بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام

بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر

بیوگرافی آقای مرتضی رحیمی بازیگر عرصه تئاتر تلویزیون و سینمای ایران را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصیش و ماجرای آشنایی و ازدواج با همسرش را به همراه آیدی اینستاگرامش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر

آقای مرتضی رحیمی بازیگر عرصه فیلم و سینمای ایرانی در شهرستانی به نام اندیکا دیده به جهان گشوده است و اصالتاً بختیاری می باشد وی در عرصه سینما تئاتر تلویزیون دستیار صحنه نیز فعالیت می‌کند.

بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام

همسر و فرزندان

ایشان سالها پیش وارد زندگی مشترک شده و حاصل این زندگی مشترک سه فرزند پسر به نامهای مانیاد ،  ماکان ،مارتیا می باشد.

آغاز فعالیت هنری

آقای رحیمی توانست برای اولین بار در سال ۱۳۵۶ در فیلمی به نام اشک رقاصه ساخته آقای اسماعیل پورسعید اولین تجربه خود را در قاب سینمای ایران کسب کند و بعد از آن در فیلم مشکل آقای اعتماد در کنار هنرمندانی همچون منوچهر وثوق شهناز تهرانی شهلا یوسفی و یلدا شیراندامی به بازی پرداخت که این فیلم ساخته آقای پورسعید بود کیشا نتوانست در این فیلم تجربه بسیار خوبی را برای خود رقم بزند.

بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام

مرتضی رحیمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مرتضی رحیمی می‌توان به بازیگری در فیلم مشکل آقای اعتماد، فیلم روایت سه گانه (اپیزود اول، یک آرزوی کوچک) و فیلم آتش پنهان اشاره کرد.

مرتضی رحیمی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1356 در فیلم اشک رقاصه به کارگردانی اسماعیل پورسعید بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مشکل آقای اعتماد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مرتضی رحیمی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون منوچهر وثوق، شهناز تهرانی، شهلا یوسفی و یدالله شیراندامی را تجربه کرد.

بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام

مجموعه آثار هنری

از مجموعه آثار هنری ایشان در عرصه بازیگری می توان به سریال نمایش خانگی دل ،نگهبان زمین  و فیلم سینمایی روایت سه‌گانه و سریال آخرین پرواز در نقش خلبان شهید عنایت رحمان نژاد را نام برد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی نیلوفرشهیدی بازیگر + تصاویر جدید

آیدی اینستاگرام مرتضی رحیمی

صفحه رسمی این هنرمند به نشانی morteza.rahomi_bakhtiari  فعال می باشد , علاقه مندان می توانند تصاویر بیشتر این بازیگر را در صفحه رسمی وی مشاهده کنند.

بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام

بازیگر نقش تاراز درسریال تاراز

آقای مرتضی رحیمی در جدیدترین کار خود در تلویزیون ایران توانست در سریال تاراز در نقش تاراز بختیاری در کنار بازیگران مشهوری همچون خانم نیلوفر شهیدی با بازی در نقش درنا و همچنین هنرمندانی مانند علی اوسیوند، حسین توشه، محمود مقام، مینا نوروزی ،مهدی سجادپور ،حجت الله نجف پور ،مرتضی کیوانداریان، ستاره کوثر خطی، مهرشاد نیکوخواه ،حمیدرضا تربتیان، عبدالعلی برازش به هنرنمایی بپردازد.

وی در این سریال با لهجه شیرین بختیاری بازی می‌کند همچنین در آثاری مانند  گرداب ،حوادث ،بیگانه ،میراث معنوی،دل، راند چهارم،  مندیر بارون نیر حضور داشته است.

بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام بیوگرافی مرتضی رحیمی بازیگر نقش تاراز در سریال تاراز + اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. مارتیا رحیمی

    باسلام
    مرتضی رحیمی متولد۱۱/۱/ ۱۳۶۲میباشد
    دستیار صحنه نیست و رزومه ایشان با رزومه شخص دیگه ای رو به اشتباه تلفیق کرده اید.ایشان در فیلم اقای اعتماد ،اشک رقاصه وروایت سه گانه بازی نکردن و همچنین در سال ۵۶ هم بازیگر نبودن چون سن ایشان کمتر میباشد…لطفا اصلاح گردد..
    ایشان در تله فیلم های …گرداب حوادث.بیگانه ..میراث معنوی..مسیر..کی به کیه؟..نوروز از نو…سربازخانه خانمها..به عشق دا..مندیر بارون …زعفرانی..گوگری و…بازی کردن
    فیلم های سینمایی…این زن حقش را می خواهد…بچه گرگ های دره سیب….راند چهارم و رقصنده بازی کرده
    سریال های …نگهبان زمین …تاراز….و دل
    تهیه کننده …تاراز…مندیر بارون …زعفرانی و گوگری

    • گشتاسب طاهری

      سلام
      مرتضی رحیمی ازقوم بزرگ لرتباروایل نامداربختیاری وسرشاخه هفت لنگ دورکی وطایفه بنام زراسوندوتیره یه تیم یادرواقع یک تیپ وازخانواده اصیل رحیمی می باشند
      ایشان متولدسال 1/11/1362درشهرستان باستانی اندیکا ازتوابع استان زرخیرخوزستان هستند
      ایشان نویسنده وکارگردان می باشندنه اینکه دستارصحنه باشند
      لطفا به روزمه ایشان بیشترتوجه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *