بیوگرافی سیاوش قمیشی خواننده و 6 همسرش و فرزندان +عکس و حواشی

سیاوش قمیشی آهنگساز و خواننده سرشناس ایرانی در ۲۱ خردادماه ۱۳۲۴ در  شهر دزفول استان خوزستان متولد شد 6 بار ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام علیرضا است. سیاوش قمیشی او دو برادر به نام‌های سیروس و سیامک و یک خواهر به نام سیمین دارد، ۸ ماهه بود که به تهران آورده شد، از ۸ ماهگی تا ۱۴ سالگی در یوسف آباد تهران زندگی میکرد. هنر در خانوادشان غریب نبود، برادرش آکاردئون و مادرش پیانو می‌نواخت، ۱۳ ساله بود که به عنوان نوازنده گیتار دعوت به همکاری شد اما با مخالفت پدر روبرو شد. سیاوش قمیشی خواننده ایرانی بوده که سالها در لس آنجلس در حال فعالیت میباشد که در ادامه این بخش از مجله شبونه به بیوگرافی خواننده میپردازیم.

سیاوش قمیشی خواننده | بیوگرافی سياوش قميشي و 6 همسر سابقش

نام: سیاوش قمیشی
تاریخ تولد: 21 خرداد 1324
محل تولد: دزفول – خوزستان
حرفه: خواننده
همسر: 6 بار ازدواج کرده و جدا شده است

بیوگرافی سیاوش قمیشی

آهنگساز ، تنظیم کننده و شاعر مشهور ایرانی است

وی در 21 امین روز از خرداد ماه سال 1324 در شهرستان دزفول خوزستان دیده به جهان گشوده است .

وی در حال حاضر در لس آنجس زندگی میکند و دارای یک فرزند است که بنام علیرضا در ایران زندگی میکند و 18آلبوم موسیقی 15 تا تک آهنگ را منتشر کرده است.

به عنوان اولین هنرمند ایرانی توانست هر چهار رکن ترانه ، آهنگ تنظیم ، و ازجمله خوانندگی را انجام دهد به همین خاطر وی را پایه گذار سبک موسیقی ترنس در ایران میشناسند.

خانواده

سیاوش قمیشی جز کوچیکترین خانواده اش است

وی دو برادر بنام های سیروس و سیامک و یک خواهر بنام سمین دارد

سیامک در 9 سالگی به همراه خانواده از دزفول به تهران آمدند

شروع خوانندگی

او در سن کودکی علاقه به موسیقی را از طریق نواختن موسیقی توسط برادرش فهمید و از شنیدن صدای موسیقی لذت میبرد وکمک فهمید علاقمند شده است.

علاقه به موسیقی در کودکی

در سن 12 سالگی سیاوش قمیشی هر روز از مسیر مدرسه تا جلو خونه از مغازه ای که پشت ویترینش گیتار داشت رد میشد و توجه اورا جلب میکرد و به خانواده خود اصرار میکرد گیتار برایش بخرند که خانواده اش در روز تولدش این کادو را به او میدهند

همچنین ببینید:

سیاوش قمیشی تا مدت ها با همان گیتار موسیقی را به صورت غیر حرفه ای ادامه میداد ،

درس سن 13 سالگی خواننده به نام ضیا به او پیشنهاد داد عنوان نوازنده گیتار به او گیتار را یاد دهد

اما پدر سیاوش مخالفت کرد اما وی دست بردار نبود و اولین آهنگ خود را بنام ای قایقران برای ضیا خواننده معروف اون سال ها ساخت.

تحصیلات سیاوش قمیشی

در تابستان سال 1388 شمسی برادر بزرگتر سیاوش که از لندن به تهران آمد وی را با خود برد تا تحصیلاتش را اونجا ادامه دهد،بنابراین وی دارای مدرک کارشناسی ارشد موسیقی در رشته آهنگسازی از دانشگاه لندن را دارد.

در سن 25 سالگی باز به ایران برگشت و به عنوان آهنگساز برای رادیو های مختلف کار میکرد ودر گروه های مختلف در لندن فعالیت داشته است .

سیاوش قمیشی سرانجام در سال 1357 و پس از انقلاب ایران را ترک کرده او تا مدت ها در انگلیس بود و بعد به لس آنجلس رفت و مقیم اونجا شد.

ویژگی و سبک کاری

سیاوش قمیشی هر چهار رکن موسیقی را اجرا میکند و نخستین وجه موسیقی او در ملودی هایش نهفته است ، ملودی های کلاسیک و اصیل ایرانی از هنر این هنرمند است، وی در تمام موسیقی هایش رگه هایی روشن از موسیقی و اصالت ایرانی او به گوش میرسد .

شناسنامه سیاوش قمیشی خواننده

سبک ها موسیقی مد نظر وی پاپ ، ترنس، راک ، بلوز،و هاوس است.

اوج محبوبیت سیاوش در سال های 1320 و 1330 بود که صدای دلنشین وی از رادیو تهران پخش میشد .

فعالیت کاری سیاوش قمیشی

در سال 1970 در انگلستان در مهد موسیقی راک گذارنده و آموزش موسیقی دیده است.

وی در اجرا ترانه هایش سبک مشخصی دارد صدای دلنشین و توان حنجرخگه وی بسیار درخشان است وی آهنگ های ایرانی با صمیمیت و احساس وی به موسیقی ایرانی کاملا در موسیقی با شعارش قابل رویت است.

ترانه های او مخاطب عام دارند و همه سبک موسیقی او. و صدای دلنشین را دوست دارند و هرچه بیشتر کار میکند مخاطبان خاصی حتی جوانان را به سوی خود جلب میکنند .

مخاطبان زیادی در دهه انقلاب در داخل و خارج از کشور خاطراتی با صدای سیاوش قمیشی دارند ، زندگی کرده اند ، گریه کردند ، خندیدند و نفس کشیده اند.

موسیقی و صدا سیاوش قمیشی همچون زندگیش ساده روان است و جوانان بسیاری سبک وی را دوست دارند .

سیاوش قمیشی خواننده | بیوگرافی سیاوش قمیشی و 6 همسر سابقش

6 بار ازدواج ناموفق

او در سن 25 سالگی اولین ازدواجش را با خانمی به نام لیلا انجام داد و صاحب یک فرزند پسر به نام علیرضا شد که ساکن ایران است و این خواننده با علیرضا رابطه خوبی ندارد.

سیاوش قمیشی بعد از جدایی از لیلا 5 بار دیگر ازدواج کرد که همگی منجر به طلاق شد.

سیاوش قمیشی خواننده | بیوگرافی سیاوش قمیشی و 6 همسر سابقش

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام اولا اون عکسی که با قمیشی اون پسر عینکی میکس کردین قمیشی نیست یه شخصیه یادم رفته و خارجیه.دومن موزیک قمیشی اصیل ایرانی نیست چون موزیک اصیل ایرانی میشه سنتی و قمیشی به گفته خودشم ازموزیک سنتی خوشش نمیاد موزیک ایشون پاپه مخلوطی از پاپ ایرانی و موزیک خارجی.

  2. زمانی که نظری مینویسیم و ارسال میکنیم ولی درج نمیشه تو دیدگاهها این یعنی تف به این سایت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا