بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی و همسرش و علت سفر به ایران + اینستاگرام

شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی

شبنم تووزلو خواننده اهل آذربایجان بوده که متولد ۲۸ آذر ۱۳۶۳ در آذربایجان می باشد و از خواننده های منطقه آذربایجان بوده که در کشور ما نیز طرفداران خاص خود را دارد دی ماه ۱۴۰۱ به تهران آمد و با حجاب اسلامی به شهرهای قم و مشهد و گویا زیارت رفته است این خانوم خواننده مسلمان بوده و به احتمال زیاد برای زیارت به ایران آمده است تصاویر شبنم توزلو در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است و این اولین بار است که با چادر و حجاب اسلامی دیده می شود

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی و همسرش کیست و علت سفر شبنم تووزلو به ایران چیست و عکس های محجبه شدن شبنم تووزلو و سفر به تهران و قم و مشهد با پیج اینستاگرام شبنم تووزلو که به ایران سفر کرده و توجه کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است او از خواننده های مشهور اهل آذربایجان بوده که مسلمان است و برای زیارت به ایران امده و به مشهد و قم سفر کرده است.

تصاویری از این خواننده در حالی که چادر به سر کرده است و کاملا محجبه شده در فضای مجازی منتشر شده که توجه کابران را به سوی خود جلب کرده است در این صفحه به بیوگرافی از این خواننده خواهیم پرداخت.

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده و همسرش و علت سفر به ایران +پیج اینستاگرام

بیوگرافی شبنم تووزلو

نام نام خانوادگی شبنم تووزلو
Şebnem Tovuzlu
لقب شتوز
تاریخ تولد چهارشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۶۳
19 دسامبر 1984
سن: 38 سال
محل تولد شهر تووز – جمهوری آذربایجان
Tovuz, Azerbaijan
نژاد آذری
محل سکونت باکو
پدر محموت اسدوا
مادر
خواهر/برادر ندارد
همسر
فرزند علی
قد 166 cm
وزن 67 kg
رنگ چشم قهوه ای
رنگ مو مشکی
غذای مورد علاقه پاستا
شهر مورد علاقه باکو
رنگ مورد علاقه مشکی
بازیگر مرد مورد علاقه رابرت دنیرو
بازیگر زن مورد علاقه اوکسانا رسولوا
فیلم مورد علاقه ماموریت غیرممکن
خواننده مورد علاقه ابراهیم تاتلیسیس
درآمد سالیانه 800 هزار دلار امریکا
ثروت 8 میلیون دلار امریکا
ملیت آذربایجانی
دین اسلام

او متولد سال ۱۳۶۳ است  شبنم اسدوا مشهور به شبنم تووزلو، 28 آذر 1363 در شهر تووز (شمال غربی جمهوری آذربایجان) به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل کارشناسی پرستاری است و اکنون به عنوان خواننده به شهرت رسیده است .

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده و همسرش و علت سفر به ایران +پیج اینستاگرام

او در 19 دسامبر 1984 (28 دی 1363) در توز یکی از زیباترین شهرهای آذربایجان به دنیا آمد. نام اصلی او شبنم اسداوا (سبکی از موسیقی آذربایجان) است که بعدها به شبنم توزلو معروف شد. او خواننده آذربایجانی است که به عنوان خواننده موسیقی جهان شناخته می شود.

پس از تولد شبنم، وضعیت جسمانی مادرش زیر و رو شد و سرانجام در حدود یک و نیم سالگی شبنم مادرش از دنیا رفت. او در همان شهر توز با عمه مادرش بزرگ شد.

شبنم توزلو متاهل است؟ چند فرزند دارند؟

بله او متاهل است و دو فرزند دارد یک دختر و یک پسر

تحصیلات

به دلیل اینکه پدرش دوست داشت او کارمند دولت باشد، در رشته پرستاری درس خواند و مدتی هم به شغل پرستاری مشغول بود اما به گفته خودش حقوق پرستاری در جمهوری آذربایجان کفاف یک زندگی معمولی را هم نمیدهد به همین دلیل به فکر استعفا از شغل پرستاری افتاد و سراغ آرزویش یعنی خوانندگی رفت .

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده و همسرش و علت سفر به ایران +پیج اینستاگرام

او میگوید

من در دانشگاه پرستاری خوندم اما به دلیل حقوق کم و گذران سخت زندگی مجبور شدم به خوانندگی که استعداد خدادای من است بپردازم . و از نوجوانی هم برای موسیقی کم و بیش وقت می گذاشتم .

همچنین ببینید:

نهایتا بعد از دوره دانشگاه در محضر استاد غضنفر عباس اف به صورت حرفه ای آموزش دیدم وکم کم در عروسی ها خواننده بودم و ترانه هایی می خوندم .بعداز طلاق از همسر اولم دیگه میکروفن رو زمین نزاشتم و به صورت جدی تر خوانندگی رو دنبال کردم

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده و همسرش و علت سفر به ایران +پیج اینستاگرام

در سال ۲۰۰۶ اولین موزیک ویدیو رو به نام ترانه “سونلر اولمز “آماده کردم  که بسیار هم مورد استقبال بود و تبدیل به موسیقی ملی شد.

سفر به ایران

شبنم تووزلو در دی ماه 1401 به ایران امد و از شهرهای تهران و قم و مشهد دیدن کرد که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده و همسرش و علت سفر به ایران +پیج اینستاگرامازدواج و همسرش کیست

شبنم توزلو اولین ازدواج خود را در سال 1380 انجام داد که از آن دختری به نام آیدا به دنیا آمد. اما بالاخره به جدایی ختم شد. پس از مدت ها در سال 1392 برای دومین بار ازدواج کرد و همسرش تاجر آذربایجانی است و در اسفند 1396 صاحب پسری شد که او را نیز علی نامیدند. و اکنون به عنوان همسر دوم این تاجر ثروتمند آذربایجانی است. و تمام تلاش خود را کرده که همسر و فرزندانش را از رسانه ها دور نگه دارد و شناخته نشود.

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده و همسرش و علت سفر به ایران +پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام

خانم تورلو دارای صفحه اینستاگرامی به این sebnemtovuzlu_official@ آدرس است که عکس ها و ترانه ها و موزیک ویدیو های خود را در آن جمع کرده و منتشر کرده است . و نردیک به ۲ میلیون فالوور دارد.

ایشان نخستین ازدواجش در سال ۱۳۸۰ صورت گرفته شد، که نتیجه آن یک دختر به اسم آیدا بود، ولی در پایان به جدایی کشیده شد.

بعد از سالها در سال ۹۲ برای بار دوم ازدواج نمود و همسر ایشان تاجر آذربایجان می باشد و در اسفندماه سال ۹۶ یک پسر به دنیا آورد، که نام ایشان علی می‌باشد و حالا به عنوان همسر دوم این تاجر ثروتمند آذربایجانی به شمار می‌رود و همه‌ی سعی اش را نموده که همسر و فرزندان خود را از رسانه ها دور کند و مطرح نشود.

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده و همسرش و علت سفر به ایران +پیج اینستاگرام

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *