آرمان شفیع‌لو کیست؟ منجم ایرانی

آرمان شفیع‌لو کیست؟ منجم ایرانی

آرمان شفیع‌لو کیست؟ منجم ایرانی برنده جایزه انجمن نجوم و اخترفیزیک کره جنوبی در سال 2020 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آرمان شفیع‌لو کیست؟

او از اخترشناسان و منجمان ایرانی بوده که تا به حال افتخارات زیادی را در عرصه نجوم به دست اورده است.

آرمان شفیع‌لو کیست؟ منجم ایرانی

وی دارای دکترا در رشته فیزیک دانشگاه پونا در ایالت ماهاراشترا در هندوستان میباشد

او به عنوان داور نشریات یوروپین فیزیکس ژورنال فعالیت میکند و در دانشگاه های مختلف جهان به تدریس میپردارزد

انتشارات فیزیک اروپا ناشر مجموعه نشریات معتبر «یوروپین فیزیکس ژورنال» با توجه به نقش محوری داوران مقالات در حفظ کیفیت انتشارات علمی، هر ساله، تعدادی از داوران را از بین ده‌ها فیزیک‌پیشه از سراسر دنیا که در زمینه داوری و ارزیابی مقالات با EPJ همکاری دارند به عنوان داوران برگزیده معرفی و از آنها تقدیر می‌کند.

در بین داوران برگزیده امسال، نام چند فیزیک‌پیشه ایرانی از جمله دکتر محمد محمودی از دانشگاه زنجان، دکتر احمد شیخی از دانشگاه شیراز و دکتر آرمان شفیع لو از فیزیک‌پیشگان ایرانی مقیم خارج از کشور به چشم می‌خورد.

آرمان شفیع‌لو کیست؟ منجم ایرانی

داوران برگزیده EPJ براساس کیفیت، تعداد و به‌هنگام بودن گزارش‌های خود از سوی ویراستاران مجله انتخاب شده اند.

برنده جایزه انجمن نجوم و اخترفیزیک کره جنوبی

جایزه علمی برتر انجمن نجوم و اخترفیزیک جایزه اصلی انجمن نجوم و اخترفیزیک کره جنوبی است که از سال ۲۰۱۰ اهدا می‌شود. این جایزه به محققان برجسته بالای ۴۰ سال تعلق می‌گیرد که مجموع پژوهش‌های ارزنده‌ای در زمینه نجوم، اختر فیزیک و کیهان‌شناسی دارند. آرمان شفیعلو از جوان‌ترین محققان برنده این جایزه معتبر است.

بنا بر اعلام انجمن فیزیک، آرمان شفعیلو استاد موسسه نجوم و علوم فضایی کره جنوبی است و پژوهش‌های پیشگامانه‌ای در حوزه کیهان‌شناسی از کیهان اولیه تا ساختارهای بزرگ مقیاس کیهانی انجام می‌دهد. هدف آرمان و گروه تحقیقاتی‌اش فهم عمیق‌تر مدل استاندارد کیهان‌شناسی و درک بهتری از ناشناخته‌هایی چون انرژی تاریک، ماده تاریک و فیزیک کیهان اولیه است.

آرمان شفیع‌لو کیست؟ منجم ایرانی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اگه تورک باشه میگین ایرانی از فامیلی اش مشخصه تورک هست. ولی اگه فارس بود مینوشتید پارسیان آریایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *