ازدواج یک زن با سگ +عکس تصاویر و جزئیات

ازدواج یک زن با سگ +تصاویر و جزئیات

ازدواج یک زن با سگ +تصاویر و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ازدواج یک زن با سگ

زن 33 ساله انگلیسی در اقدامی عجیب با سگ خود ازدواج کرد! ازدواج او به صورت مستقیم در یوتیوب و اینستاگرام نیز پخش شد و باعث شگفتی بسیاری از کاربرن شبکه های اجتماعی شد

ازدواج یک زن با سگ +عکس تصاویر و جزئیات

در اروپا هیچگونه محدودیت و ممنوعیت در ازدواج وجود ندارد و هرکسی میتواند با موجودی ازدواج کند!

 

این زن که الیزابت هوادنام دارد، در این خصوص می گوید از وقتی این سگ را دارم احساس تنهایی نمی کنم و دیگر احتیاجی به معاشرت با انسانهایی که به من فکر نمی کنند ندارم، من ترجیح می دهم با یک سگ زندگی کنم تا انسانهایی که قلبم را می شکنند.”

این سگ که لوگان نام دارد اکنون همسر خانم هواد است اما شاید برایتان سوال باشد که چه شد الیزابت به فکر ازدواج با لوگان افتاد؟ او می گوید: “پیرمردها می خواهند زنان جوان تر داشته باشند و جوان ترها به دنبال  زنان بزرگتر هستند، هیچ فردی درست تصمیم نمی گیرد. روزی با دوستانم و سگ های آنها در حال گردش در شهر بودیم و دوستم از من پرسید چرا با لوگان که اینقدر دوستش داری ازدواج نمی کنی.”

ازدواج یک زن با سگ +تصاویر و جزئیات

این مراسم ازدواج امروز صبح انجام شد و بینندگان واقعاً نمی توانستند آنچه را که می دیدند باور کنند.متن تعهد الیزابت به لوگان نیز باعث حیرت و خنده عده ای شد. او گفت: ” من قول می دهم تو را برای پیاده روی های روزانه ببرم و هر آنچه که در کمد مخصوص سگ خود نیاز داری برایت بخرم و تو را نوازش کنم.”

جالب است بدانید این خانم مدت ها در صنعت مد فعالیت داشته و یک مدل نسبتا موفق بوده است. بنابراین بسیاری از بینندگان این برنامه شوکه شده اند که چرا باید چنین فردی با یک سگ معاشرت و ازدواج کند.

ازدواج یک زن با سگ +تصاویر و جزئیات

یکی از بینندگان این مراسم در اینستاگرام نوشت:” واقعا یعنی چه؟ من دلم برای این زن می سوزد. این زن ممکن است در واقع بسیار آسیب پذیر باشد که محتاج چنین رفتار عجیبی شده است.”

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *