آیا حمله اسرائیل به خوی واقعیت دارد؟

آیا حمله اسرائیل به خوی واقعیت دارد؟ حمله پهپادی اسرائیل به کجاها بود؟

آیا حمله اسرائیل به خوی واقعیت دارد؟

زمین لرزه شهرستان خوی باعث شد که برخی از هموطنانمان در این شهر زندگی شان به هم بریزد و خانه آنها آسیب های ببینند و ناچار شوند و خارج از خانه زمستان را با چادر سر کنند.

آیا حمله اسرائیل به خوی واقعیت دارد؟

در روز اخیر خبر حمله پهپادی اسرائیل و برخی از تاسیسات هسته‌ای اصفهان باعث شد که شایعه‌ای مبنی بر حمله پهپادی به شهرستان خوی توسط اسرائیل مطرح شود که واقعیت ندارد.

برخی از رسانه‌های ضد انقلاب سعی دارند که با شایعه پراکنی مردم را هراسان کنند.

حمله پهپادی اسرائیل به خوی صحت ندارد و این اتفاق مربوط به اصفهان بوده که روز گذشته توسط رژیم صهیونیستی حمله پهپادی به تاسیسات صورت گرفت که اتفاق خاصی رخ نداد.

به گفته غلام علی مرادی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خسارات زیادی به واحدهای دامی در روستا و همچنین خانه های مردم وارد شده است زمین لرزه ۵ و ۹ دهم ریشتر بوده که ساعت ۲۱ و ۴۴ دقیقه شنبه ۸ بهمن ماه در شهر خوی رخ داد و خسارات زیادی را به بار آورد.

مرادی اضافه کرد: با توجه به شدت بیشتر زمین لرزه و اینکه طبق برخی گزارش‌ها، این زلزله علاوه بر شهرهای ارومیه و سلماس و برخی شهرهای استان آذربایجان شرقی در برخی کشورهای دیگر از جمله ترکیه و ارمنستان هم احساس شد، لذا انتظار می‌رود که میزان خسارت‌های آن بیش از زلزله های گذشته باشد که نتایج بررسی ارزیابان خسارت در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *