اسامی بازیکنان تیم ملی برزیل 2022 در جام جهانی قطر

اسامی بازیکنان تیم ملی برزیل 2022 در جام جهانی قطر

اسامی بازیکنان تیم ملی برزیل 2022 در جام جهانی قطر

اسامی بازیکنان تیم ملی برزیل 2022 در جام جهانی قطر که توانستند مسابقات را تا اینجا به خوبی پشت سر بگذارند و با امتیازات لازم به مراحل بدی راه پیدا کنند.

اسامی بازیکنان تیم ملی برزیل 2022

آلیسون بکر بازیکن ثابت لیگ برتر انگلیس از لیورپول و ادرسون از منچسترسیتی به همراه ورتون پالمیراس به عنوان دروازه بان تیم ملی دعوت شده اند.

دنیل آلوز، مدافع راست سی و نه ساله، که با 124 بازی، سومین بازیکن برزیلی است که با 124 بازی کرده است، نیز از جمله دعوت شدگان به تیم برزیل است. دیگر مدافعان کناری عبارتند از الکس تلس، مدافع چپ سویا که اولین بازی خود در جام جهانی را انجام خواهد داد و دو بازیکن یوونتوس، دانیلو و الکس ساندرو.

برمر از یوونتوس، ادر میلیتائو از رئال مادرید، مارکینیوس از پاری سن ژرمن (PSG) و تیاگو سیلوا کهنه کار چلسی که چهارمین جام جهانی خود را بازی خواهد کرد، از جمله مدافعان تیم ملی هستند.

پنج بازیکن لیگ برتری – برونو گیمارش از نیوکاسل، لوکاس پاکتا از وستهام یونایتد، فابینیو از لیورپول و فرد و کازمیرو از منچستریونایتد – در خط میانی تیم جام جهانی بازی خواهند کرد.

تیم برزیل چندین مهاجم درجه یک از جمله نیمار ستاره پاری سن ژرمن و رودریگو و وینیسیوس جونیور ستاره های رئال مادرید خواهد داشت.

دیگر هم تیمی های این سه نفر که شامل آنتونی از منچستریونایتد، گابریل ژسوس و گابریل مارتینلی از آرسنال، رافینیا از بارسلونا، ریچارلیسون از تاتنهام و پدرو از فلامنگو می شوند، نیز از جمله افراد قابل محاسبه هستند.

روبرتو فیرمینو، مهاجم لیورپول، علیرغم اینکه مصدومیت مشخصی نداشت، نتوانست در ترکیب تیم برزیل 2022 قرار بگیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *