احمد جهان نژادیان کیست و ماجرای کتک زدن دختر آبادان

احمد جهان نژادیان کیست آیا تجاوز به دختر آبادانی

احمد جهان نژادیان کیست آیا تجاوز او به دختر آبادانی صحت دارد؟ ماجرای کتک زدن دختر آبادان را به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

احمد جهان نژادیان کیست

وی مدیر فضای سبز پالایشگاه آبادان میباشد که اول ابان ماه نامش در فضای مجازی بر سر زبان ها افتاد . فیلمی از کتک زدن دختر جوانی که به شکل وحشتناک مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود باعث شد حواشی برای آقای نژادیان به وجود آید

پالایشگاه نفت آبادان یا شرکت پالایش نفت آبادان، شرکت پالایش نفت ایرانی است، که در حال حاضر با ظرفیت پالایش ۴۰۰ هزار بشکه در روز، بزرگترین پالایشگاه نفت کشور ایران محسوب می‌شود.

احمد جهان نژادیان کیست و ماجرای کتک زدن دختر آبادان

پالایشگاه آبادان در سال ۱۲۹۱ به عنوان نخستین پالایشگاه نفت خاورمیانه، توسط شرکت نفت ایران و انگلیس تأسیس شد و در طول سال‌های نخستین، خوراک مورد نیاز آن (نفت خام) تنها از میدان نفتی مسجد سلیمان تأمین می‌شد. هم‌اکنون نفت خام مورد نیاز پالایشگاه آبادان به‌طور روزانه توسط شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و از میادین نفتی آغاجاری، دارخوین و اهواز تأمین می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان در تشریح جزئیات این ماجرا اظهار داشت: یک خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت احمد جهان نژادیان ) به منزل ایشان می‌رود‌. این خانم که همراه خود مواد آتش‌زا، و مقداری اسید نیز داشته ‌در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی با بیان اینکه “برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته ‌و به تازگی اخراج شده ‌و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است” افزود: در این درگیری خانم صاحبخانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده ‌که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.

وی بیان داشت: طبق اظهارات این خانم، مسائل دیگری نیز مطرح است که در این باره تحقیقات در حال انجام است. مأمور نگهبانی که در این رابطه اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است، بازداشت و روانه زندان شد‌.

‌رئیس کل دادگستری خوزستان همچنین افزود: این پرونده به‌صورت ویژه در حال رسیدگی است.

در شبکه های اجتماعی خبرهای ضد و نقیضی درباره رابطه او با دختر آبادانی به نام بهاره مطرح شده است و برخی از کانال های تلگرام و پیج های اینستاگرامی اتهاماتی مثل تجاوز را مطرح کرده‌اند که توسط پلیس تایید یا تکذیب نشده است به هر حال تنها اخباری که پیرامون وجود دارد درگیری با دو زن و ماموران حراست پالایشگاه بوده که در نهایت به دست درازی یکی از ماموران حراست منجر شده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *