بیوگرافی بازیگران فیلم جانان با نقش + داستان و عکس

بیوگرافی بازیگران فیلم جانان با نقش + داستان و عکس

اسامی بازیگران فیلم جانان

اسامی بازیگران فیلم جانان عبارتند از:

  • امین حیایی
  • مژگان بیات
  • پروانه معصومی
  • بیژن بنفشه‌خواه
  • سحر زکریا
  • مهران رجبی
  • چنگیز وثوقی

بیوگرافی بازیگران فیلم جانان با نقش + داستان و عکس

معرفی فیلم جانان

فیلم جانان ساخته آقایان کامران قدکچیان و محمدنجیبی در ژانر کاملا عاشقانه و اجتماعی در سال 1397تهیه شد و نخستین بار در سال 1398به روی پرده اکران سینما رفت ، فیلمی که میتوان آن را به عنوان اثر هنری قدکچیان پس از هفت سال دوری از عرصه هنر دانست که قرار است از شبکهخانگی نمایش به روی آنتن رود .

بیوگرافی همه بازیگران فیلم جانان

خلاصه داستان

در خلاصه داستان فیلم جانان آمده است که یک دختر جوان(مژگان بیات ) که از خانواده کاملا فرهنگی و اهل شعر و شاعری می باشند کاملا اتفاقی از دیوان حافظ نامه ای را پیدا میکند که داستان عاشقی قدیمی در سال های بسیار دور می باشد.

این امر باعث تعجب جانان میشود و باعث شد فالی دوباره بگیرد و در این میان صاحب نامه پیدا میشود و جالب این که یک پسر مجرد( امین حیایی) صاحب آن نامه عاشقانه بود که جانان پیدا کرده بود و در ادامه ماجرا داستان رقم میخورد.

زمان پخش فیلم

فیلم جانان از روز سه شنبه مصادف با 23 اردیبهشت ماه سال 99 ذر نمایش خانگی به روی آنتن رفت .

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران فیلم سپیده + زمان پخش

بازیگران فیلم

بازیگران فیلم جانان

بازیگران فیلم  امین حیایی,  مژگان بیات,  پروانه معصومی,  بیژن بنفشه خواه,  سحر زکریا,  مهران رجبی و چنگیز وثوقی هستند.

عوامل فیلم

از عوامل فیلم می‌توان به مدیر تولید و برنامه ریز مجید کرباسیان ، طراح گریم سودابه خسروی ، مدیر صدابرداری محمود سماک باشی ، دستیار یک کارگردان بهزاد غلامی ، مدیر فیلمبرداری کامیار فاروقی و طراح صحنه باز کیوان ذوالفقاری اشاره کرد .

اسامی بازیگران فیلم جانان

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی سوپر استار این روزهای سینما متولد سال 1349 و خرداد ماهی می‌باشد. این هنرپیشه محبوب در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اما بنا بـه دلایلی از تحصیل دراین رشته انصراف داده اسـت. او در دوره دبیرستان نیز، در رشته ریاضی و فیزیک کـه بیشتر مخصوص شاگرد زرنگ هاست، تحصیل کرده کـه نشان میدهد او ذهن باز و خلاقی دارد.

پدر و مادر امین حیایی افراد هنری نیستند، پدرش دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار بوده، او پس از انصراف از دانشگاه بـه خدمت سربازی رفته و از همان زمان هم فعالیت هاي خود در زمینه هنر را شروع کرده اسـت. درسال 1370 او در تئاتری بازی میکرد کـه ثریا قاسمی کارگردان آن بود، امین حیایی با استعداد خود توجه خانم قاسمی را جلب کرد و این آغاز راه جدی او در عرصه سینمایی بود.

بیوگرافی بازیگران فیلم جانان با نقش + داستان و عکس

 

بیوگرافی مژگان بیات

مژگان بیات بازیگر و نوازنده سه تار اهل ایران است. او وقتی ۱۷ ساله بوده ازدواج کرده و تا الان زندگی موفقی داشته است. فعالیت هنری خود را با حضور فنی در گروه کارگردان فیلم «به خاطر خواهرم» آغاز کرد سپس با حضور در چند کار سینمایی فعالیت خود را در ژانر بازیگر شروع کرد و جدیدا هم چند فیلم موفق نیز ساخته است که میتوان به فیلم تیزاب – تلافی و فیلم عروسک اشاره کرد. وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است؛ و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۶ با فیلم به خاطر خواهرم آغاز کرد.

همچنین ببینید

بیوگرافی بازیگران فیلم آژانس شیشه ای با نقش +داستان و عکس

بیوگرافی  پروانه معصومی

پروانه معصومی بازیگر نامدار ایرانی امروز 6 آذرماه 1400 درگذشت.

نعیمه نظام دوست ، همکار و دوست صمیمی پروانه معصومی خبر درگذشت او را تایید کرده است.

سکینه کبودرآهنگی زادهٔ ۱۱ اسفند ۱۳۲۳،که با نام پروانه معصومی شناخته می‌شد، بازیگر اهل ایران بود. او تحصیلاتش را در دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه ملی ایران به پایان رساند. او نخستین بار در سال ۱۳۵۰ در فیلم بی‌تا نقش کوتاهی گرفت و سال بعد در رگبار ساختهٔ بهرام بیضایی نقش اوّل زن را بازی کرد.

معصومی برای نقش‌آفرینی در گل‌های داوودی (۱۳۶۳)، جهیزیه‌ای برای رباب و شکوه زندگی (هر دو در ۱۳۶۶) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد.

اسامی بازیگران فیلم جانان

همچنین کامران قدکچیان کارگردان جانان اولین همکاری خود با بازیگرانی چون شهربانو موسوی، پروانه معصومی، امین حیایی، سحر زکریا، مژگان بیات و بیژن بنفشه‌خواه را در این اثر تجربه کرده است. در میان بازیگران جانان نیز 15 همکاریِ اول رخ داده، به‌عبارت دیگر در این فیلم میان هر یک از 8 بازیگر با یکدیگر یک رابطه همکاری شکل گرفته که 15 همکاری برای اولین‌مرتبه در جانان رخ داده است. مانند: شهربانو موسوی و چنگیز وثوقی، شهربانو موسوی و سحر زکریا، شهربانو موسوی و مژگان بیات، شهربانو موسوی و بیژن بنفشه‌خواه، پروانه معصومی و امین حیایی.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *