آموزش نقاشی کشیدن موش برای کودکان (آموزش تصویری)

آموزش نقاشی برای کودکان نقاشی حیوانات (آموزش تصویری)

آموزش نقاشی برای کودکان + تصاویر و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آموزش نقاشی برای کودکان

در این صفحه از مجله شبونه اموزش های لازم برای نقاشی کودکانه را اماده کرده ایم تا بتوانید به فرزندانتان کمک کنید نقاشی کشیدن را یاد بگیرند.

این نقاشی ها بدون شک تاثیر  زیادی در خلاق کردن کودکان خواهد داشت.

آموزش گام به گام و نحوه کشیدن پایه های نقاشی مهمترین اصول خواهد بود تا کودکان بتوانند به ذهن خود بسپارند

پس کودکانتان را تشویق کنید تا این نقاشی ها را بکشند و به آنها جایزه بدهید

آموزش نقاشی کشیدن گربه برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی کشیدن گربه برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی کشیدن پنگوئن برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی کشیدن هشت پا برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی کشیدن جوجه تیغی برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی کشیدن مرغابی برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی کشیدن موش برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی کشیدن جوجه برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی برای کودکان (آموزش تصویری) آموزش نقاشی کشیدن جغد برای کودکان (آموزش تصویری)

همانطور که مي بينيد، نقاشي امروز ما يک موش کارتوني است. براي شروع کار با سه دايره شروع مي کنيم. ببينيد که چطور حدود کلي موش کارتوني مشخص مي شود! اين کار کمک مي کند که ادامه ي نقاشي راحت تر شود.

سپس همانند تصوير زير خطوط قرمز و سبز را در جاهاي مشخص شده بکشيد. اين خطوط نيز در کشيدن اعضاي بدن موش کارتوني شما کمک فراواني مي کند.
 
پس از کامل شدن پيش طرح، جزئيات و طرح اصلي را از صورت موش شروع مي کنيم. دايره ي کوچکي را براي چشم آن در نظر مي گيريم و سر بيني او را با شکلي شبيه دايره مي کشيم.
در تصوير بعدي مي بينيد که از چه خطوطي براي صورت بلند و دراز موش استفاده کرديم. کافيست دايره بزرگ را با دو خط منحني به سر بيني موش وصل کنيد. با يک بيضي نيمه نيز مي توانيد گوش آن را بکشيد.
 
گوش ديگر موش کارتوني را بکشيد و برويد سراغ بدن او.
با کمي دقت مي توانيد به خوبي از پس کشيدن آن بر بياييد. دايره هايي که براي بدن موش کشيديد کمک مي کند که اين پيچ و تاب ها را به راحتي بکشيد.
خطوط سبز را براي مشخص کردن دست و پاهاي موش کارتوني استفاده کرديم و حالا به کمک آنها دست او را مي کشيم.
 
آموزش نقاشی کشیدن موش برای کودکان (آموزش تصویری)
دست ديگر  دورتر از ما است و ما قسمت کمتري از آن را مي بينيم. پس دست ديگر به اين صورت مي کشيم. پاهاي موش را نيز بر اساس همان خطوط سبز کامل مي کنيم. ران موش را به صورت نيم دايره اي بکشيد. به اين صورت به پاي او حجم مي دهيم.
دم موش شبيه کمي شبيه حرف ل در فارسي مي باشد که کمي پيچ و تاب بيشتري دارد. با کشيدن دو خط منحني که در يک نقطه به يکديگر متصل مي شوند، به دم او حجم مي دهيم.
 
آموزش نقاشی کشیدن موش برای کودکان (آموزش تصویری)
و حالا با پاک کردن خطوط پيش طرح، طرح اصلي نمايان مي شود. و شما مي توانيد با اضافه کردن جزئيات بيشتري که دوست داريد، آن را کامل تر کنيد و سپس رنگ کنيد.
 
آموزش نقاشی کشیدن موش برای کودکان (آموزش تصویری)

 

وسایل لازم برای نقاشی اسب تک شاخ

  • الگوی اسب تک شاخ
  • مداد
  • کاغذ
  • مداد رنگی (دلخواه)

آموزش نقاشی اسب تک شاخ

مرحله ۱– کشیدن صورت

آموزش نقاشی اسب تک شاخ را با کشیدن صورت آن آغاز می کنیم. شما می توانید صورت اسب تک شاخ را با کشیدن یک منحنی U شکل انجام دهید یا با استفاده از خطوط منحنی بیشتر شکل طبیعی تری به آن بدهید.

عکس کشیدن صورت اسب تک شاخ

مرحله ۲- کشیدن جزئیات صورت

حالا باید با ظرافت بیشتری پیش بروید چون می خواهیم جزئیات صورت اسب تک شاخ را بکشیم. این جزئیات شامل یک چشم بسته، پوزه و یکی از گوشهاست. این گوش را باید با کمی فاصله از صورت بکشید.

عکس آموزش نقاشی به کودکان

مرحله ۳- کشیدن یال اسب تک شاخ

فاصله ای که بین گوش و صورت قرار دادید برای کشیدن یال اسب تک شاخ است. یال اسب را در دو قسمت باید بکشید؛ یک قسمت را بین گوش و صورت و قسمت دیگر را پس از گوش.

عکس آموزش نقاشی کودکانه

مرحله ۴- کشیدن گردن و تکمیل یال

حالا جلوی گردن اسب را بکشید و در عقب هم ادامه یال ها را رسم کنید.

عکس کشیدن یال اسب

مرحله ۵- کشیدن پاها

در این مرحله از آموزش نقاشی اسب تک شاخ نخستین جفت از پاهای آن را بکشید. این جفت پا شامل یک پای جلو و یک پای عقب است.

عکس کشیدن پا برای اسب

مرحله ۶- کشیدن شکم و پشت اسب

با استفاده از یک خط صاف و یک خط قوس دار شکم و پشت اسب تک شاخ را کامل کنید.

عکس نقاشی اسب

مرحله ۷- کشیدن جفت دوم پاها

جفت دیگر پاها را رسم کنید.

عکس نقاشی کودکانه

مرحله ۸- کشیدن دم

دم اسب تک شاخ در این مرحله کشیده می شود.

عکس نقاشی اسب

مرحله ۹- کشیدن شاخ

اسب تک شاخ شما تقریبا آماده است اما هنوز اصلی ترین قسمت آن باقی مانده است. شاخ اسب را بکشید و برای زیباتر شدن دم آن تعدادی خط برای آن ترسیم کنید.

عکس نقاشی اسب تک شاخ

مرحله ۱۰- رنگ آمیزی

اسب تک شاخ معمولا سفید رنگ یا صورتی کمرنگ است اما شما می توانید یال و دم او را به شکل رنگین کمان رنگ کنید و برای رنگ آمیزی پوزه و سم های آن هم از رنگ صورتی استفاده کنید.

عکس رنگ آمیزی نقاشی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *