فیلم کامل آواز افغانی نوید محمدزاده برای فرشته حسینی غوغا کرد

فیلم کامل آواز افغانی نوید محمدزاده برای فرشته حسینی غوغا کرد

فیلم کامل آواز افغانی نوید محمدزاده برای فرشته حسینی غوغا کرد

آواز افغانی نوید محمدزاده برای فرشته حسینی ویدیویی که مورد توجه قرار گرفته است ویدیویی که از نوید محمدزاده در فضای مجازی منتشر شده که در حال آواز خواندن به زبان افغانی است که برخی از کاربران مدعی هستند که آهنگ را برای همسرش فرشته حسینی خوانده است.

فیلم آواز افغانی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده که چند سالی است با فرشته حسینی یکی از بازیگران سینما ازدواج کرده است زندگی بدون حاشیه دارد و خیلی کم دیده ایم که آنها در فضای مجازی جنجال آفرینی کنند.

فرشته حسینی و نوید محمدزاده در سریال قورباغه به یکدیگر علاقه مند شدند و در نهایت به ازدواج منجر شد نوید محمدزاده اهل ایلام بوده و خانم فرشته حسینی اصالتا افغانی است اما در تهران به دنیا آمده است در این صفحه میتوانید ویدیویی از نوید محمدزاده که برای همسرش را خوانده را تماشا کنید.

نوید محمدزاده اغلب در نوع ظاهر و پوشش با سبکی متفاوت در مراسم‌های مختلف ظاهر می‌شود و یکی از پرحاشیه‌ترین لباس‌های نوید محمدزاده، مربوط به حضور وی در شصت و هشتمین نمایشگاه کن برای بازی در فیلم ناهید بود.

پژمان بازغی و نوید محمد زاده برای فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده به عنوان نماینده ایران در فرانسه راهی جشنواره شدند اما پوشش ظاهری نامناسب نوید محمد زاده انتقاد و واکنش های مردم را در پی داشت.

درخشش نوید محمدزاده و احمد مهرانفر در آکور

نوید محمدزاده برای اولین بار است ک یک نقش طنز را بازی میکند که نشان داده در نقش های طنز هم یکی از بی نظیرهای سینمای ایران است.

سریال «آکتور» به نویسندگی و کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی از سال گذشته تولید خود را آغاز کرده بیود و شروع به پخش کرده است.

پس از نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر نیز به جمع بازیگران اصلی «آکتور» پیوست.

در طول یک سال گذشته سریال‌های متنوع و گوناگونی از شبکه‌های نمایش خانگی پخش شده‌اند که برخی خیلی زود فراموش شده و برخی دیگر در خاطره‌ها مانده‌اند یا پخش آنها ادامه دارد. گاه یک سریال به دلیل محتوای خاص خود در ذهن مخاطب می‌ماند و گاه شاهد آن هستیم که در همان ابتدای کار حضور چند بازیگر مطرح آن را به سر زبان‌ها می‌اندازد.

سریال آکتور یکی از جدیدترین آثار منتشر شده در پلتفرم فیلیمو به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی ساخته شده است‌. نیما جاویدی که پیش از با فیلم‌های سینمایی ملبورن و خصوصا سرخ پوست مطرح شد، اکنون پا به عرصه ساخت سریال گذاشته و مجید مطلبی نیز در کنار او نقش تهییه‌کننده را دارد. از بازیگران این سریال باید به نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر و هومن برق‌ نورد اشاره کنیم. در این مقاله پلازا با معرفی سریال ایرانی آکتور همراه شما هستیم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *