نحوه آشنایی سید محمد درویشی و الهام چرخنده +عکس

عکس الهام چرخنده و همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی

نحوه آشنایی سید محمد درویشی و الهام چرخنده +عکس را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خبر مهاجرت الهام چرخنده بازیگر سرشناس و جنجالی کشورمان در شبکه های اجتماعی باعث شد که خبرنگاران با این هنرمند تماس برقرار کرده و ماجرای مهاجرت وی را جویا شوند.

این خانم هنرمند گفته که من به همراه همسرم محمد درویشی یکی از روحانیون کشور است و تحصیلات حوزوی دارد به کربلا امده ایم و با توجه به ممنوعیت حضور زائرین حسینی برای اربعین به دلیل کرونا من نایب الزیاره همه ایرانی ها هستم.

عکس منتسب به محمد درویشی که در برخی رسانه ها منتشر شده است (تایید نشده)

نحوه آشنایی سید محمد درویشی و الهام چرخنده +عکس

نحوه آشنایی سید محمد درویشی و الهام چرخنده

با توجه به تغییر عقیده خانم چرخنده و مذهبی شدن او گویا تصمیم گرفته با یک روحانی وارد زندگی مشترک شود.

برخی گمانه زنی ها مبنی بر اینکه انها در قم و در بارگاه حضرت معصومه با هم آشنا شده اند مطرح گردیده است که البته هنوز کاملا مشخص نشده است.

همچنین ببینید: سید محمد درویشی کیست؟ +بیوگرافی کامل

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام از آغاز زندگی جدید خبر داد. الهام چرخنده با گذشت سه سال جدایی از فرشید نوابی همسر سابق خود، زندگی جدیدی را آغاز کرده است. نام این بازیگر سینما و تلویزیون، در سال های گذشته، به دلیل موضع گیری های غیرسینمایی، بر سر زبان ها افتاده بود.

عکس الهام چرخنده و همسرش حجت الاسلام سید محمد درویشی

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سوسن بیگلری

    با وجود اینهمه مشگلات وبدبختی هایی که به سر مردم ایران امده عده های مزدور روانی هم پیدا میشوند که عشق مطرح شدن دارند واز موقعبت استفاده کرده وموج سواری میکنند تا معروف بشوند وعملا به اوضاع جامعه واینهمه دزدی وچپاول ببت المال توجه نکنند فقط بخاطر جلب توجه کردن خودشون که مسلما از جنس همون هایی هستند که دستشون به خون ملت آلوده است این یکی زنیکه چرخنده هم از اونهاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *