ازدواج همزمان میلاد و مهرداد محمدی +تصاویر عروسی

ازدواج همزمان میلاد و مهرداد محمدی و همسرش +تصاویر عروسی

ازدواج همزمان میلاد و مهرداد محمدی +تصاویر عروسی آنها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

میلاد و مهرداد دو فوتبالیست سرشناس و دوست داشتنی کشورمان امروز 15 دی ماه 1398 با انتشار تصاویر ازدوجاشان خبر متاهل شدنشان را منتشر کردند.

ازدواج همزمان میلاد و مهرداد محمدی +تصاویر عروسی

این تو فوتبالیست که برادر دوقلو هستند به صورت همزمان ازدواج کرده اند و سعی دارند مراسم عروسی خود را نیز به صورت مشترک برگزار کنند.

ازدواج میلاد محمدی و برادرش مهرداد محمدی و همسرش +تصاویر عروسی

آنها که هردویشان عضو تیم ملی فوتبال ایران هستند که البته میلاد به صورت فیکس همیشه در تیم ملی حضور دارند حالا با خبر ازدواجشان یکبار دیگر بر سر زبانها افتاده اند.

این دو برادر دوست داشتنی بسیار کم حاشیه هستند اما در عین حال بسیار بازیگوش و ساده دل هستند.

آنها اهل جنوب شهر تهران بوده که در دوران قبل از فوتبال حرفه ایشان به دلیل وضعیت مالی بدی که داشته اند دستفروشی میکردند.

ازدواج همزمان میلاد و مهرداد محمدی +تصاویر عروسی

حالا تاریخ تولد آنها یک روز و یک ساعت رخ داده است سعی کرده اند که مراسم عروسی خود را نی در یک روز و یک ساعت مشخص برگزار کنند.

لازم به ذکر است که مهرداد یکی از بهترین پا چپ های ایران است. برادر دوقلوی او، میلاد محمدی نیز عضو باشگاه فوتبال احمد گروزنی در لیگ برتر فوتبال روسیه است. وی همچنین سابقهٔ بازی برای تیم ملی فوتبال امید ایران را در کارنامه دارد.

در آخرین روزهای بهار سال ۱۳۹۵ در حالی که همه فکر می‌کردند او در مسابقات لیگ برتر فصل ۹۵–۹۶ با پیراهن پرسپولیس به میدان خواهد رفت به باشگاه سپاهان پیوست.

ازدواج همزمان میلاد و مهرداد محمدی و همسرش +تصاویر عروسی

دو فوتبالیست دوقلوی جذاب در دنیا از نگاه یک نشریه اسپانیایی میلاد و مهرداد محمدی می باشند این دو برادر فوتبالیست ایرانی که یکی از آن ها در باشگاه سپاهان فعالیت می کند و دیگری در یک باشگاه لیگ برتر روسیه توپ می زند به عنوان زیباترین بازیکنان دوقلو در جهان شناخته شده اند. اما میلاد محمدی ملی پوش حاضر در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با یک پرتاب زیبا در در دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا سوژه رسانه ها شده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *