بیوگرافی فلامک جنیدی و همسرش آیدین پوری و فرزندانش +عکس

بیوگرافی فلامک جنیدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایران بوده و متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۱ در مشهد میباشد در این صفحه به بیوگرافی و علت مهاجرت به خارج از کشور  او را میخوانید.

  • نام : فلامک
  • نام خانوادگی : جنیدی
  • تاریخ تولد : 1351
  • محل تولد : مشهد
  • تحصیلات : تحصیل کرده نمایشنامه نویسی

بیوگرافی فلامک جنیدی و همسرش آیدین پوری و فرزندانش +عکس و علت مهاجرت

بیوگرافی فلامک جنیدی و علت مهاجرت به خارج از کشور

بیوگرافی فلامک جنیدی Falamak Joneidi بازیگر ایرانی در ۱۳۵۱ در مشهد به دنیا آمده است.

دو خواهر و یک برادر دارد.بیوگرافی و زندگینامه

مدرک تحصیلی ادبیات نمایشی دارد.

بیوگرافی فلامک جنیدی

 

فعالیت و ورود به بازیگری و سینما

جنیدی بازیگر طنز از دوان دبیرستان عاشق بازیگری بود و تصمیم گرفت تا این عشق را دنبال کند.

وی ابتدا نقاشی را نزد نقاش بزرگ آیدین آغداشلو یاد گرفت و سپس در کلاس های عکاسی شرکت کرد و به صورت حرفه ای عکاسی را آموخت و بعد از آن در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرد.لادن طباطبایی

بیوگرافی فلامک جنیدی و علت مهاجرت به خارج از کشور

عکس فلامک جنیدی و همسرش آیدین پوری

کارش را با نمایشنامه نویسی آغاز کرد و در رادیو نمایش نامه نویسی می کرد همچنین به عنوان منتقد در روزنامه آفرینش کار می کرد.

همچنین بخوانید : بیوگرافی مریم امیرجلالی

بیوگرافی فلامک جنیدی و علت مهاجرت به خارج از کشور

ازدواج و زندگی مشترک

فلامک جنیدی در سال ۹۴ با آیدین پوری فرزند احمد پوری از نویسندگان توانای کشور ازدواج کرده و متاهل می باشد.

فلامک جنیدی و همسرش

بیوگرافی فلامک جنیدی

علت مهاجرت بازیگر شب های برره

جنیدی به دلیل مقیم بودن همسرش و کار و حرفه وی در خارج از کشور به کشور انگلستان مهاجرت کرد و در شهر اسکاتلند زندگی می کند.

بیوگرافی فلامک جنیدی و علت مهاجرت به خارج از کشور

عکس فلامک جنیدی و خواهرش

وی برای دیدار با خانواده گاهی به ایران سفر می کند.

بیوگرافی فلامک جنیدی و علت مهاجرت به خارج از کشور

حضور در سریال های مهران مدیری

نحوه آشنایی وی با مهران مدیری توسط رامین ناصرنصیر بوده و بعد از این آشنایی در بیشتر کارهای مدیری دیده می شد.

عکس فلامک جنیدی در خارج از کشور

حضور در جنگ 77 و شب های برره و جایزه بزرگ و ببخشید شما و چهارخونه خیلی از کارهایی که در آن حضود داشت.

وی در یک برهه از زمان بسیار پر کار بود و در بیشتر سریال ها دیده می شد.

بیوگرافی فلامک جنیدی و علت مهاجرت به خارج از کشور

نویسندگی کتاب و جوایز

وی علاوه بر بازیگری و نمایش نامه نویسی و نقد کتاب نگارش می کند و تاکنون کتاب های چرک و جایی به نام تاماساکو را چاپ کرده است.

وی برای مجموعه داستان «جایی به نام تاماساکو» ؛ جایزه بنیاد هوشنگ گلشیری را دریافت کرد.

پیشنهادی:

⚡️بیوگرافی بهاره رهنما بازیگر

⚡️بیوگرافی لعیا زنگنه و همسرش

⚡️بیوگرافی فلامک جنیدی و همسرش

⚡️بیوگرافی مریم امیرجلالی بازیگر

⚡️بیوگرافی حمید لولایی بازیگر

⚡️بیوگرافی بهنوش بختیاری بازیگر

⚡️بیوگرافی اشکان خطیبی و همسرش

آثار سینمایی و سریال ها

مجموعه‌های تلویزیونی :

  • جنگ ۷۷
  • ببخشید شما؟
  • این چند نفر
  • جایزه بزرگ
  • بدون شرح
  • شب های برره
  • چارخونه
  • مرد هزارچهره
  • مرد دوهزارچهره
  • قهوه تلخ
  • فراموشی
  • چمدان
  • شوخی کردم
  • در حاشیه
  • یادداشت‌های یک زن خانه‌دار
  • دست به نقد
  • عطسه

بیوگرافی فلامک جنیدی و علت مهاجرت به خارج از کشور

دلیل ستاره نشدن فلامک جنیدی

جنیدی درباره دلیل ستاره نشدنش اینگونه می گوید ستاره یعنی چی؟ آدم چه طوری ستاره می‌ شود؟ اینکه پرکار باشد؟ من می‌ توانم به جرأت بگویم که هنوز روی همان موجی هستم که زیر پایم آمده. البته نه با پرکاری، یا اینکه روی جلد مجله ‌ها باشم. من این کار را نمی‌کنم. من نمی‌خواهم مانکن باشم یا شو بدهم. اینها انتخاب من نیست. می‌تواند انتخاب فرد دیگر باشد، که قابل احترام هم هست. اما من آن کار را نمی‌کنم. اگر می‌خواهند بگویند استار نماندم، بگویند. من نمی‌خواستم به آن معنی استار باشم.

بیوگرافی فلامک جنیدی

تا به حال حس کرده اید بازیگری همان کاری است که باید انجام دهید؟

بعد از هر تمرین تئاتر، وقتی می آمدم می نشستم، احساس می کردم پوست انداخته ام و از محدوده خودم به عنوان یک آدم، یک قدم آن طرف تر گذاشته ام.

بیوگرافی فلامک جنیدی

مناسبات کاری سخت و پیچیده برای بازیگر خانم چه چیزهایی هستند؟

من به عنوان یک زن بازیگر از اینکه این ‌قدر مراقب باشم که اتفاقات عجیب و غریبی نیفتد، اذیت می‌شوم. از من انرژی می‌گیرد. دوست ندارم این‌ قدر انرژی هدر دهم. نهایتش چه اتفاقی می‌افتد؟ آن پروانه شدن یا دگردیسی یا شاه ‌نقش برایم رخ نمی‌دهد. من این را با خودم حلاجی کرده‌ ام.

بیوگرافی فلامک جنیدی و همسرش آیدین پوری کیست و فرزندانش +عکس و علت مهاجرت

جنیدی در دانشگاه نمایشنامه‌نویسی خوانده و پس از برنامه طنز جنگ 77 در سریال‌های ببخشید شما، این چند نفر، جایزه بزرگ، بدون شرح، شب‌های برره، چارخونه، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، قهوه تلخ، فراموشی، چمدان، پسر تهرونی، بی‌وفا، ورود آقایان ممنوع و شوخی کردم، بازی کرد. جنیدی طی سال‌‌های اخیر پای ثابت مجموعه‌‌های طنز بوده، چون معتقد است مردم سریال‌های طنز و شخصیت‌ها و بازیگران آنها را بیشتر دوست دارند و این موضوع برای بازیگر خوشایند است. جنیدی در سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری نقش پرستاری آرام و بی‌خیال را به عهده دارد و در مقایسه با دیگر نقش‌هایش که همیشه به عنوان زن پر سرو صدا به مخاطب معرفی شده، متفاوت‌تر است.

او همزمان با سریال در حاشیه در سریال «شهر من شیراز» نیز بازی می‌‌کند که از شبکه دو در حال پخش است. به بهانه پخش این دو مجموعه با او به گفت‌وگو نشستیم.

مخاطب، شما را همزمان در دو سریال در حاشیه و شهر من شیراز می‌بیند که یکی طنز است و دیگری جدی. معمولا بازیگران دوست ندارند همزمان دو کارشان از دو شبکه مختلف پخش شود. شما چه نظری دارید؟ آیا این اتفاق برایتان خوشایند است یا نه؟

همزمانی پخش این دو سریال خیلی اتفاقی پیش آمد. زمان پخش سریال شهر من شیراز را می‌دانستم، اما فکر می‌کردم کار آقای مدیری دیرتر پخش شود. راستش این همزمانی را نمی‌پسندم.

دلم نمی‌خواهد تماشاگر هر کانال را که می‌زند من را ببیند و بعد با خودش بگوید که این بازیگر در همه شبکه‌ها هست. همزمانی پخش دو سریال از یک بازیگر باعث دلزدگی مخاطب می‌شود.

بازی در سریال شهر من شیراز چه ویژگی‌هایی داشت که آن را پذیرفتید؟

من از این که در یک کار با آقای رامین ناصرنصیر همبازی باشم استقبال می‌کنم و همکارانم می‌دانند وقتی می‌خواهند من را برای بازی وسوسه کنند، می‌گویند بازیگر نقش مقابلم رامین ناصرنصیر است. زمانی که متوجه شدم او در سریال شهر من شیراز بازی می‌کند، پذیرفتم. واقعا برایم سخت است در کاری ناصرنصیر باشد و من نه بگویم. معتقدم او بازیگر خیلی خوبی است و بده و بستان خوبی با بازیگر نقش مقابلش دارد. به همین دلیل حیف بود این فرصت را از دست بدهم.

معمولا نقش‌های پر سر و صدا و با هیجان را بازی می‌کنید، اما در سریال در حاشیه نقش یک پرستار آرام و بی‌خیال را به عهده دارید. بازی در این سریال چگونه تجربه‌ای برای شما بود؟

تجربه جدیدی بود و معمولا مخاطبان تلویزیون من را در نقش‌های بسیار پر هیجان دیده‌اند، اما در سریال در حاشیه یک پرستار بی‌خیال و آرام هستم. وقتی تضاد شکل بگیرد، مسلما نگاه تماشاگر هم به نقش و بازیگر بیشتر جلب می‌شود. فکر می‌کنم این اتفاق در سریال در حاشیه افتاده است.

اما نقش‌تان در این سریال در مقایسه با دیگر کارهایی که با مهران مدیری داشتید، کمرنگ است؟

بله، شاید در ابتدا کمرنگ به نظر برسد، اما به اندازه‌ای که نیاز باشد به این نقش توجه شده است. امکان دارد من به عنوان بازیگر نتوانم خیلی شاخ و برگ به نقش بدهم، اما ذات ماجرا این است که برخی قصه‌ها شخصیت‌محور نیست، بلکه قرار گرفتن انبوهی از شخصیت‌ها در کنار هم باعث می‌شود تا هر یک از آنها معنا پیدا کنند.

اتفاقات سریال در حاشیه در بیمارستان می‌افتد و هر فردی که در بیمارستان کار می‌کند، ویژگی خودش را دارد. آنچه اهمیت دارد این است که ایده ماجرا درست در بیاید تا این‌که شخصیت‌ها را بیشتر پرورش بدهیم تا ایده کلی کمرنگ شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

6 نظر

  1. سلام.اسکاتلند خودش کشوره نه یکی از شهرهای انگلستان.اسکاتلند کشودی در مجاورت انگلستان هست.درستش کنین .خیلی زشته این گافتون

    • سلام. جالبست من هم دقیقا برای اشاره به همین موضوه اینجا امدم که دیدم شما یک ماه پیش زحمتش را کشیده بودید. کاش زودتر ببینند و ویرایشش کنند.

  2. هنوز هم درستش نکرده اند!!!معلوم نیس این ادمین سایت پس چیکار میکنه که نظرارو نمیخونه!!😐😐😐

  3. پدرش حق منو خورد .یک دزد کثیف و بی رحم .او در کار تولید رنگ و فایر پروف مشغوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *