برگشت. من و محمود هم که با هم ارتباط نداشتیم و در واقع از هم جدا شده بودیم و این بچه طفلی توی دوران کودکیش خیلی عذاب کشید. اما وقتی که من ازدواج کردم خیلی ها بهم تهمت های زیادی زدن. وقتی با بهروز وثوقی ازدواج کردم، وقتی با مسعود کیمیایی ازدواج کردم، حرف هایی راجع به من زدن که حقم نبود.»

بیوگرافی محمود قربانی (پدر شهرام کاشانی) و همسر سابق گوگوش +عکس

ازدواج گوگوش با همسران دوستانش!

در بین حرف های گوگوش، هما سرشار از او سوال پرسید:

«گوگوش! خیلی ها اون موقع می گفتن تو با همسران دوستانت ازدواج کردی و به نوعی شوهرای دوستات رو ازشون دزدیدی. آیا این واقعیت داره؟»

گوگوش در پاسخ گفت:

«اون چیزی که در افواه (ورد زبان ها) هست اون نبود. من زمانی که با بهروز دوست شدم، از پوری (نامزدش) جدا شده بود. من وقتی بهروز را در ایتالیا دیدم داشت می رفت پاریس. فکر میکنم با یه خانومی قرار داشت. مطمئن نیستم. من سر پوری با بهروز درگیری لفظی پیدا کردم. و باهاش قطع رابطه کرده بودم به طور کل. ولی وقتی جدا شدند به طور کل، پوری رو مدت ها ندیدم. بهروز رو هم اصلا نمیدیدم. ولی وقتی تو ایتالیا زندگی می کردم ، یک سال و خورده ای در رم زندگی می کردم، یک ایرانی دیدن، اون هم بهروز وثوقی برام مغتنم بود. توی رم، وقتی باهاش درد و دل کردم که محمود چه بلاهایی سرمون اورده، که چند تا شمه اش رو خودش زمانی که با پوری زندگی می کرد دیده بود، بهم گفت که هر وقت تهران اومدی مشکلی بود بهم بگو من هر کاری از دستم بر اومد برات انجام میدم. این یه پشت گرمی برای من شد. و از اون به بعد، پشت گرمی من بود.»

ازدواج زوری گوگوش با محمود قربانی

«وقتی من با محمود قربانی ازدواج کردم راهی به جز انتخاب محمود نداشتم. من به هیچ عنوان نه عاشق محمود بودم نه عاشق محمود هستم. اگر محمود رو انتخاب کردم چون از زندگی اولم یعنی از زندگی خونوادگیم در کنار نامادریم خیلی رضایت نداشتم. و برای فرار از زندگی گذشته‌ام به اولین مردی که ازم خواستگاری کرد، یعنی محمود قربانی، جواب مثبت دادم و باهاش ازدواج کردم. محمود قربانی صاحب کاباره میامی نبود بلکه گرداننده کارباره بود. محمود قربانی خیلی زحمات زیادی هم برام کشید. اولین لطفی که در حقم کرد این بود که برام یه منیجر فرانسوی (مدیر برنامه) گرفت. و حتی منو با یکی از خواننده‌های امریکایی که میومد در میامی برنامه اجرا می‌کرد آشنا کرد و اون خواننده مشهور امریکایی اسپانسرم شد. محمود قربانی در واقع گرداننده خیلی خوبی بود و لطف زیادی هم برای مشهور شدن من در عرصه بین المللی کشید ولی هرگز شوهر خوبی نبود. من به خاطر محمود قربانی خیلی تو زندگیم عذاب و سختی کشیدم. همچنین بچه‌م خیلی اسیری زیادی کشید.»

بیوگرافی محمود قربانی (پدر شهرام کاشانی) و همسر سابق گوگوش +عکس

همچنین او در ادامه وضعیت زندگی خود در پاریس را بازگو کرد:

«قربانی به خاطر این که من خیلی بیشتر در عرضه بین‌المللی بدرخشم، منو به همراه بچه‌م برد پاریس گذاشت. خب من هم اونجا مشغول اجرای برنامه بودم. و از طرفی خودش هم برگشته بود اومده بود به کارهای میامی برسه. و بنده خدا کامبیز هم تو این وسط اسیر بود و کسی نبود که ازش نگهداری کنه. همش روی صحنه این ور اون ور میرفت و پشت صحنه همش گریه می‌کرد. حواسم یه طرف به خوانندگی بود و اجرای برنامه‌ها، یه طرف به طفلک کامبیز. خلاصه دیگه نتونستم دووم بیارم تا این که محمود یه مدتی اومد پاریس. وقتی که با محمود دوباره برگشتیم ایران و دوباره رفتیم پاریس، محمود اونجا ما رو خیلی گرفتار کرد. همه پول‌هایی که دراورده بودیم و گذاشت پای قمار و زندگیمونو نابود کرد. تا این که من از آقای ارباب، شوهر جمیله، که صاحب یکی از کاباره‌های مشهور بود، یعنی شکوفه نو، درخواست کمک مالی کردم و اون هم از خداش بود که من ازش کمک بخوام. و بنده خدا تو یه روز از تهران اومد پاریس. اونجا به ما کمک کرد چرا که ما اونجا حتی پول نداشتیم پول هتلمون رو در پاریس پرداخت کنیم. چون محمود دار و ندارمون رو تو قمار تو پاریس باخته بود. و خب چمدون های ما رو در هتل گروگان گرفته بودن! خلاصه ارباب اومد و تمام بدهیای ما رو به هتل پرداخت کرد و ما رو برگردوند آورد به تهران. در تهران هم من می‌رفتم به کاباره براش برنامه اجرا می‌کردم.»

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش +عکس و ماجرای طلاق

افشاگری علیه گوگوش

محمود قربانی در سال 1402 در واکنش به صحبت های گوگوش گفت ای زن خجالت بکش تو شوهر دزدی تو بدکاره هستی و من خانم باز نبودم و نیستم اما تو شوهرها رو دزدی (اشاره به همسر سابق مسعود کیمیایی) و من و فرزندم را مقصر نکن و باید خجالت بکشی.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

10 نظر

  1. یعنی تو اسانسور بهروز اورش پایین،،، نه محمود جان اینا برنامه ریختن تو رم همدیگه رو ببینن تو خام بودی.

  2. امیر قشمی

    هان؟ اولین پسر قربانی شهرام کاشانی؟؟؟؟
    یه دروغی بگو که گندش نیاد.
    مرحوم شهرام کاشامی متولد ۱۳۵۳ هست،
    چطور میشه سال ۳۵ با مادر شهرام ازدواج میکنه و وقتی که وقتی شهرام بدنیا میاد از مادرش جدا میشه و بعدش با گوگوش ازدواج میکنه و سال ۴۶ کامبیز بدنیا میاد؟؟؟؟

    • ۱۳۲۶به دنیا اومده وسال۱۳۳۵با مادر شهرام کاشانی ازدواج کرده یعنی تو ۹سالگی قربانی زن گرفته کم چرت بنویسید احمق هفت پشتته

  3. همش دروغ بود یعنی در سن نه سالگی ازدواج کرده و بچه دار شده چرا خزعبلات میگی ؟؟؟؟

  4. شهرام کاشانی اصلا پسر قربانی نیست موقعی که قربانی چندسال بعداز طلاق گوگ‌وش با مادر شهرام ازدواج میکنه شهرام حدودا ۱۰ ساله بوده

  5. همه اطلاعات اشتباه بود

  6. خدا را شکر که انقلاب شد. مملکت داشت به فنا می رفت با این کثافت ها

    • بله شما درست میگی.فسادی که الان هستش یکهزارم اون زمان نمیشه.اونموقع هرچی بود همون بود که میدیدیم ولی الان هزارویک کثافتکاری میشه ولی در خفا.همین صیغه که ازش به نام زنای شرعی نام برده میشه ببین مشهد و قم رو !!!

      • هزار و یک کثافتکاری میشه ولی در خفا؟
        اگر خفا هست تو از کجا خبر داری؟
        تا آدم خودش اینکاره نباشه از کثافتکاریهای در خفا هیچوقت با خبر نمیشه.

  7. گوگوش بدکاره بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *