بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر الان کجاست + همسر و عکس جدید
مرجان محتشم بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد او متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ و اهل تهران بوده و از سال 1379 وارد عرصه بازیگری شد و در نقش شهربانو در سریال پس از بارن بازی کرد.

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر الان کجاست + همسر و عکس جدید

بیوگرافی مرجان محتشم بازیگر و الان کجاست

مرجان محتشم بازیگر زن ایرانی در 13 اسفند ماه سال 1348 به دنیا آمده است نام اصلی او مریم محتشمی است و در سریال پس از باران با نقش شهربانو به شهرت رسید و سپس در فیلم رز زرد بازی کرد اما از بازیگری خداحافظی کرد و گفت که در سینما فساد بالاست و برای بازی در فیلم و سریال به او پیشنهادات غیراخلاقی داده اند!

مرجان محتشم کیست و اهل کجاست

مرجان محتشم بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون میباشد او متولد ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ و اهل تهران بوده و از سال 1379 وارد عرصه بازیگری شد و در نقش شهربانو در سریال پس از بارن بازی کرد.

او در سینما در فیلم رز زرد در کنار امین حیایی بازی کرد و دیگر از بازیگری کناره گیری کرد.

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش +‌ عکس و اینستاگرام

فعالیت بازیگری و ورود به سینما

مرجان محتشم بازیگر زن سریال پس از باران از دهه هفتاد وارد بازیگری شده و در اولین حضورش ایفای نقش در مجموعه سینمایی بهشت گمشده در سال ۷۶ قبول کرد.

اوج شهرت وی سریال پر مخاطب و پر بیننده پس از باران بود که سکوی پرتاب وی به سوی شهرت شد.

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش

همچنین بخوانید :

 

شهرت با نقش شهربانو در پس از باران

سریال پس از باران تاثیر زیادی  در معروف شدن و تبدیل شدن وی به یکی از مطرح ترین بازیگران معروف شد.

نقش معروف و محبوب خانوم کوچیک در پس از باران که هنوز طرفداران و علاقه مندان خودش را دارد

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش

عکس مرجان محتشم

چهره معصوم و خاصش باعث شد همیشه نقش دختر سر به زیر و مظلوم بازی کند. نقش ریحانه در سریال ریحانه نیز یکی از ماندگارترین نقش های وی محسوب می شد که درباره انقلاب و عوامل ساواک تولید شده بود. بعد از این سریال دیگر خبری از وی نشد و بعد از ۱۱ سال وی توضیحاتش را درباره نبودن و غیبتش را بیان کرده است.

 

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش

علت غیبت و کم کاری مرجان محتشم

چند سالی از خانم محتشم خبری نبود و در هیچ فیلم و سریالی دیده نشدند. حال پس از ۱۱ سال ایشان مهر سکوت را از لبانش برداشته و واقعیت ها و علت کم کاری و نبودنش را توضیح داده است. وی گفت به مدت فاصله کم والدینم را از دست دادم و دچار افسردگی شدم و روزهای تنهایی تلخی را گذراندم. مدتی نیز دچار بیماری بدی شدم و درگیر معالجه و درمان شدم

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش

شایعه عدم بازیگری به علت فساد سینما

در بیشتر رسانه ها دلیل بازی نکردن مرجان محتشم را فساد و درخواست های بی شرمانه و نامتعارف اهالی سینما اعلام کردند، اما این بازیگر در مصاحبه با آی فیلم گفت من جنین حرف هایی هیچ جا نگفتم و اصلا چنین دلایلی را نگفتم و نمیدانم این حرف ها از کجا به نام زده شده است. عدم حضور من شخصی بوده و ربطی به ابتذال سینما ندارد.

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش

سریال های تلویزیونی

۱۳۷۴ – حقیقت در آینه (اسماعیل میهن دوست)
۱۳۷۵ – بهشت گم‌شده (کامران قدکچیان)(در نقش تارا)
۱۳۷۵ – طلیعه (بهرام علیان)
۱۳۷۵ – معصومه (مسعود رشیدی)
۱۳۷۶ – فراق (مسعود رشیدی)
۱۳۷۶ – آژانس دوستی (احمد رمضان‌زاده)(بازیگر مهمان)
۱۳۷۷ – فکر پلید (محسن شاه محمدی)(در نقش خاتون)
۱۳۷۸ – پس از باران (سعید سلطانی)(در نقش شهربانو)
۱۳۷۹ – قلب یخی (مسعود رشیدی)
۱۳۸۲ – مهمان‌پذیر طوبی (منوچهر پوراحمد)
۱۳۸۴ – ریحانه (سیروس مقدم)(در نقش آسیه)
۱۳۸۵ – پرواز در حباب (سیروس مقدم)(در نقش مرجان)

محتشم از بازیگران بسیار کم حاشیه ایرانی است که چندان علاقه ای به انجام گفتگو با رسانه ها یا تیتر مجله ها و سایت ها بودن نشان نمی دهد. افزون بر این ها کمرنگ بودن ایشان در این سال ها در عرصه هنری نیز دست در دست هم داده تا کم تر خبری از وی داشته باشیم.

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش +‌ عکس و اینستاگرام

واپسین باری که وی در برابر دوربین قرار گرفت به فیلم «ستاره من» برمی گردد ، هرچند پس از این گویا قرارداد بازی در فیلم «خاطره» مهدی برقعیرا نیز بست ولی سرانجام نتوانست در این فیلم به هنرآفرینی بپردازد (شاید به دلیل بیماری که داشتند) .

مرجان محتشم در سال 88 با شماری از بازیگران از سوی دفتر امور سینمایی به سفر حج رفت. نکته جالب این که از همه بازیگران این سفر (نیوشا ضیغمی ، رز رضوی ، مهناز افشار ، حسام نواب صفوی و…) عکس های بسیاری موجود می باشد ولی عکسی از خانم محتشم در این سفر در دسترس نیست!

وی در سال 91 نیز یک گفتگوی جنجالی با باشگاه خبرنگاران جوان YJC داشتند که گویا از محتوای آن راضی نبودند و ادعا داشتند که در نوشتار و گفته هایش تحریف رخ داده است.

پس از این ها دیگر هیچ خبری از ایشان در دست نیست جز زمزمه هایی مانند خداحافظی از بازیگری ، ترک ایران ، مهاجرت به امریکا و …

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش +‌ عکس و اینستاگرام

علت دوری از بازیگری

مرجان محتشم میگوید من از سال ۸۳ که در برنامه «صندلی داغ» حضور پیدا کردم، دیگر مصاحبه نکردم. از ابتدای شروع کارم هم (سال ۷۳) تاکیدم بر کم کاری بود. کلاً گزیده کاری را پیش گرفتم و خیلی شیفته حضور بی امان در قاب تلویزیون و پرده سینما نبودم. اینکه در تمام این سال‌ها مصاحبه نکرده‌ام، به این خاطر بود که معتقدم وقتی حرف تازه‌ و تاثیرگذاری نداریم، بهتر است که وقت دیگران را هدر ندهیم. همیشه تاکیدم بر این بود که کم کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف ها هم نتوانست آن گزیده کاری را از من بگیرد. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم. بیوگرافی عادل فردوسی پور 

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش +‌ عکس و اینستاگرام متاسفانه در سال‌هایی که نبودم، خیلی‌ها برای من شایعه ساختند و شنیدن آنها تا حدی من را ناراحت می‌کرد؛ می‌خواهم همین جا به مردم بگویم که این صحبت‌هایی که درباره من شنیده‌اید دروغ است و باورشان نکنید.کمال تبریزی به من پیشنهاد کاری خوبی برای بازی داد ولی من در آن شرابط عاطفی نمی توانستم کار کنم. و نیز سعید سهیلی سه بار پیشنهاد بازی به من داد. مسعود جعفری جوزانی کارگردانی است که ارادات ویژه ای نسبت به ایشان دارم. نقشی را در سریال در چشم باد به من دادند و من نپذیرفتم، فیلمنامه را به من دادند و گفتند که هرکدام از نقش های زن را به غیر از آن زن تاجیک که می خواهی انتخاب کن و من این کار را نکردم.

بیوگرافی مرجان محتشم و همسرش +‌ عکس و اینستاگرام

همیشه گفتم من گزیده کار می‌کنم و این با جمله خداحافظی از حرفه ما فرق می‌کند. چه بسا همکارانی هستند که از بازیگری خداحافظی می‌کنند و دوباره برمی‌گردند. من با کسی خداحافظی نکردم و اگر بگذارند کار می‌کنم.

بیماری مرجان محتشم

مرجان محتشم در سال 1391 با یک بیماری سخت دست و پنجه نرم می‌کرد، او در این باره می گوید : من برای تامین هزینه‌های درمان خود با مشکل مواجه بودم، من از داشتن دفترچه بیمه هم محروم هستم و در حال حاضر تنها با طراحی داخلی ساختمان امرار معاش می‌کنم.

همسر و فرزند مرجان محتشم 

در طول فعالیت هنری محتشم، اطلاعاتی درباره وضعیت تاهل و زندگی خصوصی او منتشر نشده است. بااین‌حال، باید توجه داشت که هیچ اطلاعات قابل اطمینان و تایید شده‌ای درباره فرزندان مرجان محتشم نیز وجود ندارد.

شایعاتی در مورد مرجان محتشم و عادل فردوسی‌پور مطرح بود مبنی‌بر این‌که این دو هنرمند ایرانی با یکدیگر ازدواج کرد‌ه‌اند و پس از مدتی جدا شده‌اند؛ اما این خبر هیچوقت از سوی خودشان تایید نشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *