آیا ساحل در سریال پوست شیر زنده است چه کسی او را ربوده؟

ساحل در سریال پوست شیر زنده است خواب میبیند که تیر میخورد

ساحل در سریال پوست شیر زنده است و در آغوش مادرش خواب کابوس میبیند که یک موتور سوار او را با تیر میزند و در قسمت آینده از خواب میپرد و مادرش او را دلداری میدهد که خواب دیده و هیچ اتفاقی رخ نداده و خطری او را تهدید نمیکند.

ساحل در سریال پوست شیر زنده است خواب میبیند که تیر میخورد

بسیاری از کاربران فضای مجازی، کامنت هایی در مورد زنده بودن ساحل پوست شیر ثبت کردند که در بین همه این کامنت ها، یک مورد بیشتر برایمان جالب بود و جذابیت داشت که در این بخش از نمناک مشاهده می کنید. در واقع این نظر یک کاربر است و نمیتوان به عنوان پیش بینی قسمت جدید سریال پوست شیر به آن نگاه کرد.

کشته شدن ساحل در تازه ترین قسمت پوست شیر موجب حیرت بسیاری از بینندگان و به راه افتادن حدس و گمان ها و حتی شوخی هایی در فضای مجازی شد. با پیدا شدن حلقه رباینده و حک حروف ص ع بر روی آنم بسیاری گمان می کنند، صدرا در ربایش ساحل نقش داشته و برخی دیگر رضا پروانه و برخی نا پدری ساحل را مقصر اصلی داستان می‌دانند. برخی دیگر گمان می کنند ساحل زنده است و کشته شدن خود را در خواب می بیند! شما چه حدس هایی درباره ادامه سریال غیر منتظره پوست شیر می زنید؟ آیا ساحل زنده است؟ رباینده ساحل چه کسی است؟

آیا ساحل در سریال پوست شیر زنده است چه کسی او را ربوده؟

آیا ساحل در سریال پوست شیر زنده است چه کسی او را ربوده؟ سریال پوست شیر همچنان عجیب و پیچیده پیش میرود و هر قسمت گمانه زنی های مخاطبانش را به هم میریزد.

آیا ساحل در سریال پوست شیر زنده است

در قسمت چهارم سریال پوست شیر معمای مهمی که کاراکتر های داستان برای پیدا کردن قاتل به دنبال آن بودند نمایان می‌شود و آن معما حضور ساحل بوده که نشان داده شد.

شخصی که ساحل را ربوده ویدیو زنده بودن ساحل را برای پدرش نعیم ارسال کرد و داستان حسابی پیچیده پیش رفت.

ساحل را چه کسی ربوده؟

با توجه به سوابق برادران محمودی در ساخت فیلم و سریال احتمال میدهیم که ناپدری ساحل اقدام به تجاوز و ربودن او کرده باشد و بر خلاف تصور برخیها که فکر میکنند کار تینا (دوست دختر سابق صدرا) بوده است اما به نظر ما نمایش کاراکتر “تینا” توسط کارگردان نکته انحرافی داستان بود و ما احتمال میدهیم که ناپدری ساحل از دشمنان قدیمی نعیم بوده و نعیم را به زندان انداخته و همسرش را به عقد خود دراورده است و وقتی که فهمید نعیم از زندان آزاد شده تصمیم گرفت لیلا را طلاق بدهد و از خانه بیرون کند.

نعیم و دوستانش که برای پیدا کردن قاتلان دست به کار شده بودند و حتی مرتکب قتل شدند حالا متوجه شدند که ساحل زنده است و در چنگال یک شخصی ناشناس اسیر شده است.

در پایان قسمت ششم سریال ساحل در فصل دوم زنده بودن ساحل یکی از غافلگیری‌های نویسنده سریال پوست شیر بود تا مخاطبانش را همچنان کنجکاو نگه دارد تا قسمت بعدی ادامه داستان را تماشا کنند.

سریالی که مردم را سرگرم کرده است

به رغم اغراق، غلو و بهره‌گیری از موضوعات کلیشه‌ای «پوست شیر» سریالی است که توانسته با فضاسازی خوب، بازی‌های موفق و برخورداری از مولفه‌های پلیسی و جنایی خودش را سرپا نگه دارد. منتهی کلیشه هایی چون رفاقت در سریال پوست شیر بسیار اغراق شده است؛ مثلا رفیقی که جانش را برای رفیقش می دهد و درحالی که خودش بیمار است این موضوع را از رفیقش پنهان می کند و هرکاری برای رفاقت می کند؛ چیزی که امروز کمتر با آن مواجه هستیم.

حوادث سریال پوست شیر در زیر پوست شهر  ممکن است رخ بدهد اتفاقا اصلا تخیلی نیست و بیشتر شبیه مستند است  این سریال انقدر پرمحتوا و پر از رمز و راز است که مغز مخاطب را درگیر می‌کند و درستش هم همین است اینقدر خوب که  همه این سریال را دنبال می‌کنند و گاهی با هم در مورد اتفاقات سریال حرف می‌زنند یک سریال در کل ایران خوب از آب در امده و آب و جارو شده است بازیگران این سریال حرفه ای بازی میکنند و حتی ساده ترین بازیگر ها مثلا همه پلیس های در سریال که همکار مشکاتهستند انقدر واقعی بازی میکنند با این که بازیگرهای ناآشنایی هستند .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *