آهنربا شدن بدن بعد از تزریق واکسن کرونا واقعیت دارد؟

آهنربا شدن بدن بعد از تزریق واکسن کرونا + فیلم و علت آن

آهنربا شدن بدن بعد از واکسن کرونا واقعیت دارد؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

آهنربا شدن بدن بعد از واکسن کرونا واقعیت دارد؟

در فضای مجازی ویدیوها و تصاویری توسط کاربران دست به دست می‌شود که مدعی هستند بعد از تزریق واکسن کرونا بدن حالت آهنربایی به خود می گیرد و فلزات را به خود جذب میکند !!

آهنربا شدن بدن بعد از تزریق واکسن کرونا واقعیت دارد؟

درباره این ادعا هنوز سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت کشورمان واکنشی نشان نداده اند

آیا نمونه های مشابهی در کشورهای خارجی رخ داده یا نه خبری در رسانه ها وجود ندارد اما در چند روز گذشته گروه‌های مختلف مخالف واکسن کرونا در مقابل وزارت بهداشت تجمع اعتراضی کرده و مخالفت خود را با تزریق واکسن اعلام کردند

فیلم عجیب چسبیدن آهن به بدن پیرزن بعد از واکسن کرونا

این گروه معتقد هستند که مواد تشکیل دهنده واکسن دارای سرب و جیوه بوده و به همین دلیل برای سلامتی بدن در آینده مضر خواهد بود برخی دیگر هم مسائل امنیتی و سیاسی را درباره این واکسن ها مطرح کرده اند

به هر حال مسئولان مربوطه وزارت بهداشت تاییده لازم برای تزریق را صادر کرده اند و ممکن است این واکسن در برخی از افراد واکنش هایی نشان بدهد که جنبه عمومی ندارد.

علت آهنربا شدن بدن بعد از واکسن کرونا

دبیر کمیته علمی کشوری کووید-۱۹ در پاسخ به سؤالی درباره کلیپ‌هایی در فضای مجازی که نشان می‌دهد در محل تزریق واکسن خاصیت آهنربایی ایجاد شده است، گفت: این شایعه در فضای مجازی رؤیت می‌شود و توضیحات و توجیهات غیرعلمی هم شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه واکسیناسیون علیه کووید ۱۹ در کشورمان از اسفند ۹۹ با تزریق واکسن به کادر درمان آغاز شد.

تا کنون سه میلیون و ۴۹۴ هزار و ۱۴۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۵۱۵ هزار و ۹۰۸ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند. مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴ میلیون و ۱۰ هزار و ۵۳ دوز رسید.

علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، با عنوان این مطلب که در برنامه کشوری واکسیناسیون دو عامل را دنبال می‌کنیم، گفت: اول کاهش مرگ و میر و دوم کاهش زنجیره انتقال بیماری است.

وی با اعلام اینکه در حال حرکت به سوی کاهش مرگ و میرهای کرونایی در کشور هستیم، افزود: ۷۴ درصد مرگ و میرهای کرونا در افراد بالای ۶۰ سال است. بنابراین با واکسیناسیون آنها تا حد زیادی از مرگ و میر می‌کاهیم. البته باید فرد ۲ دوز را دریافت کند و ۲ هفته هم از دریافت دوز دوم گذشته باشد تا ایمنی حاصل شود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. دقیقا همین اتفاق برای پدر بنده افتاد
    چهار روز پیش واکسن آسترزانکا تزریق کرد الان بدنش آهنربایی شده
    قاشق و چنگاب به سینه و بازوش میچسبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *