احسان خواجه امیری کرونا گرفت

احسان خواجه امیری خواننده پاپ کشورمان کرونا گرفت

احسان خواجه امیری در اینستاگرامش با به اشتراک گذاشتن پستی از خود نوشت که روز چهارم درمان خود را سپری میکند.

احسان خواجه امیری کرونا گرفت

این خواننده در حال حاضر خود را قرنطینه خانگی کرده است و گفته میشود که همسر و فرزندش نیز برای تست کرونا به بیمارستان اعزام شده اند.

احسان خواجه امیری کرونا گرفت

در روزهای گذشته چند بازیگر معروف از جمله بهاره رهنما ،پیمان قاسم خانی، کیانوش گرامی و یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

لازم به ذکر است دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۴ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش انتخاب، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۲ هزار و ۱۷۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۲۵ هزار و ۲۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۳۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۲۳ هزار و ۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

عکس احسان خواجه امیری و همسرش لیلا ربانی

احسان خواجه امیری و همسرش لیلا ربانی

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا