بیوگرافی بازیگران فیلم سپیده + زمان پخش

بیوگرافی بازیگران فیلم سپیده

بیوگرافی بازیگران فیلم سپیده را به همراه اسامی بازیگران + خلاصه داستان و زمان پخش در ادامه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم سپیده

فیلم سپیده ساخته آقایان حسین آقاهرندی و علی پورکیانی در ژانر درام و اجتماعی ذر سال 1390 تهیه شده است که لوکیشن این فیلم در محل های متفاوت بوده است که قرار است به مناسبت ماه مبارک رمضان  در 21ماه مبارک از شبکه پرمخاطب آی فیلم به روی آنتن رود.

خلاصه داستان فیلم سپیده

بیوگرافی بازیگران فیلم سپیده + زمان پخش

این فیلم در باره دختری به اسم مریم که دختر یک کارخانه دار می باشد که بعد از 8 سال دوری به ایران کشورش برمیگردد که با برادر ناتنی خود دچار مشکلات شخصی میشود و ادامه داستان رقم میخورد.

در خلاصه فیلم سپیده آماده است که پدر مریم بخاطر فوت همسرش  با خانمی به اسم مرضیه ازدواج مجدد میکند که این خانم یک پسر به نام محسن دارد ، محسن که برادر ناتنی مریم است سراموال پدرش به مشکل میخورند و مریم فکر میکند کهپدرش اموال خود را به نام محسن زده است و از همسرش منصور درخواست میکند به صورت پنهانی وارد شرکت پدرش شود و اسناد را ببیند.

زمان پخش فیلم

فیلم سپیده به مناسبت ماه بارک رمضان در 21 ماه مبارک و شب های قدر در پنج شنبه 25 اردیبهشت ماه راس ساعت 23از شبکه آی فیلم پخش میشود و بازپخش دوباره آن در ساعت 7 صبح روز بعد و 15 بعداز ظهر  به روی آنتن میرود

اسامی بازیگران

اسامی بازیگران فیلم سپیده

بازیگرانی چون صدر الدین شجره ، کورش سلیمانی ، پروین ملکی ، بهناز جعفری ، هومن برق نورد، در این سریال حضوردارند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال گنج راه شیری + زمان پخش

عوامل سریال

تعدادي از عواملي كه در ساخت فيلم سپیده همكاري دارند، عبارتند از: نويسنده فيلمنامه: حسين مهكام/ كارگردان: حسين آقا هرندي/ تهيه‌كنند گان: علي پوركياني، حسين آقا هرندي/ ناظر كيفي: حميدرضا شيروانيان/ مديرتصويربرداري: سيدهادي حسيني‌پويا / صدابردار: فرهاد امامي/ طراح صحنه و لباس: آزاده قوام/ طراح گريم: محسن دارسنج/ تدوين: محمدحسين غضنفري/ دستياران كارگردان و برنامه‌ريز: رضا شهرياري، بيژن حجازي/ مديرتوليد: حسين پوركياني/ دستيار تدوين: مرجان عليزاده/ منشي صحنه: ساناز نجفي‌هرندي/ عكاس: آزيتا سمناك.

بهناز جعفری در فیلم سپیده

اسامی بازیگران فیلم سپیده

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *