بیوگرافی پرواز همای خواننده و همسرش از کارگری تا خوانندگی +حواشی و عکس

در بیوگرافی پرواز همای آمده است که نام اصلی او سعید جعفرزاده احمد سرگورابی نام دارد و نام هنری پرواز همای شناخته میشود متولد 1358 در شهر احمد سرگوراب از توابع شهرستان شفت استان گیلان است او از خواننده های سنتی کشورمان میباشد که چند سالیست در عرصه موسیقی فعالیت حرفه ای دارد. در ادامه به بیوگرافی کاملی از پرواز همای خواهیم پرداخت.

بیوگرافی پرواز همای خواننده و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس و تصاویر

بیوگرافی پرواز همای خواننده

اولین جرقه های علاقه به هنر اوز در همین زندگی ساده روستایی آغاز شد. گوش دادن به آوازهای زنان برنجکار گیلانی در هنگام برداشت محصول، شنیدن شعر شیون فومنی و همراهی دوستان برای ترانه های نوروزی نزدیک عید در کوچه پس کوچه های این روستای کوچک بوود که اشتیاق او را به خوانندگی وا داشت.

اما زندگی سخت کشاورزی و قرار گرفتن در مکانی که امکانات چندانی برای او نداشت، او را وادار کرد تا برای تحقق خواسته هایش قدم های بیشتری بردارد.

بیوگرافی پرواز همای خواننده و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس و تصاویر

تحصیلات

پرواز همای فارغ التحصیل هنرستان کمال الملک رشت بود که برای رسیدن به آن باید هر روز مسافتی حدود 55 کیلومتر را پیاده و سواره طی می کرد.

وی با سه تار و پیانو وارد دانشگاه آزاد تهران شد و موفق به اخذ مجوز در این رشته شد.

زندگی سخت و مشکلات مالی در تهران

اما زندگی در تهران با وجود مخارج سنگین دانشگاه و به دلیل ضعف مالی چندان آسان نبود، بنابراین پرواز همای برای امرار معاش دست به کار شد، از کار ساخت و ساز و دستفروشی در خیابان گرفته تا رفت و آمد، پیک موتوری و حتی فروش  نقاشی در خیابان از کارهای او بوده است بدون اغراق باید گفت که پرواز همای بیشتر مدیون تاثیر صدا و سبک شعر و ترانه هایشدر آن روزهای سخت، روزهایی که درد و رنج مردمش را از نزدیک می دانست.

بیوگرافی پرواز همای خواننده و همسرش از کارگری تا خوانندگی +حواشی و عکس

ازدواج و آشنایی پرواز همای با همسرش

پرواز همای زمانی که سال دوم دانشگاه بود با همسرش آشنا شد که در نهایت آشنایی آنها به ازدواج ختم شد.
حاصل ازدواج انها دو فرزند به نام های شهریار و مهربان میباشند که آنها نیز در زمینه موسیقی فعالیت دارند.

بیوگرافی پرواز همای خواننده و پسرانش و فرزندان +حواشی و عکس و تصاویر

شروع موسیقی

پرواز همای در آواز شاگرد اساتیدی چون فریدون پوررضا، سید کمال الدین عباسی، هنگامه اخوان، کریم صالح عظیمی و در رشته شعر و ادبیات فارسی نیز شاگرد اساتیدی چون علیقلی محمودی بوده است.

همچنین ببینید:

⚡️کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

⚡️بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی و همسرش

⚡️بیوگرافی سامان صیدی (سامان یاسین) خواننده رپ

⚡️بیوگرافی مهراد جم خواننده پاپ همسرش و پسرش

او آثار زیادی در زمینه ترانه های اجتماعی، عرفانی و عاشقانه دارد، با موسیقی محلی ایران به ویژه موسیقی گیلان آشنایی دارد و آهنگ های محلی زیادی ساخته و اجرا کرده است، سبک هنری خاص دیگر او تلفیق موسیقی کلاسیک و موسیقی ایرانی است. موسیقی و اپرا که زمینه نیز تأثیرات مهمی دارد.

ایجاد گروه مستان

سرانجام پرواز همایی برای شروع کار خود در زمینه خوانندگی اجرای تصنیف ها و آهنگ هایش در سال 1384 گروه مستان را راه اندازی کرد و با استفاده از موضوعات جدید در شعر و رنگی متفاوت از موسیقی و استفاده از استادان نوازنده و اجرا در تالار وحدت و کاخ نیاوران در مدت کوتاهی شهرت بسیار بالایی پیدا کرد، در یکی از این اجراها در کاخ نیاوران بود که با پدرخوانده خود آشنا شد و این مرد بزرگ از او و گروه مستان حمایت کرد تا پیشرفت کنند و در کشورهای دیگر کنسرت برگزار کنند.

بیوگرافی پرواز همای خواننده مادرش و همسرش +حواشی و عکس و تصاویر

همای ۳ جولای ۲۰۰۸ با کنسرتی به نام ملاقات با دوزخیان در والت دیزنی کنسرت هال لس آنجلس، تور آمریکا را آغاز کرد و همزمان سه عدد سی دی به نام‌های ملاقات با دوزخیان، این چه جهانیست و سرزمین بیکران از او وارد بازار شد؛ استقبال از او در بازار داخلی باورنکردنی بود. او تا به امروز شش تور بزرگ کنسرت‌های آمریکا و کانادا و اروپا را در شش سال متفاوت به روی صحنه برده است و تنها خوانندهٔ ایرانی است که در سه سال متوالی، در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ در تالار کنسرت والت دیزنی و لینکن سنتر نیویورک و استراتمور هال واشینگتن، دی. سی. به روی صحنه رفته است.

بیوگرافی پرواز همای خواننده +حواشی و عکس و تصاویر بیوگرافی پرواز همای خواننده و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس و تصاویر بیوگرافی پرواز همای خواننده و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس و تصاویر بیوگرافی پرواز همای خواننده و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس و تصاویر بیوگرافی پرواز همای خواننده +حواشی و عکس و تصاویر بیوگرافی پرواز همای خواننده و پسرانش و فرزندان +حواشی و عکس و تصاویر بیوگرافی پرواز همای خواننده و همسرش و فرزندان +حواشی و عکس و تصاویر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *