بیوگرافی آرش پورضرابی و همسرش پونه گنجی +ماجرای ازدواج و درگذشت

بیوگرافی آرش پورضرابی و همسرش پونه گنجی +ماجرای ازدواج و درگذشت

بیوگرافی آرش پورضرابی و همسرش پونه گنجی ماجرای ازدواج و درگذشت آنها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نماییدد.

بیوگرافی آرش پورضرابی و پونه گنجی

دو زوج جوان که در سانحه هوایی امروز در شهریار جان خود را از دست دادند مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفته اند چرا که مراسم ازدواج انها به تازگی برگزار شده بود اما دست روزگار با آنها یار نبود و بعد از چندروز هردوی آنها جان خود را از دست دادند.

بیوگرافی آرش پورضرابی و همسرش پونه گنجی +ماجرای ازدواج و درگذشت

آنها متولد دهه هفتاد بوده و همکلاسی بودند که در رشته کامپیوتر تحصیل نموده و در همین رشته فارغ التحصیل گردیده اند.

این دو زوج جوان تصاویرشان در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود و باعث غم و اندوه ایرانیان شده است آنها به همراه 78 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

از چهره های معروفی که در این هواپیما حضور داشتند فرزندان دکتر محسن اسدی لاری معاون وزیر بهداشت و همسر و  دختر حامد اسماعیلیون نویسنده و داستان نویس ایرانی بود.

به گزارش رکنا، گفتنی است در میان مسافرین بوئینگ سقوط کرده نام سه گرگانی نیز به چشم می خورد. دکتر سیاوش مقصودلو، دکتر آزاده کاوه به همراه دخترشان پریا نیز از دیگر قربانیان این سانحه هوایی بودند.

آرش پورضرابی مدال طلای المپیاد کامپیوتر و پونه گرجی ورودی کامپیوتر شریف بود و این عکس مال برای جمعه گذشته است که مراسم عروسی شون بود.

اینا فقط دو نفر از جان باختگان سقوط هواپیما اوکراین بودند.

بیوگرافی آرش پورضرابی و همسرش پونه گنجی +ماجرای ازدواج و درگذشت

ماجرای سقوط

پرواز شماره ۷۵۲- PS این هواپیما در صبح امروز، چهارشنبه، با یک ساعت تأخیر از مقصد تهران انجام شد و لحظاتی پس از برخاستن از فرودگاه در حدود ساعت ٦:١٨ بامداد به وقت محلی سقوط کرد. سازمان هواپیمایی کشوری ایران محل سقوط را صباشهر از توابع استان تهران گزارش کرده است.

کوتاه مدتی پس از انتشار خبر سقوط این هواپیما، پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس ایران گفت تمام سرنشینان این هواپیما در این حادثه کشته شده‌اند و مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر هم تایید کرد که بر اساس شواهد، احتمالی برای زنده بودن سرنشینان هواپیما وجود ندارد. تعداد کشته شدگان این سانحه بین ١٧٦ تا ١٧٩ نفر گزارش شده بود.

پخش فیلم عروسی آرش پورضرابی و  پونه گنجی

عکس‌ها و بعد از آن فیلم عروسی پونه گرجی و آرش پورضرابی در فضای مجازی دست‌ به‌ دست می‌چرخد. فیلمی که انتشارش خانواده او را بشدت ناراحت کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، مادر پونه گوشی تلفن همراهش را رها کرده و به سراغش نمی‌رود و خواهرش هم هر بار که این فیلم را می‌بیند حالش بد می‌شود.

یکی از دوستان پونه می‌گوید: خواهش می‌کنیم که فیلم را منتشر نکنید، خانواده‌اش از این موضوع خیلی ناراحت هستند. پونه و آرش حدود یک سال و نیم قبل برای تحصیل به کانادا رفتند. چند روز قبل هم به ایران آمدند تا مراسم عروسی‌شان را برگزار کنند. هنوز وسایل و آثار شب عروسی شان را جمع نکرده بودند که این اتفاق افتاد. پدر و مادرشان زیر این غم کمرشان شکسته‌.ای کاش با برخی کارهای نسنجیده بیشتر آزارشان ندهیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. دوست پونه

    اولا پونه فایمیلیش “گرجی” بودنه “گنجی” ، ثانیا همسرش نقره کامپیوتر بود نه طلا، ثالثا مراسمشون چهارشنبه هفته پیش بود نه جمعه.

    • رابعاٌ براش یه فاتحه بگید. حالا طلا گرفته یا نقره مهم نیست. خدارحمتش کنه

  2. حالا این چیزایی که گفتی واقعا چقدر اهمیت داره؟طلا یا نقره،چهارشنبه یاجمعه…مهم اینه که الان این اتفاق وحشتناک براشون افتاد….خدارحمتشون کنه😔🖤

  3. اتفاقا مهمه طلا یا نقره و چهارشنبه یا جمعه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *