ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؟ + عکس جنجالی بهنوش طباطبایی

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؟ + ازدواج دوم بهنوش طباطبایی

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؟ + عکس جنجالی بهنوش طباطبایی در اینستاگرام و مخاطب خاص پست های عاشقانه او و اسم و هویت همسر جدیدش و همه چیز درباره شایعه ازدواجش در مجله شبونه مشاهده کنید.اخبار سینما و هنرمندان

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی که در اینستاگرام فالورهای زیادی دارد و از پنج میلیون گذشته این روزها با دلنوشته های عاشقانه زیر آن عکس های خود خبر ساز شده است.

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؟ + ازدواج دوم بهنوش طباطبایی

ماجرای ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی

او با انتشار عکسی که حلقه ای در انگشت وسط خود دارد منتی عاشقانه را به اشتراک گذاشته و مشخص نیست که خبر نامزدی و ازدواج مجدد خود را به طرفداران خود داده و یا صرفا دلنوشته ای زیر پست به اشتراک گذاشته است.
او نوشته : من برای دوست داشتن تو زن ترینم…

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؟ + عکس جنجالی بهنوش طباطبایی

همسر دوم بهنوش طباطبایی کیست

البته فقط این متن عاشقانه که گویا مخاطب خاص دارد و خطاب به او گفته شده در چند پست اخیر نشان از رد پای عشقی و یا فردی جدید در زندگی این بازیگر خوب کشورمان است.

شایعه و خبر ازدواج دوباره این بازیگر زن با کامنت خوشحالی فالوورهایش همراه شده و در بیشتر کامنت ها به وی تبریک گفته و همه ابراز خوشحالی کردند.زیبا بروفه

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؟ + ازدواج دوم بهنوش طباطبایی

عکس جنجالی بهنوش طباطبایی

این بازیگر ۳۷ ساله در ازدواج اولش با مهدی پاکدل شکست خورد و بعد از هشت سال کارشان به جدایی انجامید و وی اوایل طلاق روزهای سختی را گذرانده و حتی پیشنهادهای کمی را برای کار قبول می کرد.
وی مدتی است وارد عرصه مدلینگ شده و با گروه تولیدی نوین چرم که تولید کننده پوشاک و کیف و کفش چرم است همکاری می کند و مدل تبلیغاتی این برند شده است.

ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؟ + عکس جنجالی بهنوش طباطبایی

شایعه ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی

از چندی پیش نیز به ورزش سخت و جدی روی آورده و تمرین های سخت وررشی را در پیج خود به اشتراک گذاشته و فعالیت ورزشی و این گونه سرگرمی را برای خود انتخاب کرده است.

جدیدترین نقشی که بعد از طلاق از همسر اولش مهدی پاکدل بازی کرده در فیلم سینمایی زیر سقف دودی بود که در نقش همسر دوم بازی کرده بود.

ولی هنوز به کامنت های تبریک ازدواجش و این شایعه واکنشی نشان نداده و اگر این خبر صحت داشته باشد هنوز هویت همسر دوم او مشخص نیست.

خبر عاشق شدن

او در اینستاگرامش با انتشار پست عاشقانه نوشت:

اگر زمان و مکان در اختیار ما بود
ده سال پیش از طوفان نوح عاشقت می‌شدم
و تو می‌توانستی تا قیامت برایم ناز کنی
یک‌ صد سال به ستایش چشمانت می‌گذشت
و سی هزار سال صرف ستایش تنت
و تازه
در پایان عمر به دلت راه می‌یافتم
این متن عاشقانه باعث شد که بسیاری از هوادارانش به او تبریک بگویند که مجددا ازدواج کرده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *