کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی خواند و مورد حمله رسانه های بیگانه قرار گرفت سعی کردن به این خواننده حمله کرده و در فضای مجازی او به دردسر بیاندازند.

کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی خواند

در آستانه سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، آلبوم موزیکال سرباز نامه با شعری از افشین علا و ترانه فراز همایی و با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور خارجه رونمایی شد..

با تجلیل از افشین علا شاعر برجسته کشورمان و آهنگساز کتابی به نام «سربازنامه»، آثار این آلبوم موسیقایی برگرفته از این کتاب در قالب شعری بلند و حماسی که به یاد حاج قاسم سلیمانی سروده شد، یکی شد.

کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

این مراسم با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و جمع کثیری از دوستداران موسیقی در تالار وحدت تهران برگزار شد.

آلبوم موسیقی سربازنامه در مدح قهرمانان افسانه ای شاهنامه (آرش کمانگیر و سیاوش) ساخته و همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در تالار وحدت رونمایی شد.

همچنین ببینید:

⚡️ماجرای پرویز پرستویی و حاج قاسم سلیمانی 

⚡️بیوگرافی نرجس سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی

«آرش»، «دشمن»، «پرتاب»، «مرز وطن»، «اسکله ایل»، «پیوند»، «سیاوش دیگر»، «رفیق خفته در خون»، «جام خون» تفنگ من، «خدا و میهن»، «اشک علم» و «پیرتاریخ» قطعاتی هستند که در این آلبوم قرار دارند.

واکنش پرواز همای

شامگاه ۱۲ دی‌ماه آیین بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی در حالی در تالار وحدت برگزار شد که بخشی از این مراسم به اجرای پرواز همای و گروهش اختصاص داشت. قضیه از این قرار بود که آقای همای با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای تولید آلبوم «آرش تا سرباز» به عنوان یادواره‌ای برای سردار سلیمانی وارد قرارداد شده بود، قراردادی که همای مدعی است آن را تا آخر نخوانده و از روی اعتماد آن را امضا کرده است.

اسناد منتشر شده از این قرار داد، نشان از دریافت مبلغ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سوی همای دارد اما خودش می‌گوید که ۷۰۰ ملیون تومان برای هزینه تولید این اثر دریافت کرده است.

کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

در نهایت او در اجرایی با حضور میهمانان ویژه و بدون بلیت‌فروشی عمومی به همراه گروهش روی صحنه رفت و قطعات از این آلبوم را اجرا کرد. فردای این اجرا عکس‌هایی از همای در رسانه‌ها منتشر شد که در پی آن گروهی از کاربران و رسانه‌های خارج از ایران به او تاختند که چرا در یک اجرای مناسبتی روی صحنه رفته است؟

همای در پس این ماجرا کامنت‌های صفحه اینستاگرامش را بست و به جای اینکه از تصمیم شخصی‌اش برای این اجرا دفاع کند، ‌ موضع دیگری را برگزید. او گفت که فریب خورده است و قرار بوده این برنامه صرفا اجرایی برای آرشیو شهرداری تهران باشد و در عمل انجام شده قرار گرفته است.

اما آقای همای توضیح نداده که چرا اگر در بدو ورود به تالار وحدت متوجه شده است که فریب خورده چرا تالار را ترک نکرده است؟ از صحبت‌های او این طور برمیاید که دوست داشته این اجرا و این قرارداد در خفا بهره‌برداری شود و حالا از عمومی شدن این خبر ناراحت است.

کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

او در پی این اتفاقات یک فیش واریز ۷۰۰ میلیون تومانی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده و نوشته است که تمام این مبلغ را به شهرداری تهران پس فرستاده است؛ چون همای شاید فروشی باشد اما خریدنی نیست!

یک منبع آگاه در شهرداری تهران صبح امروز به ایسنا گفت که فعلا در حال پیگیری از سرنوشت این ۷۰۰ میلیون تومان است و هنوز و شهرداری به دنبال آن است که ببیند این مبلغ به چه حسابی واریز شده است؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. شهید سلیمانی هم پهلوان است هم قهرمان هم اسطوره چشم دشمن کور دریا به دهن سگ نجس نمیشه اینا مث سگ پارس میکنن فقط

  2. مجید قاسمی

    جان یک ملت فدای راه حاج قاسم.

    به قول دوستان؛ کی شود دریا زپوز سگ نجس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *