آموزش رفع کد خطای (۴۰۳) و کد ملی در اپلیکیشن شاد

آموزش رفع کد خطای (403 و 402 و 401) و کد ملی در اپلیکیشن شاد

آموزش رفع کد خطای 403 و 402 و 401 اپلیکیشن شاد و پیغام خطای کد ملی در اپلیکیشن شاد را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

با شیوع بیماری کرونا در کشورمان و تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش تلاش کرد با اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان ادامه تحصیلات را از راه دور و در خانه دنبال کند.

اما این اپلیکیشن به دلیل اینکه در فاصله کوتاه ساخته شد مشکلات متعددی دارد که برای دانش آموزان و معلمان و حسابی دردسرساز شده است

آموزش رفع کد خطای (۴۰۳) و کد ملی در اپلیکیشن شاد

هر چند که این برنامه بومی و کارایی زیادی دارد اما به دلیل حجم مراجعه به وب اپلیکیشن در بعضی از مواقع ارور داده و باز نمی شود و همچنین ابهاماتی درباره برخی از امکانات آن وجود دارد که کار کردن با آن را برای دانش آموزان و معلمان بسیار سخت کرده است

تا به حال خطاها و ارور های زیادی از اپلیکیشن شاد شاهد بوده ایم که حسابی کاربران را عصبانی کرده است

مجله شبونه در این مطلب تلاش کرد تا برای این خطاها را بررسی کرده و نحوه رفع آن را برای شما آموزش بدهد امیدواریم که این مطلب بتواند شما را در حل مشکلات یاری کند

آموزش رفع کد خطای (۴۰۳)

چنانچه درنصب وراه اندازی برنامه شاد با کدهای مشکل به شماره های ۴۰۱ ، ۴۰۲ و ۴۰۳ مواجه شدید:
۱. -شلوغی سامانه: راه اندازی را به زمانی دیگر موکول کنید.
۲. -فارسی بودن کیبورد گوشی: که قبل نوشتن اعدادبایدانگلیسی شود
۳. عدم استفاده از تقویم تولد:لطفا جهت ثبت تاریخ تولد برروی مستطیل ماه وسال کلیک کنین درابتداماه وسپس سال تولدرووارد نمایید درپایان روز تولدراواردنمایید.
۴. بایدحاصل جمع دوعدد راهم درجای مشخص شده بنویسید.
خطای ۴۰۳ یعنی مشکل در احراز هویت،
باید صحت مشخصات شناسنامه ای دانش آموز در سامانه سناد چک شود .
خطای ۴۰۶ : هر دانش آموز برای ثبت مشخصات شناسنامه ای ۵ دقیقه زمان دارد چنانچه در ۵ دقیقه نتواند اطلاعات خود را ثبت کند با خطای ۴۰۶ مواجه می شود
در این صورت مجددا اقدام به ثبت مشخصات کنید
خطای ۴۰۲ و ۴۰۱ : اگر بعد از ثبت مشخصات دانش آموز با خطای ۴۰۱ یا ۴۰۲ مواجه شدید باید برگردید به مرحله قبل و دوباره به مرحله ای که در حین ثبت آن بودید وارد شوید و اگر مرحله ثبت احراز هویت به دکمه ورود به کلاس رسیده بودید و خطای ۴۰۱ یا ۴۰۲ زد باید به قسمت دانش آموز سپس قسمت لیست دانش آموزان بروید و نام دانش آموز را انتخاب کنید.

آموزش رفع کد خطای (403 و 402 و 401) و کد ملی در اپلیکیشن شاد

از ظرفیت‌های خوب این پیام‌رسان، امکان نصب بر دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف و وجود نسخه ویندوزی آن است که می‌شود بدون تلفن همراه و از طریق سایت با فضای وسیع از آن بهره‌مند شد.

رفع ارور کد ملی در اپلیکیشن شاد

شرفی امکان دسترسی مدیران در همه سطوح به شبکه شاد را از دیگر ویژگی‌های این پیام‌رسان بومی اعلام و عنوان کرد: مشکل عدم ورود با برخی کدهای ملی رفع شده و این امکان برای همه دانش آموزان و فرهنگیان وجود دارد تا به آسانی وارد این شبکه شوند.

راه اندازی نسخه  ios و web شبکه شاد

وی از در دسترس بودن نسخه  ios و web شبکه دانش آموزی شاد خبر داد و اظهارکرد:

در برنامه ios این برنامه در محیطی شبیه سازی شده قرار دارد و با استفاده از ابزاری که تحت  web قرار دارد افراد می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرفی تصریح کرد: مدیران مدارس می‌توانند معاونان خود را با تعریف سطح دسترسی به عنوان ادمین در تنظیمات اضافه کنند.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: شورای سیاستگذاری شبکه شاد در خصوص جاهایی که اینترنت وجود ندارد و یا دسترسی به آن مشکل است تصمیمات لازمه را اتخاذ خواهد کرد.

شماره تلفن ۴۳۰۸۱ شبکه شاد آموزش و پرورش

شرفی امکان دسترسی مدیران در همه سطوح به شبکه شاد را از دیگر ویژگی‌های این پیام‌رسان بومی اعلام و عنوان کرد: مشکل عدم ورود با برخی کدهای ملی رفع شده و این امکان برای همه دانش آموزان و فرهنگیان وجود دارد تا به آسانی وارد این شبکه شوند.

وی اضافه کرد: تعداد یکصد نفر از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه فناوری و پشتیبانی هستند لذا افراد می‌توانند از طریق شماره تماس ۴۳۰۸۱ ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را مطرح کنند.

در برخی مواقع هم این کد به دلیل قطعی نرم افزار شاد می باشد که در زمان دیگر اقدام کنید.

منبع: ایسنا

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *