بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + عکس و نحوه آشنایی

بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + عکس و نحوه آشنایی

حجت الاسلام سید محمد درویشی کیست و اهل کجاست

حجت الاسلام سید محمد درویشی از روحانیون قم میباشد و در معلم درس فقه است و در سال 1398 با الهام چرخنده ازدواج کرد آنها مدتی در کربلا زندگی میکردند و سپس به قم آمدند. الهام چرخنده میگوید که او معلم خصوصی در فقه او بوده که به یکدیگر علاقمند شدند و ازدواج کردند.

بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + عکس و نحوه آشنایی

بیوگرافی حجت الاسلام سید محمد درویشی

سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم چرخنده میباشد که به در سال 1398 با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.

این شخص بازیگر نبوده و فعالیت هنری ندارد.

بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + عکس و نحوه آشنایی

خانم الهام چرخنده که چندسالیست با تغییر عقیده و اعتقاداتش وارد بحث حجاب و مذهب شده است در انتخاب همسر نیز سعی کرده کسی را انتخاب کند که از نظر اعتقاداتی فرد مذهبی باشد و به همین دلیل با یک روحانی ازدواج کرده است.

بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + عکس و نحوه آشنایی

چندی پیش خبری مبنی مهاجرت خانم چرخنده با همسرش سید محمد درویشی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که بعد از گذشت ساعاتی خانم چرخنده به ان واکنش نشان داد و به پایگاه خبری مشرق گفت:

اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

همچنین ببینید:

الهام چرخنده بازیگر | بیوگرافی و عکسهای جنجالی الهام چرخنده و همسرش +علت طلاقبیوگرافی الهام چرخنده و همسران سابقش

ایشان از ۳ سال پیش به واسطه شغل فرهنگی و مذهبی بنا به کسوت روحانیت به همراه همسرش الهام چرخنده به عراق مهاجرت کرده و در شهر کربلا سکونت دارد. خانم چرخنده نیز در شهر کربلا به فعالیت فرهنگی مشغول است و از زندگی کنار حرم مطهر امام حسین ع راضی است ، اما مهاجرت و ترک ایران از سوی این زوج همیشگی نبوده و بنا به شغل آقای درویشی اکنون در عراق هستند

بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + نحوه آشنایی

مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

همچنین ببینید:

ماجرای آشنایی الهام چرخنده با سید محمد درویشی

بیوگرافی فرشید نوابی همسر سابق الهام چرخنده

 

چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بار‌ها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

سید محمد درویشی کیست بیوگرافی همسر الهام چرخنده +عکس

الهام چرخنده (زاده ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.

بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + همسر اخوند الهام چرخنده همسر سوم

ناگفته نماند که الهام چرخنده در سال ۱۳۸۰ به همراه همسرش فرشید نوابی، مجری شوی استعدادیابی در حوزه موسیقی را در شبکه ماهواره ای مهاجر بود و سالها مقیم خارج از کشور بود.
او بعد از سالها به ایران بازگشت و در سریال آوای باران در نقش زیور و در سال ۱۳۹۲ در سریال پروانه به کارگردانی جلیل سامان با همسر سابقش فرشید نوابی همبازی بود، اما بعدها خبر طلاق این زوج منتشر شد

ماجرای جدایی الهام چرخنده از همسر اول

او میگوید «گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + عکس و نحوه آشنایی

وی در همین راستا ادامه داد: «اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین ها رخ می دهد. امیدوارم که امام حسین (ع) پذیرای من در این شهر باشند.»

چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: «مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.»

بیوگرافی سید محمد درویشی همسر الهام چرخنده + عکس و نحوه آشنایی

وی درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد: «به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری امام حسین (ع) باشد من با سر می روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *